• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Ik ben blij dat ze een afkorting heeft voor haar naam, want Ranama nog iets Bones ga ik dus nooit onthouden.
    "Julian Dan Forli," stel ik mezelf dan voor en ik knik instemmend als ze zegt dat ze de pap haat, terwijl ik nog een hap neem.
    "Maar ik heb zo het idee dat we niet veel te kiezen hebben."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [is Cassia doof?(cat)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Patrick Hathaway
    Ik rol emt mijn ogen en sta op zodra mijn eten op is. Ik meot maar eens telefoontjes gaan plegen, waar blijven die andere begeleiders?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Oh, het is wel heel heet in hier,' zucht ik. Daar moest iets aan gedaan worden. ik help het meisje snel uit het gebouwtje en breng haar naar de cafetaria.

    (Nee maar ik ben blind)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Ik wil een tosti,' pruil ik, wijzend naar de begeleiders. Tosti's zijn lekker. Pap niet. Geërgerd beweeg ik de prut van de ene kant naar de andere kant van het kommetje en neem dan toch aarzelend een hapje. Mijn gezicht vertrekt. 'Weet je wat? Ik heb denk ik niet zo'n honger.' Lang leve dubbele bodems in koffers! Ik had genoeg snoep mee om het hier even uit te zitten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wajooo wat hebik gemist en waar kan ik inspringen gewoon dat Jade en Jayden een beetje laat aankomen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oh whahhaa]

    Maya
    "Begeleider?" vroeg ik.
    Ik was in ieder geval vrij en dat is het belangrijkste.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    HurtedHeart schreef:
    Wajooo wat hebik gemist en waar kan ik inspringen gewoon dat Jade en Jayden een beetje laat aankomen?]


    Het is kenningsmakings dag, de begeleiders zijn in de cafetaria, inderdaad, je bent gewoon laat aangekomen in het kamp.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Zie je nou, hij kan me niet weerstaan' grijns ik, en geef een knikje naar Pat. Dit vind ik dus echt zo geweldig. En dat terwijl hij iets van 15 jaar ouder is..


    El Diablo.

    [Zijn alle slaapzalen trouwens al gecontroleerd?]

    Sasha

    Ik glimlach als Annabelle naar me zwaait, maar wacht nog enkele seconden voor ik naar haar toe ga. Oh nee, ik kom niet als een puppy op commando. Op mijn dooie gemakje slenter ik naar haar toe. Ik ga zo dicht mogelijk naast haar zitten. Mijn arm veegt subtiel langs die van haar.
    "Weet je, ik snak naar een sigaret," fluister ik met mijn typische schuine lachje. Ondertussen glijden mijn ogen naar Patje die lastig gevallen wordt door een van de meiden. Ik doe mijn best niet in lachen uit te barsten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    ik knik en haal een hand door mijn felrode haar.
    'ik ben een beetje laat,' zeg ik met een glimlach ga maar snel eten, okay?' ik zie patrick al kwaad naar me kijken en heb geen idee wat ik moet doen. dit is pas mijn eerste jaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Nee, patje gaat zo meteen verder. 8D)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Verveeld steunde ik mijn hoofd op mijn hand. ''Ik ga dit ranzige spul niet eten'' zei ik, luider dan bedoeld was. Vol afschuw duw ik het kommetje naar voren.

    [inspiratieloos :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Is het de bedoeling dat ze pap eten ofzo? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ze krijgen niets anders. -gemeen- (cat)]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.