• Dus ik heb vakantie en verveel me toch wel dus dacht ik, er zijn hier vele mensen met leuke verhalen laat ik er eens een paar lezen.

    Je mag me altijd linkjes geven van
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - onbekende (wel met romantiek of drama geen horror)

    nu ja eigenlijk wil ik heel veel verhalen een kans geven dus post maar als je denkt dat het wel wat is (:

    Liefs Chelsea


    i'm broken, do you hear me.

    Ik weet niet of je nog op zoek bent, aangezien t al laaaaaaaaaaaaaaang geleden is dat t drie april was, maar ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal. Het gaat over het ontstaan van alles en begint het met Hof. Het is een beetje bijbels opgebouwd, omdat het begon als een schoolopdracht.

    Nou ja, als je dus nog op zoek bent naar verhalen, dan hoop ik dat je even een kijkje neemt bij mijn verhaal ;)

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik ben niet zo handig met al die URLs en zo.. :(


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Love isn't a game, love is a feeling. • Harry Styles

    Harry Styles story, abbo's zijn gewaardeerd. ^^

    Save Me • Malik & Styles









    •Harry E. Styles,
    •Zayn J. Malik
    •Ady Z. Hasworth. 

    •The first real chapter will be on 26-07-2012
    •HoranMalik



     



    --
    Prolouge

    Je kent vast wel het gevoel, dat je niets meer bent. Dat je voor niemand meer iets betekend. Het gevoel dat je niet goed genoeg bent voor deze harde wereld. 
    Als je jezelf daarin herkend, weet ik zeker dat je ook wel eens de gedachte hebt gehad om zelfmoord te plegen. Dat je het idee had dat om in jezelf te snijden de enige uitweg was. Dat was iets wat je moest doen. Je dwong jezelf. 
    Je duwde je vinger in je keel, omdat je jezelf te dik vond, terwijl andere mensen je prachtig vonden en graag met jou van lichaam zouden willen ruilen. Want iedereen is prachtig, op zijn eigen manier. Toch zie je deze problemen vaker bij meisjes dan bij jongens. Waarom? Meisjes hebben een jongen nodig die ze verteld dat ze mooi zijn, een jongen die er voor haar is wanneer  ze hem nodig heeft. Een jongen voor wie zij de wereld is. 
    Ik heb er twee. Ik heb twee fantastische jongens die me met alles steune, alleen moet ik die nog leren kennen. Mijn naam is Ady Zoë Hasworth en dit is mijn verhaal. Samen met mijn twee beste vrienden Zayn en Harry. De jongens die me hadden gered, gered van de dood. Maar.. Nu als eerst moest ik Harry zien te redden
    Dit is mijn verhaal, mijn verhaal die ik nu met jou ga delen.

     



    ik hoop dat je het een kans geeft c: ! Het gaat het meeste over Harry, zegmaar en dan soms komt Zayn ook erin en derest van 1D. Maar het meest over Harry. 

     Save me • Malik & Styles





    Our love is doomed, because I have to die, and you are the one who has to kill me.


    ~Soundtrack.
    ~BiebrlyHills productions.
    ~Start: 1 Augustus 2012.


    •Klik voor de proloog.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    The Devil's Handbag

    Et voila, volle bak aan drama en romantiek, maar dat is nog niet aan bod gekomen. (:


    Searching heavens for another earth

    Silence before teh Storm || the Hungergames van Cliffhanger en mij. Pas net begonnen.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    http://www.quizlet.nl/stories/88147/ill-never-forget/

    En op mijn profiel staan er nog meer verhalen.



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    At your service;
    A Nova's Glow ft. Zayn Malik
    Hope you enjoy it, with love (;


    Like a phoenix rising from the ashes

    http://www.quizlet.nl/stories/90778/-accidentally-in-love--ft-one-direction/

    * elke dag meerdere hoofdstukken!

    xxxxx


    Fashion is a girl's best friend.


    “Things never happen the same way twice.”



    ~Hoofdpersoon; Lidia Runes
    ~Gaat over; Ontvoering, mishandeling en verkrachting
    ~Geschreven in; Nederlands
    ~Extra; One Direction bestaat niet
    ~Extra; 16+


    Het gaat over Lidia, ze wordt ontvoerd door One Direction, maar ik zou gewoon de Proloog lezen, dan weet je meteen of het iets voor jou is (:

    Hope you like it ;D


    “Things never happen the same way twice.”



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)