• Ja, dat probleem heb ik dus.
    Ik heb de sims 3 altijd zonder enig probleem kunnen spelen, met al mijn downloads enzo.
    Maar dan heb ik het een tijdje niet meer gespeeld, twee maanden ongeveer, en gisteren wou ik weer beginnen spelen, ondetussen ookal de laatste update gedownload.
    En hij opent gewoon en hij laadt tot ik bij mijn kavel kom en wil beginnen spelen. Dan duurt het zo'n half uur tot een uur in Sims-tijd en dan slaagt mijn spel af en zegt'ie dat de Sims 3 niet meer werkt.
    Ik heb al geprobeerd op de combabiliteitsproblemen op te lossen, ik heb al geprobeerd het op te starten als administator, maar niets helpt.
    En ik heb het ook al gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, en nog steeds niets.
    Is er misschien iemand met het zelfde probleem en/of met een oplossing hiervoor? Want aan de downloads kan het ook niet liggen, want als ik hem zonder creaties opstart doet hij het nog niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Patch downloaden?

    Misschien is het dan een idee om het spel eens opnieuw te installeren, er kan namelijk best wel wat in het script van het spel zijn veranderd.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Opnieuw deinstalleren en ervoor zorgen dat álle registerwijzigingen en bestanden van de sims 3 van je computer af zijn.


    Ex astris, sciencia

    Mailtje sturen naar EA, ik heb ook heel veel problemen met mijn Sims 3 gehad & zij hielpen mij best wel goed. Dus misschien is dat een optie.

    NeverEnough schreef:
    Mailtje sturen naar EA, ik heb ook heel veel problemen met mijn Sims 3 gehad & zij hielpen mij best wel goed. Dus misschien is dat een optie.

    Van wat ik heb gehoord en van mensen die ik ken heb ik gehoord dat zij net níét helpen met je probleem.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Van wat ik heb gehoord en van mensen die ik ken heb ik gehoord dat zij net níét helpen met je probleem.


    Ze hebben mij wel geholpen :') En je kan anders ook bellen, dat gaat veel makkelijker en sneller. :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Bronte schreef:
    (...)
    Van wat ik heb gehoord en van mensen die ik ken heb ik gehoord dat zij net níét helpen met je probleem.


    Hmm, mij hebben ze inderdaad al wel 3x goed geholpen..
    Je zou inderdaad even kunnen bellen of dit bericht posten op een sims 3 forum. Daar hebben mensen er vaak meer verstand van..

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:36 ]

    Cheops schreef:
    Misschien is het dan een idee om het spel eens opnieuw te installeren, er kan namelijk best wel wat in het script van het spel zijn veranderd.


    Dat heb ik dus al gedaan.
    Maar ik durf niet goed alles van de sims eraf te halen omdat ik dan heel veel belangrijke dingen kwijt ben.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson