• So... Ik ga ook een Hungergames story maken en het enige wat ik qua rollen al heb zijn de mentor van District 9 en de vrouw van District 9, dus jullie mogen de andere tributen en mentors invullen (:
    Ook mogen jullie de Stylisten bedenken (:
    Hier is het lijstje om in te vullen:
    Rol:
    Naam (voornaam, achternaam, bijnaam):
    Leeftijd:
    District:
    Relatie:
    Familie:
    Uiterlijk: (foto van bekend persoon + zet erbij welk bekende persoon (niet van de Hunger Games zelf))
    Karakter:
    Interesses:

    Mogelijke rollen op een rijtje:
    Tributen: (doorgestreept is niet van toepassing meer)
    District 1: Jongen/meisje
    District 2: Jongen/meisje
    District 3: Jongen/meisje
    District 4: Jongen/meisje
    District 5: Jongen/meisje
    District 6: Jongen/meisje
    District 7: Jongen/meisje
    District 8: Jongen/meisje
    District 9: Jongen/meisje
    District 10: Jongen/meisje
    District 11: Jongen/meisje
    District 12: Jongen/meisje

    Mentors:
    District 1
    District 2
    District 3
    District 4
    District 5
    District 6
    District 7
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11
    District 12 (Haymitch)

    Stylisten:

    District 1: man/vrouw
    District 2: man/vrouw
    District 3: man/vrouw
    District 4: man/vrouw
    District 5: man/vrouw
    District 6: man/vrouw
    District 7: man/vrouw
    District 8: man/vrouw
    District 9: man/vrouw
    District 10: man/vrouw
    District 11: man/vrouw
    District 12: man/vrouw

    Waar elk district voor staat:
    District 1 – Luxeartikelen voor het Capitool.
    District 2 – Steengroeven, wapens, treinen en benodigdheden voor de Vredebewakers.
    District 3 – Elektronica, maar ook mechanische producten, zoals auto’s en vuurwapens.
    District 4 – Visserij, en de meeste inwoners hebben ervaring met netten en drietanden, het maken van vishaken, zwemmen en het identificeren van eetbare vissen .
    District 5 – Energie.
    District 6 – Transport.
    District 7 – Hout, en veel van de bewoners hebben ervaring met bijlen, zagen en andere gereedschappen om bomen om te zagen.
    District 8 – Textiel, ook hebben ze een fabriek waar uniformen voor de Vredebewakers worden gemaakt.
    District 9 – Graan.
    District 10 – Veeteelt.
    District 11 – Landbouw, boomgaarden en velden van graan en katoen.
    District 12 – Mijnbouw.

    Je mag meerdere rollen invullen en ik beloof niet dat ik de eerste de beste de rol invul. Mocht het nodig zijn, vul ik zelf ook nog rollen in.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 14:33 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vul toch zelf maar even de Stylist van het meisje in van District 9 :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    District 11 – Landbouw, boomgaarden en velden van graan en katoen.

    Rol: Tribuut
    Naam (voornaam, achternaam, bijnaam): Tayanita Oakla
    Bijnaam: Tanya
    Leeftijd: 17
    District: 11
    Relatie: Nope, happy single
    Familie: Drie broers, waarvan twee jonger. De oudere heet Oaflin (don't know, don't care. what a name), de jongeren heten Jake en Recta. Vader heet Greg, moeder heet Sasha. (:
    Uiterlijk: (foto van bekend persoon + zet erbij welk bekende persoon (niet van de Hunger Games zelf)): Amanda Michelle Seyfried
    Karakter: Opvliegend (je moet haar niet boos maken), kalm, oplettend, zorgzaam, pittig.
    Interesses: Ze houdt van oefenen, zwaardvechten met name, rijdt vaak paard, kan uren verdwalen in de boomgaarden, waar ze wegdoomt.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:09 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Zo goed?


    We're all mad here. You'll fit right in.

    IWant1D schreef:
    District 11 – Landbouw, boomgaarden en velden van graan en katoen.

    Rol: Tribuut
    Naam (voornaam, achternaam, bijnaam): Tayanita Oakla
    Leeftijd: 17
    District: 11
    Relatie: Nope, happy single
    Familie: Drie broers, waarvan twee jonger. Namen mag je zelf verzinnen, maar de oudere heet Oaflin (don't know, don't care. what a name)
    Uiterlijk: (foto van bekend persoon + zet erbij welk bekende persoon (niet van de Hunger Games zelf)): Amanda Michelle Seyfried
    Karakter: Opvliegend (je moet haar niet boos maken), kalm, oplettend, zorgzaam, pittig.
    Interesses: Ze houdt van oefenen, zwaardvechten met name, rijdt vaak paard, kan uren verdwalen in de boomgaarden, waar ze wegdoomt.

    This is perfect (but what about parents + je moet álles invullen, muts + bijnaam)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    This is perfect (but what about parents + je moet álles invullen, muts + bijnaam)

    Ik heb het aangepast ^.^


    We're all mad here. You'll fit right in.

    IWant1D schreef:
    (...)
    Ik heb het aangepast ^.^

    Klopt nog steeds niet (ook namen jongere broers, muts) (bijnaam, muts)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nog meer mensen? Ik heb ze echt nodig. Ik kan er nog wel een paar zelf invullen of course, maar het is toch handiger als jullie er ook een aantal invullen..


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis