• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Dat ik een auto heb natuurlijk" grinnikte ik. Ik liep naar de andere kant en hield een deur open. "Gaat u zitten Mademoiselle" zei ik op een bekakt toontje waarna ik een vage buiging maakte.

    Siënna

    Een scheef lachje verschijnt op mijn gezicht wanneer ik naar hem terugkijk. 'Ja, dat vind jij niet erg zeker.' Grinnik ik. 'Leuk geprobeerd, Bennie.' Pest ik hem. Ben ik vergeten dat hij niet zo genoemd wil worden? Nope. Ik rits mijn vestje maar een klein beetje naar beneden, zodat het lijkt dat ik gewoon een shirt aan heb.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:55 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ashleigh
    Ik schiet in de lach door Liam's bekakte toon en zijn buiging en ga in de auto zitten. 'Hmmm, ergens wel omdat je 18 bent maar niet echt dat je je auto hier mee naar toe zou nemen. Maar nu kunnen we in ieder geval wel opzoek naar een Starbucks.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik grinnikte en ging zitten achter het stuur. Ik stak de sleutel in het contact en draaide hem om. Als ik de baan op was zuchtte ik zachtjes. "Ik heb hier ergens een Starbucks gezien in het naar hier rijden, ik weet het zeker" mompelde ik.

    Benjamin

    Ik keek haar boos aan en keek toen voor me uit. Net toen ze wou likken duwde ik tegen het hoorntje en kwam het op haar neus terecht. Ik begon hard te lachen. "Krijg je ervan als je me Bennie noemt" zei ik waarna ik mijn tong uitstak.

    Ashleigh
    'Ik hoop dat dat ook echt zo is,' zeg ik glimlachend, 'anders val ik zo weer inslaap,' voeg ik er nog aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Daar is het !" zei ik vrolijk, "En weer had ik gelijk, dankje voor het applaus, dat was echt niet nodig hoor, dankje" zei ik met een onschuldig glimlachje. Ik sloeg in en stapte uit. Aangezien mijn snelheid, kuch, kon ik de deur weer opendoen voor Ash. Tja, zo deed ik dus altijd bij meisjes buiten mijn familie en dansgroep. Niet allemaal. Bijna bij niemand eigenlijk. Whatever. "Stap u uit Jongedame".

    Ashleigh
    Ik grinnik even als Liam weer de deur open doet. 'Je bent echt gestoord,' grinnik ik, 'maar wel prettig gestoord. En een heer. Dus je bent een prettig gestoorde heer,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    Ze proest even en schiet dan in de lach. Ze keert zich naar mij en begint me te kietelen in mijn zij. Jammer voor Mary, maar ik kan tegen kietelen. "Leuk geprobeerd" Zeg ik en lach even, waarna ik haar begin te kietelen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''Leuk geprobeerd'' zei Sven, en voordat ik antwoord kon geven kietelde hij mij. ''N-nee! hou o-op!'' lachte ik. Ik kon dus absolúút niet tegen kietelen. ''S-sven'' begon ik. ''A-alsjeblie-ieft'' smeekte ik hem, nogsteeds lachend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "N-nee! hou o-op!" lacht ze, wat mij ook aan het lachen maakte. "S-sven" begint ze, "A-alsjeblie-ieft" smeekt ze nog steeds lachend. Ik stop even, maar ga dan snel weer verder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Ik zuchtte opgelucht toen Sven even stopte, maar kort daarna kietelde hij weer verder. Ik gierde het uit en stompte op zijn gespierde armen, maar tevergeefs. ''I-ik doe a-lles'' proestte ik. ''A-alsjeblief-ft'' smeekte ik daarna, en inmiddels rolden er tranen over mijn wangen van het lachen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ze gierde het uit en stompte op mijn armen, wat niet echt veel hielp. "I-ik doe a-lles" proest ze. "A-alsjeblief-ft" smeekt ze daarna, terwijl een traan de weg naar de grond zoekt via haar wang. "Oke, ik stop wel, maar alleen omdat ik anders al de jongens op me af krijg, omdat wij ze wakker hebben gemaakt" Zeg ik en stop dan met kietelen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    "Oke, ik stop wel, maar alleen omdat ik anders al de jongens op me af krijg, omdat wij ze wakker hebben gemaakt" zei Sven, en ik zuchtte opgelucht. ''Dankje'' grinnik ik, terwijl ik nog een traan wegveeg. Ik keek hem even aan, en mijn blik gleed naar beneden. Door het kietelen waren de dekens van hem afgezakt, waardoor zijn ontblootte bovenlijf nu zichtbaar was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liam

    "Uh Jeaj, dat heb ik altijd al willen zijn" grinnikte ik. Ik deed de deur open en bleef staan voor de deur zodat hij niet op haar gezicht zou vallen. "Ik heb niet anders geleerd van mijn Oude Heer thuis" zei ik grijnsend.

    Sven.

    "Dankje" grinnikt ze, terwijl ze nog een traan wegveegt. Ze kijkt me even aan, waarna haar blik naar beneden glijd. Ik frons even, maar volg haar blik dan en merk dan dat de deken van mijn buik is afgegleden en ik hier nu dus in mijn ontblote bovenlijf op bed lig. "Eh," Mompel ik en glimlach dan even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'