• Hands of Marble
    Hands of Marble

    Ianthe “Marbles” Larsson is een jonge, scherpzinnige heks met een zwak voor alles wat met kunst te maken heeft. Als artiest zijnde, is ze trots op haar vermogen overal schoonheid in te kunnen vinden. Haar kijk op de wereld is kleurrijk en gevuld met tevredenheid; het leven is goed. Het enige wat de dagen enigszins verdooft, is haar vermoeiende baan als werknemersadviseuse.

    Pas wanneer Draco Malfoy haar introduceert aan zijn ijzige vader, begint Ianthe alles wat ze ziet in twijfel te trekken. Stukje bij beetje laat Lucius haar zijn visie op de wereld zien. Kijkend door zijn ogen wordt de wereld een slag donkerder. Voor de eerste keer wordt ze blootgesteld aan de huichelachtigheid, het bedrog en de vuilspelerij van de samenleving. Langzaamaan glijdt er een donkere sluier over haar schilderijen, verijzelt haar gedrag en wordt haar visie op schoonheid beperkt tot elitarisme en perfectie.
    Beiden gefascineerd door de ander, worden Lucius en Iathe onophoudelijk naar elkaar teruggetrokken, ondanks de afkeuring van hun omgeving. Bij iedere ontmoeting worden de gevolgen intenser; conflicten als jaloezie en bescherming laten emoties oplaaien die ze ooit onder controle hadden. Het duurt niet lang tot familie en vrienden het heft in eigen handen nemen, vraagtekens zetten bij de gezondheid van hun relatie en hen dwingen een kant te kiezen.

    Uiteindelijk draaien hun levens om één enkele vraag;
    Hoeveel is een meesterwerk echt waard?





    100% Nederlands geschreven
    Engelse benamingen
    Geschreven vanuit ik-perspectief
    Bevat intieme scenes
    Bevat grof taalgebruik

    Romantiek
    Drama
    Fictie
    Comedy
    Je waardering wordt gewaardeerd!



    Wekelijkse upload.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 22:56 ]


    Veni, Vidi, Coffee.

    Omg ik was hier ook gewoon vergeten link te plaatsen. Gefixt.


    Veni, Vidi, Coffee.

    Oke ik moet dit even zeggen: wat een práchtige cover! Ik weet niet waarom, maar ik vind hem echt heel erg mooi.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Oke ik moet dit even zeggen: wat een práchtige cover! Ik weet niet waarom, maar ik vind hem echt heel erg mooi.


    Ahh bedankt!! Het duurde even voor ik een afbeelding vond die ik goed vond passen (: Fijn dat het zoeken het waard was!!


    Veni, Vidi, Coffee.