• Ik vind ze echt heel schattig en lief xd En een vriend van me kent ze, dus ik ga Nils ontmoeten :Y)
    Wat vinden jullie van ze? :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ze kunnen echt wel zingen, voor hun leeftijd dan, ze zijn best wel heel erg jong.


    -

    OH GOD NO. Waarom doen ze gewoon niet iets leukers met hun stem. (cat) That lyrics... it gives me creeps!


    You are beautiful, you are love.

    Mijn vriendin vind ze helemaal leuk. :')
    Ik dacht eerst echt van ugh, nee. Nu nog steeds, maar nu ik ze heb horen zingen vind ik dat het niet eens zó slecht is.


    life is awesome

    Daikazoku schreef:
    Nee, echt gewoon nee. :'D

    Het is ten eerste Nederlands, ten tweede, vind ik, dat ze vreselijk zingen en ten derde is het gewoon weer de standaard boy band formule.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Live klinken ze heeell anders :')
    Geef mij maar alleen Daan :Y)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Topic bewaren en later luisteren


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sterre is de beste en de schattigste en de liefste. (cat)


    Life is hard and then we die

    Ik ben nogsteeds voor Sterre, maar dat komt vooral doordat ik haar ken......
    Ik vind het een raar liedje, maar zo slecht zingen ze niet....


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Ik ben nogsteeds voor Sterre, maar dat komt vooral doordat ik haar ken......
    Ik vind het een raar liedje, maar zo slecht zingen ze niet....
    Dan zit jij op Da Vinci College, am I right?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan zit jij op Da Vinci College, am I right?


    Ja, ja dat klopt........ Hoe weet jij dat?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)

    Ja, ja dat klopt........ Hoe weet jij dat?
    Omdat ik Sterre ook ken van Da Vinci College. Ik ben vorig jaar geslaagd op VWO op DVC ;) Sterre is mijn kleine schatje hihi. Ik was afgelopen zaterdag ook in de uitzending, ik zat in haar fanvak :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Omdat ik Sterre ook ken van Da Vinci College. Ik ben vorig jaar geslaagd op VWO op DVC ;) Sterre is mijn kleine schatje hihi. Ik was afgelopen zaterdag ook in de uitzending, ik zat in haar fanvak :)



    AH, dat maakt nog wel sense. Ik heb gehoord dat zo een beetje heel 3T er bij was. Ik vond Sterre eerlijk gezegd nog de beste van al die mensjes.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)


    AH, dat maakt nog wel sense. Ik heb gehoord dat zo een beetje heel 3T er bij was. Ik vond Sterre eerlijk gezegd nog de beste van al die mensjes.
    De vakjury gelukkig ook & ik ben zo blij dat ze die wildcard had. Ik zat naast Jurre in het fanvak. Je kent Jurre wel toch :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)De vakjury gelukkig ook & ik ben zo blij dat ze die wildcard had. Ik zat naast Jurre in het fanvak. Je kent Jurre wel toch :P?


    Denk het. Ik haal ze echt allemaal door elkaar, maar ik weet volgens mij wel wie je bedoelt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    De enige die nog een beetje kan zingen is die blonde.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'