• Ik zal het proberen kort te houden. Via via leerde ik een jongen kennen, we spraken elkaar eerst via facebook en toen steeds via whatsapp. Ik wist zeker dat hij mij leuk vond, dat kon ik merken. Hij smstte elke ochtend 'goedemorgen lief, lekker geslapen?' zulk soort smsjes en aan het einde van de dag vroeg hij altijd hoe mijn dag was. . We zagen elkaar elke dag via de cam enzo, en hij zei dat hij me wel leuk vond en dat we maar snel en keer af moesten sprekn en dat hij me graag een kusje wou geven. En als ik met een andere jongen praatte via facebook vroeg hij of ik een ander had. We praatten ool over onze problemen n hadden hele diepgaande maar fijne gesprekken. Dit ging een tijdje zo, totdat hij vroeg of ik verliefd was. Ik antwoordde met 'haha weet niet' en ik vroeg hetzelfde en hij zei dat hij niet verliefd was. Dit verwarde mij want sindsdien praten we veel minder. Hij whatsappte heel weinig en smste niet meer goedemorgen ofzo, toonde veel minder interesse.. Ik vroeg hem waarom hij ineens zo kortaf was maar hij zei dat het onbewust was. Toch spraken we af bij mij thuis, en toen was hij heel lief. We hebben (voor het eerst) liggen vrijen alsof er niks aan de hand was en hij was heel voorzichtig en hield veel rekening met mijn gevoelens.. Maar sindsdien is hij nog steeds kortaf en ik weet niet of hij me nou wel leuk vindt...

    Het kan ook zo zijn dat hij weet dat ik hem leuk vindt, dat hij daarom ineens veel minder moeite voor me doet, omdat hij het misschien leuk vindt ofzo dat ik moeite voor hem doe..?
    Want toen we lagen te vrijen kwam het vooral bij hem vandaan, ik wilde het ook maar hij nam zeg maar het initiatief. En ik heb nogal laten merken toen dat ik hem leuk vond... Want ik zei dat ik wel wilde dat hij bleef slapen (Niet dat mn ouders dat goed zouden vinden) en dat ik het jammer vond dat hij al weg ging.. en daarna heb ik hele lieve smsjes gestuurd maar kreeg ik een kort antwoord of geen antwoord terug.

    En nu hebben we al dagen niet meer gepraat, terwijl we eerst elke dag de hele dag doorpraatten via whatsapp enzo...
    Ik weet het gewoon niet zo goed.. Wat denken jullie van hem?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als zij het wilt en ze hem als iemand zag waarmee ze een toekomst kon/kan opbouwen dan is het toch te begrijpen dat ze seks hebben?

    De eerste keer dat je iemand ontmoet?
    Dan ben je in mijn ogen een slet. Het spijt me, maar ik zeg wat ik vind.
    Je gaat toch niet een jongen bespringen terwijl je nog maar net iemand hebt ontmoet?
    Pffft. Ergernis.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Defensive schreef:
    Lijkt me een typisch voorbeeld van een jongen die, als de buit eenmaal binnen is, geen moeite meer doet... Daar kan ik nooit zo goed tegen :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Barnabas schreef:
    (...)
    De eerste keer dat je iemand ontmoet?
    Dan ben je in mijn ogen een slet. Het spijt me, maar ik zeg wat ik vind.
    Je gaat toch niet een jongen bespringen terwijl je nog maar net iemand hebt ontmoet?
    Pffft. Ergernis.


    Ergens zit hier ook wel een waarheid in.. Je had hem nog nooit face-to-face gesproken en dan doe je al dit? Ik wil je absoluut niet bekritiseren maar dat vind ik wel een beetje raar..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Barnabas schreef:
    Wait, je bedoelt vrijen als in neuken?
    Omygod, hoe snel laat jij je gebruiken?


    Nee dat niet, dat had ik ook niet gewild maar we zijn wel verder gegaan dan gewoon zoenen, we hadden gewoon nog onze kleren aan enzo hoor

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:00 ]

    Barnabas schreef:
    (...)
    De eerste keer dat je iemand ontmoet?
    Dan ben je in mijn ogen een slet. Het spijt me, maar ik zeg wat ik vind.
    Je gaat toch niet een jongen bespringen terwijl je nog maar net iemand hebt ontmoet?
    Pffft. Ergernis.

    Als het goed voelt, waarom niet. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Als het goed voelt, waarom niet. (cat)

    ^ Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    De eerste keer dat je iemand ontmoet?
    Dan ben je in mijn ogen een slet. Het spijt me, maar ik zeg wat ik vind.
    Je gaat toch niet een jongen bespringen terwijl je nog maar net iemand hebt ontmoet?
    Pffft. Ergernis.
    Ik vind het eigenlijk een beetje kort door de bocht wat je zegt. Ze had hem niet 'voor het eerst ontmoet'. Ze kende zijn karakter al. Ze had al gesprekken met hem gevoerd. Ze wist wie hij was en hoe hij was. Als je iemand waarmee je eigenlijk al een band mee heb dan 'voor het eerst ontmoet' dan is het echt niet raar als je dan meteen al wat verder gaat. Je bent in principe al veel verder in een relatie, alleen had je elkaar nog niet eerder gezien. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal met de hedendaagse social media, dat is normaal aan het worden.


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    (...)
    ^ Dat dus.

    Dan ben ik zeer ouderwets, maar afijn, dat is ook een van de redenen waarom ik Queen Virgin ben.
    Anyway, ik blijf het sletterig vinden, hoe lang je elkaar al kent via een schermpje. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Defensive schreef:
    Lijkt me een typisch voorbeeld van een jongen die, als de buit eenmaal binnen is, geen moeite meer doet... Daar kan ik nooit zo goed tegen :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dan ben ik zeer ouderwets, maar afijn, dat is ook een van de redenen waarom ik Queen Virgin ben.
    Anyway, ik blijf het sletterig vinden, hoe lang je elkaar al kent via een schermpje. :W


    Idd, dat vind ik alles behalve romantisch.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het voelde goed en het wás echt romantisch, ik heb er iig geen spijt van.
    En ik heb m geconfronteerd met zijn afstandelijke gedrag en hij zegt het druk te hebben. Ook vond hij me wel wat te jong voor hem. Ik baal ervan maar ben blij dat ik naar de waarheid gevraagd heb, ondanks het me pijn doet. Bedankt iig voor jullie reacties en adviezen xx