• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic


    El Diablo.

    Wyn

    "Hij heeft iets vreemd", mompel ik, starend naar de man. Jongen. Gast. "Alsof hij je al jaren kent ofzo", voeg ik toe. Dan schud ik mijn hoofd. "Dat is belachelijk..."


    help

    Tyler

    Ik knik, en kijk even naar hem. ´En Sam vind hem leuk ook´ grinnik ik.


    El Diablo.

    Samantha

    ''Jason'' antwoordde hij zacht. Ik glimlachte even. ''Ik ben Samantha'' zei ik toen, terwijl ik mijn blik over hem heen liet glijden. Waarom was hij eigenlijk hier naartoe gekomen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Van waar komt hij eigenlijk? Een eng huisje in het bos?", mompel ik, toch een beetje lachend om Sam.


    help

    Tyler

    'Zal me niks verbazen' mompel ik droog. Ik kijk hem wantrouwend aan, en daarna naar Wyn.

    Jason

    Ik knik, en kijk dan naar mijn handen. Dit gaat toch slecht aflopen..


    El Diablo.

    Wyn

    Ik geeuw en rek me uit, ga languit achteruit liggen met mijn voeten nog steeds in het meer en kijk even op mijn horloge. Het is bijna middernacht. "Wat zou zijn kracht zijn?", vraag ik me plots luidop af. "Misschien heeft het iets met zijn blik te maken..." Ik kijk Tyler vragend aan.


    help

    Tyler

    Ik haal mijn schouders op. 'Dat hij een creep is?, maar volgens mij was dat al zo' mompel ik.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik lach even en draai me op mijn zij, zodat ik naar Tyler kijk. "Dus. Hoe gaat het met die hechtingen? Binnen drie dagen moeten ze eruit." Yep. Ik blijf hem aan zijn bijna-dood-ervaring herinneren. Idioot die ik ben.


    help

    Tyler

    'Perfect' mompel ik. Ik kijk ook even naar haar, en daarna weer over het meer.


    El Diablo.

    Wyn

    "Sorry", mompel ik. "Ik ben een idioot in onderwerpen verzinnen..." Ik sluit mijn ogen en blijf nog steeds op mijn hand leunen, terwijl ik mezelf mentaal de kop insla.


    help

    Tyler

    'Geeft niet' grinnik ik. Ik leun naar achter en kijk naar de maan.


    El Diablo.

    Wyn

    "Hou jij ook zo van de sterren?", mompel ik, nog leunend op een arm, maar met mijn ogen open, zodat ik weer perfect zicht op Tyler heb.


    help

    Tyler

    'Mwa, beetje' antwoord ik gapend. Ik krijg door hoe weinig slaap ik heb gehad, fuck.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik gaap weer en sluit mijn ogen opnieuw. Mijn arm glijd een beetje vanonder mijn hoofd en uiteindelijk val ik in slaap, met mijn voeten opgetrokken en mijn ene arm onder mijn hoofd. Ik was beter in mijn tent gaan liggen. Zelfs als ik slaap, voel ik hoe oncomfortabel de grond hier is.


    help

    (Leef, topic! Leef!)


    help