• Ik denk dat ik dan voor Simple Plan zou gaan.
    En jullie?

    Ellie Goulding.
    Had je me dit een week eerder gevraagd, had ik Hayley Mary gezegd, maar die heb ik nu ontmoet. (cat)

    One Direction(nerd)


    Physics is awesome

    Chester See *_*


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    One Direction (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fredo schreef:
    Justin Bieber
    miley crus selena gomez. usher. en nog veel meer grote artiesten


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Clato schreef:
    Ik heb de neiging Colorblind te quoten, maar ik ga het toch niet doen. c:
    Als je dode mensen mag kiezen; Oscar wild. Ik heb enorm veel respect voor hem. Hij was het buitenbeentje van zijn tijd en toch heeft hij het gemaakt. Oké, ik de 21ste eeuw kent bijna niemand hem. Maar zijn quotes zijn misschien wel bekenden. "Be yourself, everyone else is taken" en nog zo veel meer.

    En als dat niet mag Ladt Gaga. Ze is voor mij een groot voorbeeld. Nee, ik kleed me niet zoals haar. Maar ze heeft een geweldige persoonlijkheid. Door haar ben ik me minder gaan aantrekken van wat mensen van mij denken. En daarvoor zou ik haar echt zo graag persoonlijk bedanken.


    Hehe, toch maar niet mij quoten? DAN QUOTE IK JOU! Hier heb je een koekje -stopt koekje in Clato's mond-
    Ik bedoel meer met "zusdingen", dingen die je zoal met een BFF doet. Maar ik geloof niet echt in BFF's omdat de meesten kapot gaan. Ik zou haar allereerst even knuffelen en bedanken, denk ik.

    Je hebt GELIJK! Als ik een dode zou mogen ontmoeten, dan... Jezus. Jezus Christus. -Wow. Ik klink als een superchristen maar ik ben een wiccan-. Hij is toch ook een beroemdheid..?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Clato schreef:
    Ik heb de neiging Colorblind te quoten, maar ik ga het toch niet doen. c:
    Als je dode mensen mag kiezen; Oscar wild. Ik heb enorm veel respect voor hem. Hij was het buitenbeentje van zijn tijd en toch heeft hij het gemaakt. Oké, ik de 21ste eeuw kent bijna niemand hem. Maar zijn quotes zijn misschien wel bekenden. "Be yourself, everyone else is taken" en nog zo veel meer.

    En als dat niet mag Ladt Gaga. Ze is voor mij een groot voorbeeld. Nee, ik kleed me niet zoals haar. Maar ze heeft een geweldige persoonlijkheid. Door haar ben ik me minder gaan aantrekken van wat mensen van mij denken. En daarvoor zou ik haar echt zo graag persoonlijk bedanken.


    Ah ja, Oscar Wilde is echt geweldig, die man is gewoon Legend, geniaal en zijn einde is ook zo treurig.


    SLOAN.

    Bam Margera! (A)
    En dan moet hij me leren skateboarden en ik wil hem gewoon een keer Dropkicken., ;x
    oke en Rayn Dunn als hij nog geleeft had., ;(

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 17:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Matt Bellamy. Ik heb zoveel bewondering voor hem en het is echt een droom om hem te ontmoeten, of in ieder geval Muse eens live te zien. :'D

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:22 ]

    Racoon


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Met ontmoeten bedoel je echt een gesprek? Dan zou ik sowieso gaan voor Alex Gaskarth, maar als in een 'concert' zou ik gaan voor the Rocket Summer want ATL ga ik dit jaar al voor de 2e keer live zien.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    The WANTED !!!! :'3
    Ik zou ze echt zo graag eens willen ontmoeten / live willen zien. Haha :'3


    Yongguk & Daehyun <33

    Matt Bellamy <3

    Chris Colfer

    Cher Lloyd <'33


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.