• Voor de mensen die interesse hebben.

    A place behind the earth || Nencya

    :)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 21:07 ]

    Nu wil ik vragen, is dit een goed idee? JAAAAAAAHHHH!
    Weten jullie een naam voor die ene wereld? Faunatia, Mlia, Thymreia of Nencya
    Moet ik je waarschuwen als ik begin? Ja en als je het niet doet kom ik er zelf wel achter!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Het lijkt wel een beetje op Avatar..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Het lijkt wel een beetje op Avatar..


    Ex astris, sciencia

    Avatar mensjes springen niet in een kaart?

    AlInZayn schreef:
    Avatar mensjes springen niet in een kaart?

    nee, maar buiten het kaarten/rijmen ding is het bijna hetzelfde


    Ex astris, sciencia

    Lijkt te hard op avatar. Een bieb bestaat niet, een bibiotheek wel.


    comfort in c h a o s

    Het is een afkorting, ik zit op mijn mobiel waar ik niet alles voluit wil typen.

    goed idee, heel goed.. maar wel nog een beetje vaag....^-^
    Zeker zeggen als je gaat schrijven, want ik zou wel graag een van je verhaaltjes lezen, maar ik ben geen directioner dus... :S


    There are no strangers in your life, only friends you haven't met yet...

    Leuk idee!
    Maar dat had ik vast al gezegd..
    Ik weet geen naam voor die wereld trouwens.

    Ik vind het niet echt origineel en niet alleen omdat het nogal op avatar lijkt, gewoon in het algemeen niet echt. Dus m.a.w, ik vind het geen goed idee en je hoeft me niet te waarschuwen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind zo de omschrijving nogal vaagjes..
    Als het geen fanfiction wordt, wil ik het best proberen:)
    Eh geen idee voor een naam..


    It's never gonna happen, Guys.

    Ehm, het lijkt helemaal niet op Avatar? Ik bedoel, ten eerste heet ze niet een 'ander lichaam', ten tweede gaat het hier niet expliciet om de strijd tussen mensen/buitenaardse wezen, ten derde gaat het niet om een andere planeet, ten vierde had Jake helemaal geen speciale krachten, noch de andere wezens, ten vijfde ging het daar niet om kaarten, ten zesde gaat het in haar verhaal om twee personen die beiden in en uit de wereld kunnen en ten zevende is de wereld hier geheim en in Avatar wisten alle mensen er toch al van en het gaat hier ook niet om het verdrijven van anderen om grondstof.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:02 ]

    Idyllic schreef:
    Ehm, het lijkt helemaal niet op Avatar? Ik bedoel, ten eerste heet ze niet een 'ander lichaam', ten tweede gaat het hier niet expliciet om de strijd tussen mensen/buitenaardse wezen, ten derde gaat het niet om een andere planeet, ten vierde had Jake helemaal geen speciale krachten, noch de andere wezens, ten vijfde ging het daar niet om kaarten, ten zesde gaat het in haar verhaal om twee personen die beiden in en uit de wereld kunnen en ten zevende is de wereld hier geheim en in Avatar wisten alle mensen er toch al van en het gaat hier ook niet om het verdrijven van anderen om grondstof.


    Oee, dankje dat je het eens bent en voor me opkomt;P

    Moet ik je waarschuwen?

    Ik vind het geen origineel idee. Dus nee, mij hoef je niet te waarschuwen als je begint.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Okee;P Ik ga hem nog steeds plaatsen omdat ik het gewoon een leuk idee vind. Origineel of niet;P Het is gewoon dat ik mijn fantasie kwijt moet en het kan zo zijn dat ik er na een paar stukjes na stop. Maar ik ga er sowieso mee beginnen (: