• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic


    El Diablo.

    [>Mijn topics, en ik ga nu lekker slapen, ik post morgenochtend wel wat ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Ik ga weer achter mijn schetsblok zitten en teken verder. Ik kijk bijna niet naar mijn blad papier en stop even met kijken naar Tyler om details aan te passen die meetkundig niet kloppen.

    (We moesten eens een blad onder onze nek houden, zodat we niet naar ons blad konden kijken en alleen naar hetgeen dat we moesten natekenen... Was echt zo'n dikke fail...)


    help

    Tyler

    Ik kijk naar de boom die nu aardig begint te fikken. heel fijn, heb ik straks een bosbrand..


    El Diablo.

    Wyn

    Ik staar als versteend naar de boom. Niet weer... denk ik in mezelf. Ik probeer mijn blik af te wenden, maar het lukt niet goed. Vaag komt de gedachte om water te halen en de brand te blussen in me op, maar die verdwijnt meteen weer.


    help

    Tyler

    Ik blijf er maar wat naar staren, en haal daarna de herten van het vuur. Om ze daarna in stukken te hakken.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik sta op en ga wat dichter kijken, breng mijn hand naar het vuur. Pas als ik geritsel achter me hoor en de warmte van het vuur voel, trek ik geschrokken mijn hand terug. "Fuck", mompel ik als ik naar de brandwonde op mijn hand kijk. Ik loop naar het meer en steek mijn hand in het koude water.


    help

    Tyler

    Ik kijk even op, ´Gaat ie´ roep ik naar Wyn. En kijk dan naar het vuur wat nog groter wordt.


    El Diablo.

    Wyn

    "Half", roep ik terug. "Heeft er iemand emmers ofzo meegebracht? Ik moet wel waarschuwen dat ik slecht ben in met water gooien... Tenzij het gaat om waterballonnen...", voeg ik mompelend toe. "Of heb je een ander idee om dat vuur te blussen?" Ik kijk zo weinig mogelijk naar de boom.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:45 ]


    help

    Tyler

    ´Ik zou het laten afbranden´ riep ik. En kijk nog steeds naar het vuur.


    El Diablo.

    Wyn

    "Maar wat als het zich over de andere bomen verspreidt?", zeg ik, bijna scheel kijkend om mijn aandacht ergens anders op te vestigen dan op het vuur.


    help

    Tyler

    ´Dan brand dat ook af´ mompel ik, en haal mijn schouders op. No big deal..


    El Diablo.

    Wyn

    Ik kijk even naar de bomen. Ze staan allemaal dicht bij elkaar en één ervan laat zijn takken boven ons kamp hangen. Het vuur is eigenlijk niet zo groot. Ik neem een emmer uit een van de tenten en neem wat water, waarna ik het over de brandende plek van de boom smijt. Er blijft een klein groot gapend zwart gat achter op de boom. "Oké, nu gewoon hopen dat die boom naar de andere kant valt", zeg ik. Ik ga weer zitten bij mijn schetsblok en begin verder te tekenen, probeer het geritsel in de struiken te negeren. Iets of iemand houdt ons in de gaten...

    (Die iets of iemand mag nog niet tevoorschijn komen... xd)


    help

    [Oke dan..]

    Tyler

    Ik neem dan toch een geroosterd hertenpoot, en neem een klein hapje. ´Smaakt best goed´ mompel ik.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik neem even pauze en ga naast Tyler zitten, plof mijn schetsblok ergens achter me en neem ook een stukje van het hertenvlees. "Hmm", mompel ik als ik ervan begin te eten.


    help

    Tyler

    Ik grinnik. Smaakt het?' grijns ik.


    El Diablo.