• Ik denk dat ik dan voor Simple Plan zou gaan.
    En jullie?

    Taylor Momsen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avril Lavigne

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:48 ]

    Cast van Wicked New York...


    Life is hard and then we die

    Minaj schreef:
    Ik twijfel heel erg tussen Demi Lovato en Justin Bieber. Maar ik kies denk ik toch Justin Bieber, omdat ik al 5 jaar fan ben van hem (:


    Geloof je het zelf? (cat)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    McFly! Zeker weten!! :')
    Mijn tweede keus is One Direction.


    Think, it's the new sexy.

    Gary Lightbody. Van Snow Patrol.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Justin Bieber, toch wel :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Matt Cardle, hij is awesome. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lady Gaga, ik zou lekker met haar gaan stappen en ik zou samen met haar muziek maken enzo. En ik zou van die typische dingen doen die normale mensen met hun zus doen, praten enzo. Ik heb heel veel respect voor haar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    weasley twins&one direction n the vampire diaries

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 17:12 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    ik ga voor Christoffer Drew , zowiezo !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb de neiging Colorblind te quoten, maar ik ga het toch niet doen. c:
    Als je dode mensen mag kiezen; Oscar wild. Ik heb enorm veel respect voor hem. Hij was het buitenbeentje van zijn tijd en toch heeft hij het gemaakt. Oké, ik de 21ste eeuw kent bijna niemand hem. Maar zijn quotes zijn misschien wel bekenden. "Be yourself, everyone else is taken" en nog zo veel meer.

    En als dat niet mag Ladt Gaga. Ze is voor mij een groot voorbeeld. Nee, ik kleed me niet zoals haar. Maar ze heeft een geweldige persoonlijkheid. Door haar ben ik me minder gaan aantrekken van wat mensen van mij denken. En daarvoor zou ik haar echt zo graag persoonlijk bedanken.


    Cool, neat, swell -Cry

    Chris Colfer ( :


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Avril Lavigne(A)(H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Only seven left... en anders Ed Sheeran!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore