• Dat vraag ik me af.
    Ik doe het niet met de bassisschool en zal het ook niet doen als ik klaar ben met de middelbare school
    Vanaf groep 4 ben ik gepest, ik ben in groep 7 zelfs van school veranderd, groep 8 was beter, maar toch nog steeds niet super
    Het eerste halfjaar middelbare was leuk, toen begon het pesten weer en nu, nu in de derde zit, is het weer helemaal op volle kracht terug.
    Ik houd van leren, ik vind het interesant, maar ik ga niet graag naar school, puur om de leerlingen..

    Kijken jullie met plezier terug op jullie schooltijd?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alleen het laatste half jaar van groep 8 en klas 4 en 5 op de middelbare. De rest is allemaal negatief.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kijk naar heel mijn schoolcarrière graag terug. Zowel basisschool als middelbare school. Had me dit gevraagd toen ik nog in het middelbaar zat, en dan zou ik zeker antwoorden met rotopmerkingen over leerkrachten en het systeem op het middelbaar, maar nu ik verder studeer, kan ik ermee lachen. Qua klas heb ik altijd goede klassen gehad. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm.. Basisschoolpiriode was nogal kut..
    Ik werd meestal gepest..


    Don't be like the rest of them, darling

    Op de basisschool wel.. Maar als ik terugkijk naar de eerste, dat was echt een hel.

    Basisschool, ja.
    Middelbare school, absoluut niet. Dat was echt een kut periode waarin ik echt heel erg veel in werd gepest.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    De basisschool was echt awesome en nu vind ik dat eigenlijk best wonderlijk aangezien ik een beetje een buitenbeetje was en de jongens best wel stoerdoeners waren en er flink wat bitchy's waren. Toch mocht iedereen me wel, maar misschien was dat wel zo omdat iedereen me een schattige kleuter vond --'
    Waar nu btw niets meer van over is x'D
    De eerste was ook wel leuk, al had ik echt een ongelooflijk stomme klas en nu ik in de tweede zit ik in dat overduidelijke groepje van de "rare" kinderen waar iedereen grappen over maakt, maar om eerlijk te zijn kon ik me geen betere vriendinnen indenken.
    Dus nu ik dit alles lees over wat jullie door moesten maken of maken vind ik mezelf nu best wel een lucky bastard :l


    Cookies!

    Ik moet zeggen dat mijn tijd op de basisschool goed en leuk was, al verminderde dat in groep 8. ^^ Ik zit nu in de eerste van het middelbaar en ik heb een super klasje. c:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik denk het wel.
    Nuja, ik ben een klas overgeslagen toen ik kleuter was en vanaf daarna vond ik het minder leuk, maar nu ook weer niet rampzalig. En na het 4e leerjaar ben ik van school veranderd en de mijn 2 laatste jaren in mijn 'nieuwe' lagere school waren heel leuk!
    En over het middelbaar... Het 1e jaar was niet zo leuk omdat ik toen eigenlijk nog wat jonger was dan de andere maar vanaf het 2e was het wel leuk en nu mijn 4e jaar is denk ik het leukste jaar in het middelbaar dat ik heb gehad ;p


    effort never betrays you

    Och... Op de basisschool ging ik om met vage mensen, nu op de middelbare nog steeds. Ze zijn allemaal wel aardig en ik ga niet met grote tegenzin naar school, maar bij mijn vrienden buiten school voel ik me toch meer thuis.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik kijk met heel veel plezier terug op de basisschool. En eigenlijk besef ik nu pas wat een leuke tijd het toen was en hoe iedereen nog gewoon met elkaar om ging. We hadden een super leuke klas en groep acht was echt een top jaar!
    Op de middelbare kijk ik op zich ook wel met plezier op terug. Alleen het eerste jaar was niet leuk, ik had toen twee vriendinnen en de rest van de klas was zo stom! Ik zit nu in mijn laatste jaar en ook dit jaar is tegen mijn verwachting in erg meegevallen. Ik ben dit jaar namelijk van vwo naar havo overgestapt en kwam dus in een klas waar ik niemand kende, maar bijnna iedereen is erg aardig! Dus eigenlijk kijk ik terug om een erg leuke en gezellige school tijd!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Basisschool niet zo, middelbare absoluut wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hmm, bij mij is mijn hele schooltijd tot nu toe behoorlijk stabiel. Ik heb het eigenlijk altijd leuk gehad, en het wordt geloof ik steeds beter.


    You've cat to be kitten me right meow.

    De basisschool niet, middelbare school wel.


    Destroy what destroys you.

    Op mijn basisschool wel, mijn 1e&2e middelbaar niet en mijn 3e wel ;D heeft allemaal te maken met de verschillende scholen waar ik heen ging.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn basisschooltijd was geweldig. Ik was zo zorgeloos als het maar zijn kan en heb echt een kind kunnen zijn, dus ik kijk zeker met een glimlach terug op die tijd.
    Ik zit nu in de derde klas van het middelbaar. Ik heb tot nu toe momenten gehad dat het niet altijd even goed ging, maar dat hoort erbij en ik heb van die ervaringen geleerd. Daarom vind ik mijn tijd op de middelbare school ook wel gewoon prima zo en ik geloof/hoop dat ik over een aantal jaar dat nog steeds zo zie.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.