• Dus ik heb vakantie en verveel me toch wel dus dacht ik, er zijn hier vele mensen met leuke verhalen laat ik er eens een paar lezen.

    Je mag me altijd linkjes geven van
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - onbekende (wel met romantiek of drama geen horror)

    nu ja eigenlijk wil ik heel veel verhalen een kans geven dus post maar als je denkt dat het wel wat is (:

    Liefs Chelsea


    i'm broken, do you hear me.


    Blake Coleman. Lonely, broken and afraid. A precious life wounded by a chain of undeserved blows. Through omission of choice and extant suffering, she’s trapped. Trapped in herself; trapped in her pain. Until he came along.

    “Stop trying to fix me!” She screamed, her emerald eyes alive with anger. “I’m broken, I’m fucked up, and I’m used to it!” She continued, but I shook my head. Even with her screaming at me now, and after everything she’d been through, all that I wanted to do was fix her.

    • Vertaald naar het Nederlands
    • One Direction fanfic, maar One Direction bestaat er niet.
    • Harry & Louis zijn niet beroemd in de fanfic.




    Handig als je de link erbij zet natuurlijk haha. :Y)
    Fix me. NL

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:54 ]

    Vampire Direction
    x. One Direction
    x. Gebaseerd op Twilight


    nothing is true, everything is permitted.


    Take You To Another World ~ Liam Payne


    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...

    One direction bestaat wel
    Written by: AlInZayn
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch
    Starts: 26th of February 2012



    Deze is fantasie:

    A place behind the earth || Nencya



    Lia is een doodgewoon meisje. Nou, misschien is ze zelfs minder dan doodgewoon. Ze is gewoon een obstakel op de aarde. Een onbelangrijk persoon waar niemand naar omkijkt. Niets in haar leven is fijn, maar als ze opeens een kaart krijgt van iemand, wordt haar leven anders. Misschien is ze nog steeds een obstakel op de aarde, maar ergens anders denken ze er misschien wel heel anders over.

    Written by: AlInZayn
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch
    Starts: 9th of April 2012

    Insecure. - Liam James Payne


    The universal language of art.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    You steal my heart ~ One Direction


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit verhaal is gebaseerd op het verhaal van de Titanic.
    Ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
    Het gaat over Justin Bieber.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Ik hoop dat je dit leuk vindt (: ik schrijf hier op het moment elke dag aan :Y)

    Parallel


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Hee!
    Ik schrijf een Liam fanfic (:
    Ik hoop dat het je wat lijkt!
    xx

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes


    Give the love around and back around it goes.

    Fight For It - One Direction

    ,
    Ruby (18) is een meisje met ontzettend rijke ouders. Van haar ouders moet ze heel netjes zijn. In de klas is ze stil en zegt bijna niks. Haar moeder heeft haar eigen balletstudio en Ruby, moet daar verplicht heen. wat ze natuurlijk vreselijk vindt. Ruby wil boxen. Op School wordt ze dan ook wel gezien als het saaie rijkeluiskindje, dat alles doet wat haar ouders haar opdragen. Bij haar in de klas zitten de jongens van One Direction, superberoemd. Van haar ouders mag Ruby niet met hun omgaan.
    Niet dat ze dat wil, ze heeft geen vrienden, alleen maar mensen die haar geld willen. en daar hebben haar ouders geen zin in.
    Ruby heeft nog nooit een echte vriendin gehad, ze reageert al haar woede af bij boxen.


    Writer: LostMyMind
    Co-Writer: WereLikeNana & xClouds


    nothing is true, everything is permitted.