• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    Als de lunchbel gaat loop ik rustig naar het cafetaria. Ik heb geen zin om me te haasten. Als ik daar ben aangekomen loop ik naar binnen en kijk in het rond, zoekend naar iemand die ik ken en ik bij kan zitten.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alexis

    'goed' grijns ik. 'Maar ik wist nog even iets perfects, dus mag ik please vanavond nog' grijns ik. Ik wist iets heel leuks, iets waar niemand zich kon beheersen.


    El Diablo.

    [Er is niet veel dat je in een isolatiehok ding kan doen, Lizz, kan Patje niet voor een dag vergevingsgezind zijn? (cat)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Patrick Hathaway
    Verdomd kind. Geírriteerd veeg ik mijn mond af en loop ik de cafetaria in, waar het behoorlijk koud is vergeleken met buiten. De kok heeft één pan met havermout pap op diere tafel gezet, met kleine kommetjes en lepels er naast. tijd voor lunch.
    'Ben je nieuw?' vraag ik het meisje dat mijn kant op loopt. ik heb een pesthumeur, vooral omdat ik al deze kinders alleen in de hand moet houden. 'Wat is je naam?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    ''Goed'' grijnsde ze. ''Maar ik wist nog even iets perfect, dus mag ik please vanavond nog?'' voegde ze eraan toe. Ik keek haar nieuwsgierig aan. ''Vertel'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    Ik loop eerst snel naar het huisje, waar ik mijn bovenlijf droog wrijf met een handdoek, een T-shirt aantrek en even snel mijn haren probeer te drogen, maar dat duurt te lang en dus stop ik er maar mee. Ik heb ook veel te veel haar.
    Daarna loop ik met blote voeten over het gras naar het grote gebouw en vind al snel de cafetaria. Aha, hier is iedereen dus.
    In grote groepen kijk ik vaak eerst even de kat uit de boom, dus ik ga aan de tafel zitten, met een kom en lepel voor mijn neus. Havermout. Za-lig. Kuch.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lemmiwinks schreef:
    [Er is niet veel dat je in een isolatiehok ding kan doen, Lizz, kan Patje niet voor een dag vergevingsgezind zijn? (cat)]


    Wacht. *zucht diep, maakt nieuwe begeleider zodat ik tenminste twee dingen tegelijk kan doen* Dan maar 4 begeleiders, je word zo bevrijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Wacht. *zucht diep, maakt nieuwe begeleider zodat ik tenminste twee dingen tegelijk kan doen* Dan maar 4 begeleiders, je word zo bevrijd.



    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jace Dream Duval
    maar in plaats van naar de cafetaria te gaan of naar de slaapzaal, ren ik het bos in. mijn voeten worden er modderig van, maar het is er tenminste koel. Trillerig trek ik mijn trui uit zodra ik alleen ben en zak ik neer tegen een boom.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    Ik zie Catherine met een ander meisje aan een tafel zitten praten.
    Ikj besluit om daar naartoe te lopen en daar te gn zitten. Als ik bij de tafel aangekomen ben ga ik zitten. "Hoi catherine." Ik richt me tot het andere meisje. "Hoi, ik ben Annabelle


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alexis

    'Als meisje moet je een paar sexy lingerie setjes hebben toch?' grijns ik. 'Dus als ik nou in zo'n setje bij dat begeleidershok ga staan roken wil ik zien wat er gebeurt.' grinnik ik fluisterend. Dit ging leuk worden. 'Alexis' stel ik me glimlachend voor.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:38 ]


    El Diablo.

    Cassia Sterling
    Veel te laat pakeer ik mijn auto op de pakeerplaats in het bos. de eerste isolatiekamer is hier vlak bij, en nieuwschierig loop ik er langs. het is bloedheet, het zou een marteling zijn om daar nu te zitten. nieuwschierig open ik de deur met mijn reserve sleutel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Ik dacht dat Jace rechtstreeks naar de cafetaria zou gaan, maar hij is nergens te bekennen. En hij was ook niet op de zaal. Waar is hij dan? Hij is tot nu toe de enige die ik hier ken. Misschien moet ik eens andere mensen leren kennen.
    Ik kijk de tafel rond, neem een hap van de vieze havermoutpap en bedenk wie me het aardigst lijkt en wie er bij ons op de slaapzaal zal komen straks.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rani
    'Ranaela Maeve Bones, tot je dienst,' antwoordde ik spottend. Van wat ik tot nu toe gezien had, hield hij het kamp niet al te goed in de hand, maar hij deelde wél straffen uit. Maar goed dat mijn mobiel in mijn BH zat en, gewoon voor de zekerheid, een paar pilletjes drugs.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Call me a dumbass, maar wie zit er in het eerste isolatie-hok en wie in het tweede?(cat)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.