• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping


    El Diablo.

    Amelia

    'Mannen,' zucht ik dan op dezelfde toon als Tyler net, ik bekijk de schoenen er dan na, 'Ik hou niet echt van Nike, maar vind ze wel mooi,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grijns, en koop ze dan. Ik trek ze meteen aan, en loop dan weer de straten op.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik loop glimlachend naast Tyler en zie dan een Starbucks, 'I Want Starbucks,' zei ik toen zingend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Op naar starbucks!' roep ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik lach blij, 'Yeaah,' roep ik dan nog.
    Als we bij de starbucks zijn bestel ik meteen een Java Chip, 'En wat wil jij?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'zelfde'


    El Diablo.

    Amelia

    Ik bestelde twee Java chip en betaalde waarna ik ergens ging zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik ging zitten, en begon met drinken. 'Mooi plaatsje hier trouwens' grinnik ik.


    El Diablo.

    Amelia

    ' Klopt,' merk ik dan op. Ik neem een slok van mijn Java chip maar kreeg al een gevoel dat mijn mijn gehemelte zou erbrandden, ' Pff, warm,' zuchtte ik. Ik kreeg het zelf ook best warm en deed meteen mijn blazer uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Inderdaad' grinnik ik. 'Maar ik denk niet dat het toepasselijk is om hier zonder shirt te zitten' grijns ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik begin te lachen, ' Mwah, die serveersters zullen er geen problemen mee hebben denk ik,' zeg ik terwijl ik onopgemerkt naar het meisje wijs die een beetje staat te staren. ' Of de kassiere,' zeg ik met een knipoog, ' Of ik,' zeg ik daarna nog met een iets uitdagender ondertoon en grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Ja, maar ik heb geen zin in kwijl op mijn abbs' grinnik ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik begin te lachen, ' Nou, heb ik lopen kwijlen dan toen we bij het zwembad lagen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Nee, maar je kent hun niet' grijns ik, en wijs naar de serveersters en verkoopster.


    El Diablo.

    Amelia

    ' Inderdaad, ' gaf ik toen eerlijk toe. ' Maar, we komen er maar op een manier achter,' zei ik en stond op terwijl ik naar zijn shirt greep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.