• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - xHeavenlyx: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    - xfoxvosx: Raven Sky ~ Lucht
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - BlueStorm: William Sensero ~ Zintuigen Beinvloeden
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - xHeavenlyx: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - xHeavenlyx: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Eerst filmpje en dan val ik halverwege wel in slaap.' Ik keek even twijfelachtig naar haar en knikte toen resoluut. Ik pakte mijn laptop van onder mijn bed en ging naar mijn map met films. 'Wich one you want to see, my lady?' Ik lachte even om mijn 'gefaalde britse accent'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Ik hou liever van je eigen stem.' zei ik met een lachje. 'En maak niet uit, ik ben best moe. Ik denk niet dat ik veel mee zal krijgen.' Ik kroop wat dichter tegen Storm. 'Zullen we gewoon gelijk gaan slapen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik knikte en legde mijn laptop weer weg. 'What you want, my lady.' Nu deed ik het gewoon met mijn eigen stem. Ik ging goed liggen zodat Nadia ook goed lag, misschien wilde ze wel me helemaal plat knuffelen en half op me gaan liggen. Who knows. 'Ik heb geen zin in morgenochtend..' Ik lachte een beetje stilletjes. Ik deed ondertussen snel mijn gewone broek uit en ja ik slaap toch gewoon in mijn boxer.Ik ging weer beetje goed liggen.

    [ Sorry dat ik zo laat reageer. Heb maandag hele dag geslapen.. Gister atletiek/sportdag en vandaag weer geslapen.. wordt ik ziek.. D;? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Not really, i have that same problem..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Maak niet uit, hoop dat jij je snel weer beter voelt]

    Nadia Stone

    'Hoezo heb jij daar geen zin in?' vroeg ik zachtjes. Ik kroop wat dichter tegen hem aan. Het voelde heerlijk en vertrouwd om hier bij hem te liggen. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en liet mijn hand op zijn buik rusten. 'Al vast sorry voor wat er kan gebeuren als ik slaap,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Des komt binnen, mompelt een begroeting en loopt dan door naar de keuken. Ik denk dat ze daar blijft en niet meer met me gaat praten, maar dan komt ze terug met een flesje in haar handen. 'Sorry, moest even wat water hebben.' Ze kijkt schuldig. 'Het spijt me van vanavond.' Ze praat nogal onduidelijk, en ik moet moeite doen om haar te verstaan. 'Ik, ik,' begint ze weer en gaapt dan. 'Ik wou gewoon met je praten onder vier ogen, zonder dat één van ons uit ons vel zou schieten.'
    'Oké. Wat wil je zeggen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    'Dat het me spijt dat dit tussen ons is gebeurd en gewoon,' zeg ik dan. 'Alles,' mompel ik nog. 'Dat ik je pijn heb gedaan, verkeerde signalen gegeven voordat ik je echt leuk vond,' mompel ik dan. 'Ik heb er echt spijt van, en misschien helpt dit niet want ik weet ook hoe het nu ongeveer met Nagaari zit. Maar ik wil wel gewoon dat je weet dat ik je leuk vind, nu heb je het uit mijn eigen mond horen zeggen en ik spreek de waarheid,' zeg ik nog erna. Ik verzet me in de stoel en het is moeilijk om me te concentreren. Ik ga liggen en verstop me haast in de bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Sorrysorrysorry, hier een stukje.. Ik weet dat ik soms wel online ben maar gewoon niet reageer fsu, imsorry. >< ]

    Storm

    'Hoezo heb jij daar geen zin in?' Ik lag daar even met mijn mond open, niet wetend wat te zeggen. 'Al vast sorry voor wat er kan gebeuren als ik slaap,' Ik knikte en streelde haar. 'Geeftniet.. Maar vergeet over morgenochtend en ga maar slapen,' Ik lachte zacht, en deed mijn eigen ogen dicht. Ik dacht even na over alle rotzooi die er was in de afgelopen dagen.. Ik merkte dat ik steeds verder wegviel en in slaap viel.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Geef niet ;P]

    Nadia

    Ik knikte lichtjes. Ik was toch nog steeds benieuwd waarom hij er geen zin in had. Ik keek hem aan hoe hij in slaap viel. Ik glimlachte naar hem. Het was nog al warm hier naast hem. Ik twijfelde eventjes. Kon het wel? Ik dacht eventjes na en trok toen toch de shirt uit en legde die naast het bed. Ik kroop onder de dekens dicht tegen Storm aan. Ik voelde mijn borsten tegen zijn lichaam aan. Het voelde heerlijk en ik glimlachte. 'Slaap lekker Storm,' zei ik zachtjes en sloot mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ HELLO BEN SORTOF BACKABCK XD ]

    Storm-

    Ik wordt wakker midden in de nacht.. Of ochtend als ik op mijn klok kijk. 3:46. Sigh, Ik voel wat druk op mijn blaas en ren naar de badkamer om te gaan plassen. Eenmaal klaar was ik mijn handen snel en ga ik weer terug naar mijn kamer. Ik ga liggen maar schrik als ik voel dat Nadia geen shirt meer aan heeft. 'Whatthefack.' Fluister ik zacht tot mezelf, ik lach zachtjes en ga gewoon rustig liggen, met mijn arm over & onder haar lichaam. Ik kus haar wang en glimlach. 'Slaaplekker liefie.' Ik val langzamerhand weer in een diepe slaap.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:17 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    IK KAN NIET REAGEREN ZONDER DIAPAL. #Jankt..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik hoorde en voelde wat bewegen. De laatste tijd sliep ik niet echt vast. Heel eventjes opende ik mijn ogen toen ik hem hoorde fluisteren. Ik zag niks dus ik sloot ze weer. Ik voelde zijn armen over en onder mij heen. Ik glimlachte een beetje en glimlachte nog meer om hoe hij mij noemde. Ik kroop een beetje dichter tegen hem aan en voelde zijn lichaam tegen de mijne aan. Ik glimlachte, het voelde heerlijk warm aan. Ik nestelde me zelf in en ging weer verder slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ zullen we gewoon volgende dag doen of what? Want ik weet niks voor de rest van de avond.. o.o ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Van mij mag et ;d Ik weet het ook niet xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Volgende dag is oke, ik wacht eigenlijk op Diapal, maar ja. Die is al tijden niet online geweest i think ? ;[ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.