• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (je kunt Annabelle ontmoeten?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    Na een tijdje ben ik nog verveelder dan eerst, dus besluit ik maar even naar buiten te gaan. Misschien kom ik Patje wel tegen. God, wat snak ik naar een sigaret. Ik besluit eerst maar even het terrein te verkennen, op zoek naar plekjes waar je je goed kan verstoppen, liefst met twee en niet teveel ruimte op overschot. Zodra ik de deur uitkom en mijn hoofd naar links draai zie ik een meer.
    "Idioten," mompel ik onder mijn adem. Ze geven ons alleen maar kansen om die hele bekering tegen te gaan. Hoewel het al idioten zijn omdat ze het idee hebben dat dit iets is dat ze kunnen veranderen. Net zoals zij heteroseksueel geboren zijn, zijn wij geboren met een andere geaardheid. Ze zouden het net moeten aanmoedigen, dat we naar het totaalpakketje kijken als we op iemand vallen, en niet naar het geslacht. Luizige hypocrieten. Aan mijn gezicht is echter niks te merken van mijn inwendige conversatie. Ik draai me om en loop de andere richting uit. Als ik daar ook nog eens bosjes zie, moet ik lachen. Dit is te gek voor woorden. Ik kies een plekje op het gras en vlei me neer om van de zonneschijn te genieten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *leest gezellig mee*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rooba schreef:
    [Ik kom net van school, jullie gaan snel :c. Mag ik een kleine samenvatting? ;D Oh, en waar kan Catherine inspringen?]



    [ nou, I'm a little short handed here. Ik heb maar één begeleider, mijn anderen zijn er nog niet en nu moet Patje alles tegelijk doen D:

    Dus.. loop een gebouw binnen! 8D

    samenvatting: Vandaag is kennismakings dag. Iedereen is vrij om rond te lopen tot de lunchbel gaat. terwijl Patrick koffers controleerd. voor regels, zaalverdeling, etc - zie de story waar ik twee uur heb ingestoken.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Rooba, Sasha zit buiten, je kan ook naar hem toe gaan.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    Ik wil net vragen hoe de jongen heet, als Patrick onze zaal binnen komt lopen.
    "Zo, laat me jullie koffers eens zien!" zegt hij en ik knipper verbaasd met mijn ogen. Moeten onze koffers ook al doorzocht worden?
    Ik laat mezelf van het bed glijden, kom met een zachte plof op de grond en haal mijn koffers onder het bed vandaan. Er zitten toch vrijwel alleen kleren in, dus veel maakt het ook niet uit. Maar mijn tas laat ik op mijn bed liggen. Mijn persoonlijke eigendommen gaan hem niets aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alexis

    Ik loop ook het huisje uit, en kijk wat rond. Opeens zie ik een stoel naast het cafeteria en ik krijg een idee. Ik spring gemakkelijk op het dak, en geniet daar van den zon. Ik ga dus echt niet luisteren hoor.


    El Diablo.

    Annabelle codnis
    Ik kijk op de brief die mijn ouders in mijn handen hadden gedrukt. Slaapzaal 4, waar ligt slaapzaal 4? Ik begin maar ergens naartoe te lopen als ik iemand op het gras zie zitten. 'Sorry, maar weet jij waar slaapzaal 4 is?' vraag ik dan maar.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [hoe kan ik het beste naar Annabelle toegaan? :3]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 15:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière

    "En waarom zit jij op de hel op aarde?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Omdat mijn allerliefste papa en mama het niet kunnen hebben dat hun dochter niet kan kiezen tussen vrouwen, mannen en transseksuelen. Ze denken dat ik ziek ben geworden. Een virus heb."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Hier kunnen ze proberen wat ze willen maar mij straight maken lukt ze niet."
    Tegen mijn heup aan voel ik het zakje met pilletjes drukken. Even slik ik. Drugs is al illegaal maar hier zal ik er zeker voor gestraft worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jace Dream Duval
    Patrick doorzoekt de jongen zijn koffer doorgrondig, waarbij hij elk kledingstuk wel tien keer bekijkt. Stilletjes pak ik mijn eigen koffer en open die. Kleren, GSM, wat snacks en boeken.
    'okay, en nu die tas daar. Alle eigendommen moeten onderzocht worden,' hoor ik Patrick zeggen. Ik hou mijn ogen op mijn eigen koffer gericht en haal één van de boeken er uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (@rooba ehm, bots tegen haar op ofzo?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Patrick praat toch nog steeds tegen Juul hè? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Patrick praat toch nog steeds tegen Juul hè? :3


    Ja schat. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik open een oog wanneer ik iemand hoor naderen.
    "Sorry, maar weet jij waar slaapzaal 4 is?" vraagt een vrouwelijke stem. Ik open nu ook mijn andere oog en bekijk haar even. Het is een knap blondje. Doorgaans heb ik het niet voor blondjes, maar ze heeft iets. Ik sta recht en veeg het gras van mijn kleren. Wanneer ik naar haar kijk zet ik mijn charmantste glimlach op.
    "Nee, maar ik wil je wel helpen zoeken," zeg ik vriendelijk. Ik steek mijn hand naar haar uit. "Sasha Ripley," stel ik mezelf voor terwijl ik haar recht in de ogen kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.