• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - xHeavenlyx: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    - xfoxvosx: Raven Sky ~ Lucht
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - BlueStorm: William Sensero ~ Zintuigen Beinvloeden
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - xHeavenlyx: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - xHeavenlyx: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    Als ik klaar ben met 'Shelter,' open ik mijn ogen en kijk ik de muziekzaal rond. Het is het deel dat is afgesloten van de muziekinstrumenten. Dit is het toneel gedeelte met overal vleugels. Ik glimlach en begin weer te spelen terwijl mijn vingers vloeiend over de toetsen gaan. Ik begin met Unfaithfull van Rihanna. Het is al best laat maar de rest is denk ik al aan het slapen. Denk ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Geen inspiratie ]

    Storm

    Als ik haar later zachtjes loslaat glimlach ik vrolijk naar haar. 'Ik voel me zo vrolijk.' Ik kijk op me horloge. Ik zie dat het ong half 1 is. [ Ik zet maar even een tijd.. ] 'Zullen wij gaan slapen of ben jij nog springlevend?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Ik wil alleen slapen als ik bij jou mag slapen en jouw shirt die je nu aan heb als pyjama mag gebruiken,' zei ik zachtjes blozend met een lachje. 'Hebben we een deal?'

    [Ik ben zo wel slapen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Okaay, ik weet niet van mij iig voel me kak. ;d ]

    Storm

    'Hebben we een deal?' Ik lach kort, Ik sta op, trek me shirt/trui iets uit en geef het aan Nadia. Ik lachte kort omdat ik gewoon nu halfnaakt voor haar sta met mijn shirt in mijn hand. 'Bij mij of jou?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    In de keuken is niemand meer. Ik heb mijn lege bord meegenomen en zet die in de vaatwasser. Dan schenk ik wat drinken in waarna ik tegen het aanrecht aan leun. Ik weet niet wat ik van Nagaari en Destiny moet denken. Ik weet ook niet voor wie ik gevoelens heb.
    Terwijl ik van mijn drankje nip vestig ik mijn blik op de klok aan de muur. Het is al half 1. Laat ik zo ook maar eens gaan slapen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Hmmm, doe maar bij jou,' zei ik met een glimlachje en nam zijn trui aan. 'Ik heb een kamergenootje.' Ik pakte zijn hand beet en begon alvast te lopen. Ondertussen bekeek ik zijn lichaam een beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nagaari

    Ik werd wakker, keek rond en wreef in mijn ogen. Tot mijn verbazing waren ze dik. Ik bedacht me even wat er allemaal was gebeurd en voelde me weer kut. Zendé.. Des.. Ik.. Do.. Het afluisteren. Wat een domme kut ben ik ook. Ik pakte mijn mobiel en keek even. half 1. Tjaa, klaar wakker en wtf moet ik nu doen? Ik stond op, ging naar de keuken. Zag Zendé, negeerde hem. Pakte een glas, vulde hem met cola. Ik dacht even na. 'Sorry en doei.' Ik ging weer naar boven en ging maar even een filmpje kijken op mijn laptop.

    Storm

    'Hmmm, doe maar bij jou,' Ik lachte even en volgde haar, wat ze verder zei kon ik niet goed horen. Ik liep snel weer naast haar. 'Vies meisje, ik zie je wel kijken hoor.. Lekker uitzicht?' Ik lachte kort.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik lachte zachtjes en knikte. 'Ik ben niet vies, had me vandaag nog gedoucht,' zei ik met een glimlachje. 'En het is een heerlijke uitzicht,' voegde ik er nog zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik schrok wakker en zag dat ik in slaap was gevallen op de vleugel. Ik zie dat ik bezig was met schrijven. Een muziekstuk.. Ik zuchtte en slaapdronken liep ik richting de keuken toe om nog even wat drinken te halen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Half 1 snachts he Chew,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Half 1 snachts he Chew,]


    [ Ik weet, nachtmeisje eh! jwz ;4 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Hahah same here, maar het was echt toevallig. Ik had je post niet gezien. Maar we stemmen elkaar af. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik lachte, 'You never know, maar je geniet er dus van? Watnou als ik zo'n hulk was hoe heet dat..? Ohja, bodybuilder.' Ik deed een paar poses en deed mijn deur open toen ik zag dat ik op mijn kamer was. 'Home sweet home.' Ik keek even rond en zag dat ik nogal een rotzooi had achter gelaten. Ik ruimde snel mijn kamer op. [ Alles in een hoekje gooien wat in de weg zit.] En klopte op mijn bed. 'Alstublieft, madam.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hahah same here, maar het was echt toevallig. Ik had je post niet gezien. Maar we stemmen elkaar af. ]


    [ Telepathie my love, Telepathie zeg ik je. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Drugsforsale schreef:
    (...)

    [ Telepathie my love, Telepathie zeg ik je. ]


    Always


    The duty of youth, is to challenge corruption.