• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    1 = bossen, 2 = bij het meer


    Dan ben ik dus vrij xd, ik schrijf straks wel een post, ik ben even bezig met iets.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Goulding schreef:
    [Haha, oké, ik heb alles al gemist en ik ga de rest waarschijnlijk ook weer missen, want ik ben vanavond tot morgenmiddag weg. :W lol.]


    Sorry. Come help patrick D: iedereen probeert hem te verkrachten.
    Het is kenningsmakings dag ^^ en het is lunchtijd


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Holy shit. Mag ik een samenvatting O_o?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    'Weet ik toch' grijns ik. Ik haal een hand door mijn haren, en werp een blik op Pat. Whaha, dit word echt heel erg leuk. Heel leuk.


    El Diablo.

    Cosette schreef:
    [Holy shit. Mag ik een samenvatting O_o?]


    Uh.. kenningmakings dag, girls try to rape pat, Maya/Mignon zitten in isolatie, maya is net vrij, eht is lunch tijd o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Dankje!" riep ik toen iemand me vrij liet.
    Ik was vrij en zat niet meer vast! Eindelijk!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Hey! If anyone is going to rape Patje, it's Sasha!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    Als ik mijn kom halfleeg heb, komt Jace binnen. Hij doet zijn best om niet gezien te worden en gaat stil zitten. Ik wil hem wel groeten, maar hij kijkt om zich heen om er zeker van te zijn dat niemand hem gezien heeft en dus laat ik hem maar met rust. In plaats daarvan kijk ik naar een ander meisje, dat ook net is binnengekomen.
    "Hoi," groet ik haar als ik naast haar ga zitten. Sociale contacten zijn best wel belangrijk.

    [Nu hopen dat Rani niet gillend weg rent 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hahaha, dan vermoordt pat hem! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oke oke, dan wordt het Alexis en Sasha.. Het kan opzich wel aangezien ze in hetzelfde huisje zitten XD ]


    El Diablo.

    Someone just come bother Pat! XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    annabelle
    Ik kijk de eetzaal rond en zie bijna niemand eten. Iedereen zit alleen maar te praten. De enige die wel echt eet is pat, aan zijn tosti zo te zien. Dan zie ik Sasha staan, en zwaai eventjes naar hem.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Escritura schreef:
    Someone just come bother Pat! XD


    Maya will come, ghehe.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rani
    'Hoi,' begroet ik hem met een glimlachje. 'Ranaela Maeve Bones, zeg maar Rani.' Vol afschuw kijk ik naar de pap in het kommetje. Dat kan je toch geen eten noemen? Pap is gewoon... Yech. 'Ik haat pap,' zeg ik mistroostig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexis

    Ik kijk even naar Pat, als we oogcontact hebben geef ik hem een flirterige knipoog. Ja, ik ben goed in flirten. Eigenlijk in alles op 'liefdes' gebied.


    El Diablo.