• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic


    El Diablo.

    Wyn

    "Bedankt", mompel ik. Ik wil m'n viool. Geen idee waarom. Ik heb zin om viool te spelen.

    (OF RILEY. XD Ben, Patrick, Franklin XD Okay, dat waren de oude namen. WAYNE. DIE IS GEWOON COOL. Of James. Dat blijft de meest geweldige naam ooit. Of Avan. Alistair, Elistair,... XD)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:34 ]


    help

    [Riley.. Nu denk ik aan deze gast..

    ]


    El Diablo.

    [Rawr :'D.
    Ok. Sorry.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [RILEY =D ]


    El Diablo.

    (HAD IK OOK... XAVIER IS GEWELDIG. XD maar hij heeft geen blauwe ogen. xd Ik bedoel... In het echt heeft hij geen blauwe ogen, niet dat hij rode ogen heeft ofzo..)


    help

    [XAVIER IS LEUK =3 ]


    El Diablo.

    (YES HE IS. En nu zit ik alle soorten "That is mahogany!" op te zoeken... Geen idee waarom...)


    help

    [Lol xd]


    El Diablo.

    (En nu heb ik iets met YOLO en die foto waar Cato, Glimmer en de rest naar Katniss lopen... "--)


    help

    [Die is gewoon ownend xd


    El Diablo.

    (DAAROM NET. Je ziet zo Peeta op de achtergrond staan... Ik kwam hier net een tegen: "YODO" You only die once... XD. Ik vind Alexander's gezicht op die foto echt hilarisch...)


    help

    [Maar Alexander is ook leuk =D ]


    El Diablo.

    Samantha

    De man knikte even. ''Hoe heet je?'' vroeg ik zacht, en ging naast hem zitten. Hij had tot nu toe geen enkel woord gesproken, alleen maar geknikt. Ik zuchtte even. Zouden we hier ooit wegkomen? Hebben onze ouders al door dat er iets mis is? Gefrustreerd haalde ik een hand door mijn haar. Het enigste wat we konden doen, was hopen.

    [we gaan wel een beetje off-topic (cat) Hihi, ik heb niet zoveel inspiratie x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (XD Foto van Niall die een vrijwilliger wil zijn... WAAROM VERGELIJKEN ZE 1D ALTIJD MET THG? Hij is wel grappig, eigenlijk... Yep, ik ben allemaal foto's aan het opzoeken, geen idee waarom...)


    help

    Jason

    'Jason' zei ik zacht. Ik keek naar de grond en zuchtte.


    El Diablo.