• Dat vraag ik me af.
    Ik doe het niet met de bassisschool en zal het ook niet doen als ik klaar ben met de middelbare school
    Vanaf groep 4 ben ik gepest, ik ben in groep 7 zelfs van school veranderd, groep 8 was beter, maar toch nog steeds niet super
    Het eerste halfjaar middelbare was leuk, toen begon het pesten weer en nu, nu in de derde zit, is het weer helemaal op volle kracht terug.
    Ik houd van leren, ik vind het interesant, maar ik ga niet graag naar school, puur om de leerlingen..

    Kijken jullie met plezier terug op jullie schooltijd?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De basisschool was leuk, de eerste drie jaar van de middelbare school ook totdat ik van school moest veranderen.
    Vanaf daar is/zal het terugkijken niet met plezier zijn.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 21:04 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Basisschool herinner ik me amper ;d herinner me alleen het ene halfjaartje in Amsterdam aardig goed XD en middelbaar vond ik alleen het laatste jaar leuk. En nu? deze opleiding is kut en slecht geregeld.. dus ehm, nee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op mijn basisschool wel redelijk. Ik ben nooit echt gepest omdat ik behoorlijk van me af kan bijten. Wat ik wel echt heel vervelend vond was dat ik echt het hele Christelijke geloof van binnen naar buiten en andersom moet weten, uit mijn hoofd. Ik ben helemaal niet gelovig en werd daar wel om gestraft omdat ik het nut ervan niet echt inzag. Maar verder was het wel te doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik kan met erg veel plezier terugkijken naar de basisschool, en ga volgens mij later wel met plezier naar de middelbare school terugkijken, maar met minder plezier dan naar de basisschool.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tot nu toe niet...
    Maar ik hoop dat dat nog kan veranderen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kijk met plezier terug op mijn basisschool tijd. Ik had een geweldige klas, leuke vriendinnen, we waren heel erg hecht en ik vond het leren enzo super makkelijk.
    Ik kijk met gemengde gevoelens terug op mn middelbare schooltijd. De eerste twee jaar waren wel oke. Ik had een leuke school, maar ik werd wel gepest, mn ouders gingen scheiden en met mij zelf ging het niet goed. Ook de andere 3 jaren zijn gemengd. Ik heb leuke vriendinnen maar mijn school is slecht en de leerlingen zijn niet echt aardig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kijk er op terug alsof het dikke shit in een trechter is. Want dat is het ook. En ik moet nog drie jaar en een trimester, kun je nagaan (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn basisschool en bijna hele middelbare waren ruk. Maar nu ik op het mbo zit vind ik het iets te gezellig. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, ik denk het wel. Vooral mijn tijd op de basisschool. Middelbaar verloopt ook wel vlotjes, hoewel de vierde voor mij altijd een duister jaar zal blijven. Niet echt qua school, maar meer qua persoonlijke dingen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Valt mee.

    Basisschool was gezellig, eerste jaar was erg gezellig, tweede jaar was rampzalig, derde gaat wel goed :'D.


    i put the fun in funeral

    Op de basisschool kijk ik niet echt met plezier terug. De eerste 5 jaar had ik het er erg naar mijn zin. Echter, toen ik in groep 7 zat wilde ik al heel graag naar de middelbare school en ik was heel blij toen ik er eindelijk af was ivm mijn klasgenoten.
    De middelbare school vind ik wel leuk, ik heb hele lieve vriendinnen en gewoon een leuke school. Ik denk wel dat ik daar goed op terug kan kijken (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik wel op de laatste 3 jaar van middelbare, niet op de rest.

    Zonder die laatste 3 jaar was ik namelijk nooit vrienden geworden met yoda en was ik nooit hier gekomen en had ik dus nooit iets geweten van ponies D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja hoor, ik heb het erg leuk gehad op de basisschool en de middelbare :Y) Alleen de laatste twee jaar vond ik het echt saai en was ik blij dat ik weg mocht :')


    As travars

    De basisschool was niet echt geweldig, de middelbare is niet echt geweldig.
    Na, misschien kijk ik ooit terug met plezier, maar nu zeker niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall