• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Vijf jaar. En bijna iedereen kwam hier gezond weg," zegt hij. Ik ga op de rand van mijn bed zitten en leun een beetje achterover. Patje ziet er zenuwachtig uit.
    "Ik ben kerngezond hoor, zo fit als maar kan," zeg ik op een neutrale toon. "Maar het is vast een enorme last op je schouders." Bij ieder ander zou ik nu mijn handen op die laatst vernoemde lichaamsdelen leggen en ze zachtjes masseren, ik denk niet dat Patje het zou weten te appreciëren. En dan nu, mijn finale.
    "Maar ehm, waarom neem je mijn condooms in beslag?" vraag ik terwijl ik hem vragend aankijk. "Mag ik dan met meisjes ook niet meer naar bed? Ik ben dan wel geen trouwe minnaar, maar ik ben wel verantwoordelijk. Ik dacht dat jullie heteroseksuele relaties willen stimuleren. Seks -met een meisje, natuurlijk- lijkt mij daar een goede uiting van..."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    Ik zucht, zomaar negeren? Niet bij mij! Ik loop grijnzend naar Pat toe, en ga om zijn nek hangen. 'Negeer me niet' smeek ik grijnzend. En druk een kus op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Jayden Jason bright
    Ik liep weer naar buiten ik had geen zin in dat eten dn het was warm. Ik liep naar Zaal 3 (waar Jullian volgens mij ook is) ik pak mijn Zwemshort (rechter). Ik doe mijn broek uit. Ik durfde niemand aan te spreken, maar ik kende gelukkig ook geen schaamte. Ik hield natuurlijk wel mijn boker ancen deed de short aan. Daarna liep ik naar het meer en gooide ik mijn handdoek neer terwijl ik mijn zonnebril voor mijn ogen deed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat deed ik toch? o.o Schat Cassie heeft de deur al open gedaan. ^^ you can leave.

    [Ik dacht dat jij me ging bevrijden maar bedankt. Ik ben u al dankbaar :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Haha, Sasha is geniaal :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Haha, Sasha is geniaal :3]

    [Ja hé? Ik was echt helemaal vrolijk omdat ik in dezelfde zaal zit ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Julian Dan Forli
    Ik loop met Rani mee naar haar cel, zoals zij het noemde, maar daar zag ik Patrick staan samen met nog één of andere gast, dus ik zei dat ik haar wel zag bij het meer en ging vast op weg.
    Bij het meer aangekomen zag ik nog een andere jongen, die ik nog niet eerder had gezien en alleen zat, met zijn zonnebril op zijn neus. Met een plof ging ik naast hem in het gras zitten, terwijl ik wachtte op Rani.
    "Hoi, ik ben Julian," stelde ik mezelf aan hem voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon Deferière

    Als de deur opengaat weet ik niet hoe snel ik me eruit moet werken. Het kind dat me bevrijd bedank ik niet eens. Hadden ze me er niet in moeten stoppen. De buitenlucht, hoe vochtig die dan ook is, doet me deugd. Diep haal ik adem en haal ik een hand door mijn haren. Zo en nu even mijn lieve Maya zoeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mensen uit mijn zaal hebben geloof ik nog niet eens gereageerd x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    Het was fijna om aan eht werk te zijn, en naast Sasha was eht zelfs rustig. Ik werd langzaam kalmer nu de meeste stress wegviel.
    'Sex is verboden op het kamp,' antwoord ik simpelweg. Dan komt Alexis opnieuw rond mijn nek hangen en zucht ik.
    'Alexis, leg je koffer alvast op bed.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Ik verwisselde mijn slipje en BH snel voor een bikini en stopte de drugs die ik in mijn BH had verstopt ook in de bikini, waarna mijn mobiel volgde. Snel trok ik mijn shirt erover aan en schoot terug in mijn broek. Op mijn gemak liep ik terug naar de anderen en gooide het slipje en de BH in de plastic tas die ik mee had voor vieze kleding. Zo te zien had ik leuke celgenoten, stelde ik tevreden vast. Toen ging op weg naar het meer, want Julian zat ten slotte te wachten.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:07 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexis

    'Oke schat' knipoog ik, en loop heupwiegend naar het bed. Ik legde mijn koffer open, er lagen toch alleen kleren en beautyspullen in. Niet veel ergs dus.


    El Diablo.

    Annabelle
    Ik zat nogsteed bij het meer. Er kwamen steeds meer mensen aanlopen. Sommige gingen het water in, andere gingen net zoals mij aan de kant zitten.
    (wie wil met annabelle praten?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Maya
    Ik liep maar wat rond.
    "Mignon!" riep ik hopend dat ze me hoorde.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Catherine

    Verveeld liep ik richting slaapzaal 1. Eenmaal aangekomen, zag ik dat ik alleen was. Ik had mijn koffer al op mijn bed neergelegd, die nog keurig op zijn plek stond. Zuchtend ging ik naast mijn koffer zitten. Ik wou naar huis, dit was gewoon complete onzin.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''