• Ik vind ze echt heel schattig en lief xd En een vriend van me kent ze, dus ik ga Nils ontmoeten :Y)
    Wat vinden jullie van ze? :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Voor zulke jonge jochies zijn ze best goed.
    Maar het is wel een k*tlied :x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ze zijn best schattig inderdaad, en ze kunnen in dit filmpje ook best wel zingen, maar ze deden mee aan het Junior Song Festival, de enige reden dat ze dat neit hebben gewonnen is omdat ze live best wel vals zongen eigenlijk. Kon aan de zenuwen liggen, maar toch.

    Ze zijn dertien en ze zingen over hun perfecte meisje? Misschien ligt het aan mij hoor maar dat lijkt me toch echt een beetje heel erg jong om over zulke dingen te gaan schrijven. En dan gaan ze ook nog eens Nederlands tegelijk met engels zingen echt vreselijk/


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    hahaha waaat


    Be yourself

    waarom zegt iedereen nee?

    ze kunnen best wel goed zingen, voor zulke jonge kindertjes.. maar ze kunnen beter geen bandje starten, ze zijn nog maar rond de 12/13 jaar! ze hebben nog een hele toekomst voor zich liggen!

    en trouwens ben het ook wel een beetje met de anderen eens.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 12:02 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    404NOTFOUND schreef:
    Toen ik het voor het eerst las dacht ik dat het verkeerd gespelt was.. Ik dacht aan mainstream. Ging het luisteren, bleek Nederlands in te zitten, heb eigen muziek weer opgezet. Bah.


    Ik las echt mainstream XD
    ik heb een hekel aan nederlands-talige muziek...niets voor mij...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Floyd schreef:
    Te jong. En totaal niet mijn muziek.


    Chaos is a ladder.

    RAND0MN3RD schreef:
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    I already struggle with OneDirection. Nu de balhaarloze jongens van TWAALF?! No. If there's another hype, I'll commit Quizlet-suicide.

    ze zijn 13 en 14:)


    .

    ze zijn echt geweldig en kunnen goed zingen en zien er nog eens goed uit bent een echte Mainiac al van af het begin!x


    .

    Too cute <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    No, just no


    Do what people say you can't.

    Ze zingen op zich best goed, maar die half Nederlandse en half Engelse tekst stoort me echt enorm. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ze zijn gewoon een Nederlandse One Direction, en daar heb ik niks mee. Al moet ik wel toegeven dat ze niet verkeerd kunnen zingen en dat ze wel schattig zijn.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oke zijn cute, maar 13 jaar om nu al aan een zangcarriere te beginnen? Veel te jong.
    Mwah.. ze zingen best oké ... maar ik krijg ze in op mijn plek ;/


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 18:10 ]