• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Joh, Pat. Sasha praat tegen je (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya
    "Mooi niet, waarom doe jij dit allemaal?" vroeg ik oprecht bezorgd.
    Een moment geleden haatte ik hem, maar nu ben ik bezorgd.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Zaal 3, pas ik straks aan, ik ben aan eht multitasken o.o

    Patrick staat buiten, iedereen die bij hem staat meot maar even tegen hem praten, ik ben de draad even kwijt, sorry jongens]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Ik gooi nu de kom pap van Cath tegen een muur, en ga grijnzend onderuit zitten. 'Jullie gaan me echt niet veranderen' grijns ik. Wat is dit toch leuk.


    El Diablo.

    Rani
    'Wat zit je dwars?' vroeg ik nieuwsgierig. Het was duidelijk dat hij ergens mee zat, en ik vond hem wel aardig. Mijn nagels begon ik een F in de tafel te krassen. Maar goed dat ik ze lang had laten groeien. Terwijl ik op antwoord wachtte, begon ik aan de U.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Catherine had haar eigen kom al weggegooit :'D]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassia Sterling
    'Oh nee, laat de pap maar gewoon staan, okay?' probeer ik met een vriendelijke glimlach. 'alles komt goed.' Arme zieke kinderen. Ik zet snel één van de havermout pannen weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    [Jullie zijn allemaal rebellen en dat is mijn Julian echt zo'n typje dat vet gemakkelijk geïntimideerd is o.o]

    [Stiekem is het Fayan met ander haar, geef maar toe.]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:18 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Julian Dan Forli
    Met opgetrokken wenkbrauwen draaide ik mijn hoofd naar Rani.
    "Behalve het feit dat we in een kamp zitten om te genezen van wie we zijn, bedoel je?" vroeg ik. Meende ze dat serieus?
    Ik schudde even mijn hoofd, waardoor een halfnatte krul voor mijn ogen danste en die schudde ik weer naar achteren. Mijn haar was écht te lang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oow XD ]

    Alexis

    'Zal wel' mompel ik, en loop de cafeteria uit. Buiten zie ik Pat staan en ik kan het niet laten. Ik loop naar hem toe, en druk een kus op zijn mondhoek. Daarna klim ik weer gemakkelijk het dak op. En geniet van de zon.


    El Diablo.

    Jayden Jason Bright
    Ik zie een gast buiten staan die veel ouder lijkt dan ons. Ik stoot Jade aan en kijk haar grijnzend aan. 'Dolletje maken?' Fluister ik zacht. Ze knikt en ik loop erheen. 'U moet zeker de begeleider zijn. Ik ben Jayden Jason Bright. En dit is mijn zusje Jade Skyler Bright. Ik ben bi en zij is Pan. Zouden wij mogen weten van u waar onze slaapvertrekken zijn?' Vroeg ik zeerbeleefd. Ik haalde altijd 10en voor musical lessen en toneel dus hij kon me onmogelijk doorhebben. Ook jade hield zich koest. Ze glimlachte alleen vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cosette schreef:
    Sasha

    Ik kijk even naar het kommetje prut voor me. Wanneer ik weer opkijk is Patje plots verdwenen. Ik laat mijn ogen de cafetaria doorgaan en zie hem nog net de deur uit gaan.
    "Sorry, Belle, moet gaan," zeg ik nogal mysterieus tegen Annabelle. Ik wacht niet op antwoord en sprint naar buiten.
    "Patrick!" roep ik hem achterna. Als ik iets van hem wil, kan ik maar beter beleefd blijven. Ik zet een sprintje in en been hem bij. "Ik ehm, ik vroeg me af of ik nog een laatste sigaretje mocht roken, gezien ik ze straks vast moet inleveren," zeg ik met een klein glimlachje op mijn lippen. Als ik mijn plannetje wil doorvoeren moet het wel overtuigend zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Alexis loopt net weg als de volgende weer aan komt slenteren. Sasha.
    'Nee, dat mag je niet, inlevern.' antwoord ik vermoeid. ik stop met lopen en hou mijn hand uit voor het pakje. Hartstikke ongezond ook... daarna kwamen er nog twee kinderen naar me toe.
    'Ja, ik ben de begeleider,' zucht ik dan.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Ach ja, het is ook een ziekte om op mensen van 't zelfde geslacht zijn te vallen,' zeg ik bloedserieus. Even blijft mijn gezicht een masker, dan glimlach ik flauwtjes. 'Ik ben bi, trouwens, en dat was sarcasme. Fucked up kamp dit. Laten we alle homofoben in een kamp gooien!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yo jayden vroeg iets aan patrick :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break