• Ik heb een vraag over de presale van de one direction kaartjes voor 24 juni. Ik ging namelijk kijken op ticketmaster bij kaarten zoeken en toen ik hot tickets deed staanplaatsen, stond er dat er niet genoeg plaatsen meer waren. Ook toen ik één kaartje deed. Dit was ook zo bij de normale staanplaatsen en bij beste zitplaatsen krijg ik alleen nog maar slechte plaatsen van de tweede ring.
    Weet iemand of er een bepaalt aantal kaarten voor de presale is vrijgekomen of dat het nu gewoon echt al heel ver is uitverkocht?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb geen idee, maar ik ben bang dat er een hoop weg is, ook door die American Express.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het was maar een bepaald percentage kaarten. Ticketmaster heeft gezegd via Twitter, dat er nog genoeg kaarten over zijn qua VIP & eerste rang.


    To infinity and beyond •

    Incantatem schreef:
    Ik heb geen idee, maar ik ben bang dat er een hoop weg is, ook door die American Express.


    Dat bedoelde ik eigenlijk met presale, sorry. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Vivere schreef:
    Het was maar een bepaald percentage kaarten. Ticketmaster heeft gezegd via Twitter, dat er nog genoeg kaarten over zijn qua VIP & eerste rang.


    Oké, dankje. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wat ik wel vreemd vind, is dat voor de voorverkoop d.m.v. American Express al een hoop mensen een kaartje schijnen te hebben. Het lijkt me sterk dat al die mensen ook een American Express hebben, zo bekend is dat niet in Nederland, volgens mij.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 10:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Wat ik wel vreemd vind, is dat voor de voorverkoop d.m.v. American Express al een hoop mensen een kaartje schijnen te hebben. Het lijkt me sterk dat al die mensen ook een American Express hebben, zo bekend is dat niet in Nederland, volgens mij.


    Het punt is; de presale zou 3 dagen duren en met 1 dag is het al uitverkocht.. dus ja, blijkbaar hebben toch een hoop mensen zo'n kaart. Best vreemd, want je kunt zo'n kaart alleen krijgen als je een heeeel hoog inkomen hebt en je kunt hem hier eigenlijk nergens gebruiken. Maar ja, als je zo'n kaart hebt, heb je mazzel want je hebt wel de beste plekken.


    To infinity and beyond •

    Incantatem schreef:
    Wat ik wel vreemd vind, is dat voor de voorverkoop d.m.v. American Express al een hoop mensen een kaartje schijnen te hebben. Het lijkt me sterk dat al die mensen ook een American Express hebben, zo bekend is dat niet in Nederland, volgens mij.


    Ik denk dat blijkbaar veel mensen iemand kennen die wel zo'n kaart heeft.


    Physics is awesome

    Vivere schreef:
    (...)

    Het punt is; de presale zou 3 dagen duren en met 1 dag is het al uitverkocht.. dus ja, blijkbaar hebben toch een hoop mensen zo'n kaart. Best vreemd, want je kunt zo'n kaart alleen krijgen als je een heeeel hoog inkomen hebt en je kunt hem hier eigenlijk nergens gebruiken. Maar ja, als je zo'n kaart hebt, heb je mazzel want je hebt wel de beste plekken.


    Dat is niet waar, haha. Mijn ouders hebben er een aangevraagd voor als er opnieuw zo'n populair concert komt waar ik heen wil, aangezien die Presales blijkbaar standaard worden gedaan tegenwoordig. En mijn ouders hebben een redelijk normaal inkomen, dus ja. Je moet gewoon het geluk hebben dat je zo'n creditcard hebt :)


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Kan er geen algemeen topic voor het 1D concert komen?


    Queer zijn is gewoon alles

    ik mag hopen dat ze genoeg kaarten hebben over gehouden voor de gewone verkoop anders is t toch knap lullig voor de mensen zonder AMEX * fingers crossed* dan maar ..


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Dooddoenervo schreef:
    Kan er geen algemeen topic voor het 1D concert komen?


    Morgen ga ik er een openen als er nog niemand een heeft geopend. Maar misschien doe ik het vandaag nog.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Morgen ga ik er een openen als er nog niemand een heeft geopend. Maar misschien doe ik het vandaag nog.


    Aahh bedankt!


    Queer zijn is gewoon alles

    De kaartjes voor mensen met een AMEX was beperkt, alles moet er nog gewoon zijn voor de rest.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'