• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wacht! *past aan*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Voor één dom moment denk ik dat ze het meent, maar net als ik besef dat dat helemaal niet kan omdat ze hier zelf ook zit, lacht ze en ik lach met haar mee.
    "Ik doe met je mee! En dan gaan wij lekker de hele dag tosti's eten! Op welke zaal slaap jij trouwens?" vroeg ik daaraan toe. Jace en ik waren nog steeds met z'n tweetjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    Alexis loopt net weg als de volgende weer aan komt slenteren. Sasha.
    'Nee, dat mag je niet, inlevern.' antwoord ik vermoeid. ik stop met lopen en hou mijn hand uit voor het pakje. Hartstikke ongezond ook... daarna kwamen er nog twee kinderen naar me toe.
    'Ja, ik ben de begeleider,' zucht ik dan.

    [/Jongens ik doen drie dingen tegelijk, vergeef me.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Kan een van jullie mij even vertellen wat er is gebeurd tijdens mijn gevangenschap.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Nee, dat mag je niet, inleveren," antwoordt Patrick bruut. Oké, misschien werken mijn charmes niet zo goed op hetero's. Tandje bij dan maar. Ik haal het pakje uit mijn achterzak en leg mijn andere hand op zijn schouder.
    "Eentje, alsjeblieft?" zeg ik terwijl ik hem recht in de ogen kijk. "Ik kan moeilijk zonder die dingen en volgens mij ga ik nou niet echt de makkelijkste weken van mijn leven tegemoet."
    Ik hoop maar dat Patje deze onzin gelooft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rajah schreef:
    [Kan een van jullie mij even vertellen wat er is gebeurd tijdens mijn gevangenschap.]


    Niets. (cat) Maar ik stuur de enige lieve begeleider zo naar je toe om je te bevrijden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Grijnzend lig ik op het dak, en kauw wat kauwgom. Ik kijk naar Pat, en denk eraan wat ik vanavond ga flikken. Ik heb heter voor over dat ik in de isolatie moet hoor.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:28 ]


    El Diablo.

    [Kunnen jullie alsjeblieft wat langere posts maken en een ander tijd geven om te reageren? Die arme Lizz is helemaal de draad kwijt en bij mij is t al niet veel beter.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    (...)

    Niets. (cat) Maar ik stuur de enige lieve begeleider zo naar je toe om je te bevrijden.


    i]Dank u Dank u, mijn bevrijding is nabij![/i


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ach, het heeft ook voordelen om met zijn tweeën te zijn (wbw)]
    Rani
    'Zaal twee, en jij?' Hij lijkt me wel aardig, ik hoop dat hij bij mij op de kamer zit. 'En nee, we eten pizza. Pizza is namelijk heilig - net als chocola. We gaan héél veel chocola eten en dan mag je pas een stukje als je erkent dat homo's - en lesbiennes en al die shit - gewoon awesome zijn.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    De jongen kijkt me recht aan, en ik ben gewoon doodop. Nog nooit heb ik zoveel rebellen in één groep gehad en nog nooit moest ik alles alleen doen.
    'jade, zaal 1. jij, andere jongen, zaal 3,' zucht ik terwijl ik de sigaret door midden breek. De bovenste helft stop ik terug, de andere helft geef ik aan sasha.
    'Je laatste,' waarschuw ik hem.

    Cassia Sterling
    Met een zucht ontvlucht ik de cafetaria. Morgen zal de strengheid toeslaan. Morgen. nu maar even het andere isolatie hok controlere. snel loop ik er naar toe en draai de deur open.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon Deferière

    Chagerijnig zit ik te mokken in een hokje van de kooi. Ik voel me net een aap in de dierentuin maar dan in quarantaine zodat mijn virus niet overdraagbaar wordt. Ik zucht zachtjes en haal een pakje condooms uit mijn bh. Dit kamp verpest mijn hele karakter. Normaal ben ik een stuk minder opstandig en gewoon een lief meisje. Nu komt het ergste in mij naar boven. Ik scheur het pakje condooms open en haal de condoom eruit. Lachend zet ik hem aan mijn lippen en blaas ik hem op. Een cadeautje voor de beste man.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:32 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Inderdaad jongens, ik hoor eigenlijk een film emt mn vriendin te kijken en ben dus enorm aan het multitasken. Lange posts, dan gaat eht wat midner snel. Éénn van de regels is eigenlijk ook posts van drie regels of langer...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Meteen schiet mijn hand in de lucht.
    "Ik erken! Ik erken!" lach ik. "Now, where's my chocolate pizza?" Daar denk ik even over na en trek dan een vies gezicht. "Volgens mij is dat echt smerig, doe toch maar apart. Oh en ik zit op Zaal 3." Niet bij haar. Jammer, want ik mocht haar wel. Ze was leuk gezelschap.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen