• Ik vind ze echt heel schattig en lief xd En een vriend van me kent ze, dus ik ga Nils ontmoeten :Y)
    Wat vinden jullie van ze? :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    HELL NO. Gewoon nee. Ze zien er niet uit en kunnen niet zingen. En de tekst.. >.<


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Daikazoku schreef:
    Nee, echt gewoon nee. :'D


    26 - 02 - '16

    Kijkt onopvallend naar naam I like them, but yeah... Ik zit ook meer in hun leeftijdscategorie in tegenstelling tot de meeste andere Q'ers hier :Y)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 15:37 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Toen ik het voor het eerst las dacht ik dat het verkeerd gespelt was.. Ik dacht aan mainstream. Ging het luisteren, bleek Nederlands in te zitten, heb eigen muziek weer opgezet. Bah.

    Alduin schreef:
    Ik ben niet echt fan, maar ze kunnen wel goed zingen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hmm. Nee bedankt, ik heb het echt niet op Nederlandse muziek


    Ex astris, sciencia

    Suiren schreef:
    Haha kleine schattige patsertjes, nah heb niks met ze. Maar ze moeten vooral doen wat ze leuk vinden :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    No just no

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 15:27 ]


    353 Days, i heard -Eleven/Jane

    Ik vind Daan wel leuk<3 Ja ze kunnen goed zingen maar het is nederlands en ik luister eigenlijk geen nl muziek..


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Morrowind schreef:
    Ik ben niet echt fan, maar ze kunnen wel goed zingen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I LOVE MAINSTREEET! haha(H)


    LOVE MAINSTREET!

    Floyd schreef:
    Te jong. En totaal niet mijn muziek.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Suiren schreef:
    Haha kleine schattige patsertjes, nah heb niks met ze. Maar ze moeten vooral doen wat ze leuk vinden :')


    •*• Lululu •*•

    Ze zijn beter dan ik dacht! 'k Weet niet, niet helemaal mijn stijl ;P

    Ook hou ik niet heel erg van Engels-Nederlands door elkaar maar verder wel leuk.


    Tijd voor koffie.

    Genetics schreef:
    HELL NO. Gewoon nee. Ze zien er niet uit en kunnen niet zingen. En de tekst.. >.<


    †