• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Dit soort kampen proberen je alleen maar te veranderen, maar je kan niet veranderen als je vast blijft hangen aan je echte innerlijk," mompelde ik.
    Ik ademde de frisse, maar toch vochtige buitenlucht in en het liet me gewoon glimlachen. Ik wou best wel hier slapen inplaats van in die saaie zalen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Julian Dan Forli
    Mijn ogen worden groot als hij het kistje in een plastic zak steeds, gevolgd door mijn schrift.
    "Je weet toch dat sieraden voor meisjes zijn?" zegt hij hoofdschuddend alsof hij zich afvraagt hoe ik zo dom kan zijn.
    "Maar, maar ik draag hem toch niet! Ik hou hem wel gewoon in mijn tas!" mompel ik zachtjes met wat zwakke handgebaren naar de tas. Waarom zou hij dat van me afnemen? Die ketting heeft niets, maar dan ook niets te maken met mijn geaardheid.
    In het schriftje staan voornamelijk tekeningen van verschillende jongens, maar hij heeft hem amper doorgebladerd en hij gooide hem al in de zak. En nu houd hij mijn dierbare foto-album in zijn handen.
    "En wat is dit?" vraagt hij.
    "Mijn foto-album," antwoord ik, heel hard hopend dat ik die wel mag houden, anders heb ik helemaal geen spulletjes van thuis meer. Of van mezelf.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [It does D: Moet moeite doen om het bij te houden hahaha :'D]

    Catherine

    Een jongen stak zijn hand naar me uit. ''Sasha'' zei hij zacht, en ik glimlachte. Ik pakte zijn hand aan. ''Catherine'' stelde ik mezelf weer voor. Zouden al deze mensen ook een naar verleden hebben gehad met hun familie? Zouden ze nog vrienden hebben, die hun geaardheid accepteerden? Ik was altijd nieuwsgierig over mensen, ik kon er niks aan doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabelle codnis

    "Annabelle codnis" beantwoord ik Catherine's vraag. Ik kijk even naar de grond en zie dat bij de botsing mijn sigaretten uit mn tas zijn gevallen. Snel pak ik ze op en stop ze terug in mijn tas. Voordat iemand er iets over kan vragen of zeggen vraag ik snel "in welke slaapzaal zitten jullie?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Mignon Deferière

    Maya mompelt iets wat ik niet helemaal kan ontcijferen. Toch knik ik instemmend. Altijd knikken als je iets niet verstaat. Dan is de minste kans op miscommunicatie. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond. Het voelt alsof ik gevangen ben. Ik kijk naar de grijze gebouwen. We zitten gewoon gevangen hier. Gevangen door mensen die denken dat ze alles veel beter weten dan wij doen. Het lijkt wel een concentratiekamp.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    Met een zucht blader ik het album door. voornamelijk familie foto's en ik verveel me halverwege al. fotoalbums zijn normaal toegestaan, dus leg ik het terug en loop ik naar de andere jongen, de plastic tas stevig in mijn hand. Zijn ogen zijn op de deken gericht en hij is stil. zal wel makkelijk te kraken zijn. zijn koffer ligt al open en ook deze onderzoek ik. ik neem een GSM in beslag, maar vind verder niets.
    'okay, dat was het voor hier! Ik zie jullie bij de lunch, jongens.'

    Met die woorden loop ik naar buiten. Verschillende kinderen staan buiten, zijn aan het praten,. mijn oog valt op iemand op het dak.
    'Hey! Het dak is verboden terrein, kom daar af!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Niemand wil dus naar Alexis D: ]


    El Diablo.

    Sasha

    "Zullen we dan maar?" vraag ik terwijl ik een handgebaar maak. Ik bied zowel Catherine als Annabelle een arm aan.
    "In welke slaapzaal zitten jullie?" vraagt Annabelle dan.
    Ik overloop even in mijn hoofd wat Patje zei, want ik ben het alweer vergeten. Ah, Patje. Misschien moet ik hem maar eens proberen bekeren. Eens zien of hij het prettig vindt.
    "Twee," zeg ik. "En daar naast is één. Dus die richting moeten we al niet uit," ga ik verder met een lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    Ik haal mijn schouders op, en blijf zitten. Is dit een strafkamp ofzo? Lijkt het wel op. Ik gooi mijn sigaret weg, en neem dan een bubblelicious kauwgompje in. Ik kauw er verveeld op, en blaas een bel.


    El Diablo.

    Ry schreef:
    [Niemand wil dus naar Alexis D: ]


    [Patrick is yelling at her. 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Vluchten zou mogelijk zijn," zeg ik.
    Ik wil zo graag vluchten, ik zou naar andere landen kunnen vluchten en nooit meer terugkomen. Dat zou geweldig zijn, alleen maar als het zou lukken. Eindelijk vrij, net als een vogel, ik was nu echt jaloers op vogels, ze zijn zo vrij en dan zit ik hier vast.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Patrick Hathaway
    Met een geïrriteerde zucht loop ik de veranda op.
    'Zorg dat ik neit naar boven moet komen,' zeg ik, mijn stem nu koud en kwaad. Hier heb ik absoluut geen tijd voor. 'Kom van eht dak, Alexis.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik haak mijn arm door de zijne, en lachte even. ''In welke slaapzaal zitten jullie?'' vroeg Annabelle, en Sasha zei dat hij in twee zat. ''Ik zit in één'' zuchtte ik, hopend dat de mensen die daar ook zaten een beetje aardig waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    Ik blijf nog even midden in de kamer staan, zelfs als Patrick al weg is. Ik heb het fotoboek opgepakt en hou die nu vast, maar mijn ketting en schrift zijn net door de deur naar buiten verdwenen. Zonder schrift kan ik nog wel leven -misschien vind ik hier ergens potlood en papier-, maar mijn ketting wil ik terug. Wat is hij ermee van plan? Beter dat ik hem terugkrijg.
    Bij de andere jongen is alleen zijn GSM in beslag genomen.
    "Volgens mij gaan we het hier nog heel zwaar krijgen," mompel ik half in mezelf en ik klim het stapelbed weer in.
    "Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik de jongen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen