• Dat vraag ik me af.
    Ik doe het niet met de bassisschool en zal het ook niet doen als ik klaar ben met de middelbare school
    Vanaf groep 4 ben ik gepest, ik ben in groep 7 zelfs van school veranderd, groep 8 was beter, maar toch nog steeds niet super
    Het eerste halfjaar middelbare was leuk, toen begon het pesten weer en nu, nu in de derde zit, is het weer helemaal op volle kracht terug.
    Ik houd van leren, ik vind het interesant, maar ik ga niet graag naar school, puur om de leerlingen..

    Kijken jullie met plezier terug op jullie schooltijd?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Basisschool was echt zó leuk. Zou zo weer terug willen. Middelbare school kijk ik ook goed op terug. (cat) Behalve eind klas 2/begin 3e.


    -

    Tot groep 7 op de basisschool wel, maar vanaf toen tot de 3e middelbare school niet meer. Vanaf 3e weer wel (:


    Take risks and conquer your fears.

    Audacity schreef:
    Basisschool was gezellig, eerste jaar was erg gezellig, tweede jaar was rampzalig, derde gaat wel goed :'D.


    + vierde jaar gaat geweldig.


    Tell me about it, stud.

    Nee, geen enkele school.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Basisschool was mwoah, niet bepaald geweldige tijd gehad, maar ook geen trauma ofzo :3

    Middelbare is voor mij wat klassen betreft geweldig :'D Ik ben dan af en toe wel 't pispaaltje, maar ik hoor er wel bij =D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Jahoor ^^


    Life is hard and then we die

    nope


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik word en werd soms gepest. Op de basisschool vooral door een meisje, die het leuk vond om me uit te schelden, en op de middelbare nou ook door een jongen die het leuk vindt om me om mijn puistjes uit te schelden. Sorry dat ik een mens ben, en hijzelf zit er ook helemaal onder >.<
    Maar dat is best erg voor je, lijkt me niet leuk om zo gepest te worden. Maar weet je waarom ze juist jou pakken?
    Ik werd gepakt omdat ik totaal niet goed van mezelf kan afbijten, maar het valt nog wel mee bij mij.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nee :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Basisschool was wel leuk. Zit nu pas in mijn tweede jaar van de middelbare school, dus kan nog niet echt veel zeggen, maar ik kijk wel met plezier terug naar de jaren die ik al heb gehad, denk ik. Haha!

    Nee, helemaal niet.

    Meh. De basisschool was .. vaag. De middelbare school ging al wat beter, en nu ik van school ( + land) ben veranderd, is het wel leuker geworden. :'D Hoop dat het zo blijft..


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Basisschool en middelbaar waren op zich best wel leuk. ^^ Het waren meer de situaties daar buiten die ervoor zorgen dat ik er niet met plezier op terug kijk. Daarna met een vervolgopleiding werd het school gedeeld pas echt een ramp. (cat)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Tot en met groep 6 leuk en plezierig maar 7 en 8 niet. veel ruzie's en buitensluiten en negeren. op de middelbare 1te nee niet leuk 2de jawel heel leuk en 3de nu dus nee bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De basisschool vond ik een leuke tijd maar ik verlang niet naar terug ofzo.
    Het eerste jaar was voor mij een geweldig jaar. Het tweede jaar gaat wel.
    Het is niet dat ik ooit gepest ben maar sommige klassen heb je nu eenmaal meer vrienden dan in andere.


    "Ignite, my love. Ignite."