• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Dat spijt me voor je,' zeg ik zachtjes. 'maar ik denk dat je blij moet zijn dat je van haar af bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Niet leuke dingen moet je bij het leven nemen, dus je moet geen sorry zeggen, je kende me nog niet eens" grinnikte ik, "Die koffie is nog steeds verdomd heet," zuchtte ik zachtjes.

    Ashleigh
    Ik neem een klein slokje van mijn koffie en knik. 'Je hebt gelijk, volgende keer kunnen we misschien beter ijsjes halen,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Zolang de ijsjes dan maar in onze maag belanden in plaats van op elkaar" zei ik grijnsend, "Je herinnert je vast onze pizza avond gisteren nog wel" lachte ik, "Door jou kom ik misschien niet rond met de kleren die ik mee heb, waardoor ik mijn kleren moet wassen en ik zou niet weten waar" zei ik, "Dus als ik straks alleen maar rondloop in een boxer, jouw schuld".

    Ashleigh
    'Hmm misschien doe ik het dan juist wel expres,' zeg ik met een kleine grijns, 'dan kan ik je in je boxer bewonderen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik keek haar grijnsend aan. "Try it" lachte ik vrolijk. Ik ging heus niet dansen of rondlopen zonder kleren hoor. Rafael had dezelfde maat.

    Ashleigh
    'Hmmm. Er is hier alleen geen ijs en ik heb geen zin om zo te gaan douchen dus dat wordt een andere keer,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Thank God" riep ik opgelucht. Sommige mensen keken me raar aan. "Ja wat ?" zei ik verbaasd, "Heb ik iets van je aan ? Liever niet als ik je kleren zo zie, maargoed".

    Ashleigh
    Ik geef Liam een zachte por. 'Doe normaal gek! Straks mogen we hier nooit meer komen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Geen nieuw topic openen en wacht gewoon tot ik vanmiddag thuis ben.)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    Nijdig kijk ik hem aan, maar ik heb het idee dat hij daar door alleen maar harder gaat lachen. Dan gooi het ijshoorntje ook tegen zijn hoofd aan. 'Oeps, mijn hand schoot uit. Sorry,' zeg ik met een lieve glimlach. Zijn hele hoofd zit er nu onder. Ik schiet zo in de lach dat ik bijna van het muurtje af val, maar ik kan me nog net weer terugtrekken.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik keek haar boos aan, ging met mijn vinger over mijn kaak en at het ijs op. Voor ze nog iets kon doen tilde ik haar op en liep met haar weg. Uit ervaring wist ik dat je ijs het beste kon wegkrijgen met een goede douch. Of een duik in het meer. "BOMMETJE !" schreeuwde ik vrolijk waarna ik met haar in het water sprong.

    Liam

    Ik grinnikte zachtjes. "Zo erg ben ik nog niet" zei ik glimlachend, "Maar even tussen ons, die gast daar kijkt al de hele tijd naar je, ken je hem ?".

    Siënna

    'Nee nee n-,' Maar ik plons al in het water. Argh. Als ik dan toch al nat ben, kan ik net zo goed mijn kleding uittrekken. Ik wring mijn vest, trainingsbroek en schoenen uit en gooi ze op de kant. 'Hmmm.' Zeg ik. 'Volgensmij heb je daar nog wat ijs...' En ik laat mijn vuist op het water ploffen, zodat een golf water over zijn hoofd heen komt. Als zijn hoofd weer boven water komt, lach ik ultra vriendelijk naar hem. 'Het is al weg.'

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 12:31 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik zwom naar haar toe en duwde haar onder water. Niet al te lang natuurlijk. Een paar seconden. Ik liet haar weer bovenkomen en keek haar met een lieve glimlach en twinkelende bruine ogen aan.

    Siënna

    Ben kijkt me lief aan. Nu valt me pas op hoe mooi en diep zijn bruine ogen zijn. Ik kan mijn ogen niet wegrukken uit de zijne. Ik kan er niks aan doen, ik moet gewoon terug lachen. De gedachte dat Ben uit een andere crew komt en dit waarschijnlijk gewoon een stomme bevlieging is, komt niet eens in me op. Ik houd me boven door mijn hand op zijn schouder te leggen zonder mijn blik maar af te wenden. In een romantische film zou het dappere meisje nu de jongen op zijn bek pakken, maar ik zoen niet zo maar met de eerste de beste. Wat een vreemde uitzondering is voor een meisje uitkomstig van een achterbuurt in Italië.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:51 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'