• Dus ik heb vakantie en verveel me toch wel dus dacht ik, er zijn hier vele mensen met leuke verhalen laat ik er eens een paar lezen.

    Je mag me altijd linkjes geven van
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - onbekende (wel met romantiek of drama geen horror)

    nu ja eigenlijk wil ik heel veel verhalen een kans geven dus post maar als je denkt dat het wel wat is (:

    Liefs Chelsea


    i'm broken, do you hear me.

    Ik heb twilight maar kan nu geen link geven zit op ipad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Austen &Leave
    I won't give up
    ~~
    I won't give up on us
    Even if the skies get rough
    I'm giving you all my love
    I'm still looking up
    Soundtrack


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Boyfriend • Justin Drew Bieber


    lost in confusion, like an illusion



    Ladies, Bugs & Ladybugs.
    Humor, drama en romantiek met onbekende personen. Hij is bijna afgelopen, dus je hebt meteen behoorlijk wat te lezen. :'D

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 17:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    *One Direction bestaat
    *Start op 8 april (datum kan nog veranderen)
    *Proloog staat alvast online


    Tadaa, misschien is het wat, ik begin zondag met posten ;D (Proloog staat dus wel al online ;D)

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:42 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik weet niet of het wat voor jou is, maar ik ben net begonnen met een verhaal over de Eerste Wereldoorlog. Liefde, drama en een beetje actie.
    Voor de link kijk je best even op mijn profiel, ik ben er niet zo handig mee :$


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.



    Scarlett Yoesril werkt sinds twee jaar voor het muziekblad Patterns. Naast interviews die ze afneemt of recensies die ze schrijft, wordt in elke uitgave haar eigen column gepubliceerd -alles komt langs en ze is niet bang om haar felle meningen in drukinkt te veranderen.
    Dit was heel lang geen probleem, maar zodra Scarlett zich aan de mediahype One Direction waagt, gaat het mis. Twee woorden zijn genoeg om de waarheid achter het begrip persvrijheid te achterhalen -en leiden zelfs tot de definitie van begrippen die op een heel andere manier abstract zijn, en vooral in geen enkel woordenboek opgezocht kunnen worden.


    x Plas-tic [plestik] o -s langs synthetische weg bereide plastische kunststof

    x Pa-ra-dig-ma [paradigma] o –'s en -digmata voorbeeld; modelwoord; wetenschappelijke term


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.



Soundtrack 1 | Soundtrack 2
16+ wegens drugs, geweld, seks, alcohol etc.
One Direction bestaat niet.
            Nederlands
© Nikki

Drama


Ik ben net aan deze story begonnen. Misschien is het wel iets voor jou?

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 9:06 ]


Tears are words the heart can't say.



Returning Shadows
Clover Amory is een 14 jaar oud meisje dat leeft in het 5de District van Panem. 3 jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier 'De Hongerspelen' noemen.

x Nederlands geschreven & gesproken
x Gebaseerd op 'De Hongerspelen'
x Avontuur, drama

Endless Love || Liam Payne [14+]


- Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without.


• Met One Direction
• Nederlands geschreven
• Nederlands 'gesproken'
• Gestart op 21 maart 2012
• Geschreven door xPayne


Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

http://www.quizlet.nl/stories/80281/stupid-in-love--zayn-malik/ het gaat over Zayn Malik (vn One Direction but you already knew that :P) Als je nieuwsgierig bent kan je altijd eens een kijkje nemen ;)


You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

Ik schrijf er een over liefde, One Direction wordt even vermeld. Sommige stukken zijn wel in het engels.
http://www.quizlet.nl/stories/77947/caught-in-his-eyes/

LikeABird schreef:
Ik schrijf er een over liefde, One Direction wordt even vermeld. Sommige stukken zijn wel in het engels.
http://www.quizlet.nl/stories/77947/caught-in-his-eyes/