• Dus ik heb vakantie en verveel me toch wel dus dacht ik, er zijn hier vele mensen met leuke verhalen laat ik er eens een paar lezen.

    Je mag me altijd linkjes geven van
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - onbekende (wel met romantiek of drama geen horror)

    nu ja eigenlijk wil ik heel veel verhalen een kans geven dus post maar als je denkt dat het wel wat is (:

    Liefs Chelsea


    i'm broken, do you hear me.



    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:57 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn stories:


    Allynn is not just a normal girl, she isn't ordinary or a stereo type girl, she is special. Or at least she is special since the day an owl dropped by and gave her an amulet. The amulet changed her life forever, nothing will get back to normal and there's only one way to go... Forward

    misschien had je het al begrepen: Dit verhaal is in het engels en met onbekende personen

    ps.Plaatje is aanklikbaar





    Een gewoon meisje, een gewoon bestaan, een gewoon leven, totdat...

    'Het gaat niet meer,' ze klonk vastberaden 'We kunnen niet langer.'
    'Maar ze is nog zo jong!' protesteerde hij.
    'Je weet heus wel waarom, het moet nou eenmaal.' zei ze op kalme toon. Ze keek hem doordringend aan. Hij knikte en de tranen stroomden langs zijn wangen, ze liep weg.


    ps. Plaatje is aanklikbaar


    allebei Fantasy,Misterie,Avontuur-en met natuurlijk ook een beetje liefde;)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    There's a war inside me || Lifesavers One Direction ||

    There’s a story behind every person.
    There’s a reason why they’re the way they are.
    They aren't just like that because they want to.
    Something in the past crashed them and
    sometimes it’s impossible to fix them.
    'Cause when they were screaming
    or crying nobody heard it.
    Their broken smile never got notice.
    Even when they changed ,
    nobody noticed it that there was something wrong.
    Nobody understands that pain is what changes people.
    Nobody understands that some people are just good
    in hiding their pain.
    Just beacause her eyes don't tear ,
    doesn't mean that her heart doesn't cry.


    ____________________
    Comedian

    Living On My Own

    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Avontuur, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.

    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson

    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Drama, fanfiction & romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    All The Bullies Have To Die • One Direction

    Margo Crawford is heel haar schoolleven een onschuldig slachtoffertje van pesterijen geweest. Drie keer heeft ze van school moeten veranderen: eerst Birmingham Op haar achttiende heeft ze de keuze genomen om te stoppen met school en van Wolverhampton naar Bournemouth te verhuizen. Nu is ze twintig en ze kan haar verleden nog niet loslaten. Margo besluit om haar pestkoppen ‘een lesje te leren’ en daarvoor moet ze weer naar de regio West Midlands gaan, vervolgens door North West naar Yorkshire and The Humber. Door de plotselinge stop van haar studies zit ze een beetje krap bij de kas en kan ze onmogelijk dure treintickets betalen, maar dan ziet ze een redding…

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Fanfiction, horror/thriller, drama & vleugje romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:53 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Heey,

    Ik kan ffies geen link geven geven, maar kijk maar op mijn profiel. Ik heb twee verhalen. Bromance onshots en een verhaal over Niall.
    Hoop dat je ze wilt lezen :)

    Xxx

    Hoi, ik ben vandaag begonnen met een story, misschien kan je eens kijken wat je ervan vindt?
    Can't keep my eyes off of you - Niall Horan


     As Long As You Love Me ft. Jason McCann



     - Justin Bieber bestaat niet.
    - Bevat: seks, drugs, alcohol, en misbruik.
    - Jason McCann is Justin's karakter in CSI / Bad Boy Bieber




     




    The 7 Things I Hate About Justin Drew Bieber.




    The prettiest faces hide the saddest stories.


    Geschreven in het Nederlands.
    Bevat: (Seksuele) mishandeling, 
    alcohol- en drugsmisbruik, en seks.
    Justin is beroemd.
    Géén Bieber-LoveStory.


    Co-Auteurs: Atmospheres, Bieberatic, Bieberauhl.


    Deel 2:  When The Sun Goes Down



    I'm the girl who gets hate because i fell in love.
    I'm
    Selena Marie Gomez.

    Start: Wanneer deel 1 is afgelopen.







    The Hunger Games: Die In Your Arms

    24 tributes from
    12 districts will fight to the death untill there's
    1 winner left.







    Feat. Justin Bieber




    Gebaseerd op The Hunger Games van Suzanne Collins.


    Start: 30 juli, 2012.

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If you dream it, you can do it. Always remember that this whole thing was started with a dream and a mouse. -Walt E. Disney




    - One Direction bestaat
    - 100% Nederlands
    - Geschreven door CarrotLouis
    - Start op 9 Juli 2012


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Onbekende personen, vijf hoofdstukken, on-going, hij/zij perspectief en een mix tussen thriller, adventure, romance en enige actie.

    Learah infiltreert bij de racistische overheid, onderdeel zijnde van een vrij groot plan. Al redelijk snel echter, loopt door één levensgevaarlijke man de situatie volledig uit de hand en is haar leven in gevaar, maar ook dat van Niodin, een jongen die aan hun kant staat en eveneens een koorddans uit moet voeren om zijn leven te behouden.

    http://www.quizlet.nl/stories/91599/golden-cage/


    Voorbeeldstukje:
    Ze schraapte haar keel. het geluid klonk vreemd in de desolate gang, waar alleen haar voetstappen verder t horen waren. Een naar gevoel bekroop haar. Wat als er iets gebeurde? Zou iemand haar horen? Ze schudde geagiteerd haar hoofd; aan dat soort dingen moest ze niet denken; het zou toch geen enkele zin hebben. Waarom had ze ook haar mobieltje niet bij zich? Nou ja, nu niets meer aan te doen.
    Ze keek omlaag. Verbeeldde ze zich het? Ze knielde en keek beter. Niks verbeelding. Voetstappen. In de dikke laag stof tekenden zich duidelijke voetstappen af. iemand was hier kortegeleden geweest. Met een onprettig gevoel in haar maag stond Learah weer op. Ze liep verder, passeerde enkele zwak brandende lampjes en probeerde rustig te blijven.
    Opeens stond ze voor een deur. Ze beet op haar lip en stak voorzichtig haar hand uit. De klink was ijskoud. Ergens was ze verbaasd dat er niets gebeurde.


    Don't run away this time and die like a man.

    http://www.quizlet.nl/stories/90788/no-way-back--fred-weasley/

    Mary zit haar hele leven al in een weeshuis. Ze kent geen ander leven. De andere kinderen pesten haar omdat ze ‘anders’ is. Soms gebeuren er dingen waar geen verklaring voor is. Iedereen noemt haar een freak en ze is dan ook blij als iemand interesse in haar toont. Een vrouw komt haar ophalen, maar eenmaal in haar nieuwe ‘thuis’ ziet ze dat er iets niet klopt.

    Er is geen weg meer terug.



    http://www.quizlet.nl/stories/83786/wild-ones-ft-george-weasley/

    Daphne Malfoy is een echte Slytherin Princess. Ze is rijk, slim, pureblood, knap én het tweelingzusje van Draco Malfoy. Ze kan elke jongen krijgen die ze wilt, maar niemand is goed genoeg. Ze heeft dan ook nog eens een grondige hekel aan een nieuwe leerkracht, Umbridge. Ze haalt verschillende streken uit. Door haar haat tegenover Umbridge, leert ze nieuwe mensen kennen. En dan wordt ze verliefd, op een bloedverrader nog wel. Dan volgt de keuze tussen familie en liefde.



    `Please don't tell Draco.´


    http://www.quizlet.nl/stories/83880/bittersweet-revenge--george-weasley/

    Als het nimfendorp van Artemis wordt aangevallen, is ze als enige gevlucht. Al haar vrienden en familie komen om of worden gedwongen volgelingen te worden van Voldemort. Ze werd hard aangepakt door enkele deatheaters en half stervende ligt ze aan de rand van een bos. Als ze gevonden wordt door enkele leden van de Orde, krijgt ze dan ook de vraag mee te strijden met hun en zo haar familieleden en vrienden te bevrijden van Voldemort's dwang. Ze zegt meteen ja en komt zo in een hele nieuwe wereld terecht. Een wereld vol gevaar, maar ook liefde.




    `Come with me!´
    `I can't.´


    http://www.quizlet.nl/stories/71102/no-spell-needed--fred-weasley/

    There is no surprise more magical than the surprise of being loved



    Alexandra Montain was leerlinge op Beauxbatons, maar gaat - wegens verhuizing - nu naar Hogwarts. Daar komt haar ware identiteit bovendrijven. Macht heeft ze, maar zal ze het ook juist gebruiken?


    The pen is the tongue of the mind

    One direction one shots!

    http://www.quizlet.nl/stories/90876/beneath-the-stars--one-direction-bromances/


    This is not a dream | Seth Clearwater


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.





    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    Hopelijk vind je het wat :)
    Alvast veel leesplezier!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    A girl like me ft Justin bieber.

    Luna Maddison
    ft
    Justin bieber



    I don’t forgive people because i’m weak, i forgive because i accept the fact that people make mistakes.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 13:23 ]


    "Sometimes the wrong choices, leads us to the right places"

    http://www.quizlet.nl/stories/92009/it-dont-work-that-way--lmdm/
    (is het erg dat het harry potter is)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings