• Seizoen 2 van Expeditie Disneyland gaat beginnen 10 kandidaten gaan met elkaar de strijd aan in Disneyland Parijs. De winnaar krijgt 1 miljoen euro. Ik hoop dat veel kandidaten zich aanmelden.

    Naam:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Land:
    Foto:
    Beschrijf je zelf hoe je bent en wat je sterke punten zijn zoals goed in vragen of handig met een plattagrond bedenk maar iets.
    Ook als je niet het verhaal wil lezen kan ik wel jouw rol gebruiken meld er dan bij of je een waarschuwing wilt als het verhaal begint


    Mijn geheim is geheim

    ik wil je wel helpen en ben ook benieuwd naar je verhaal dus waarschuwen mag altijd ^^ ook al ben ik er niet zo goed in toch vul ik hem voor je in ;-)

    Naam: Nahini Winslow
    Leeftijd: 22
    Beroep: werkt in een hotel achter de receptie
    Land: Engeland
    Foto:


    Nahini bekijkt alles altijd positief en bedenkt voor alles altijd wel een oplossing.
    ze heeft veel geduld en is er goed in puzzels oplossen
    ze heeft een hekel aan mensen die altijd lopen te zeuren en altijd denken dat ze alles beter weten
    heeft geen rigtings gevoel is daarom slecht in wegen uitzoeken.
    Nahini werkt in een hotel in London en woont samen met een huisgenoot in een klein huisje net buiten London.
    ze is dol op reizen en is altijd wel op zoek naar wat avontuur.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 23:54 ]


    You can't touch music but music touch you

    Naam: Fleur Baviere
    Leeftijd: 21
    Beroep: Werkt in een chique restaurant in parijs
    Land: Frankrijk
    Foto:



    Fleur heeft een goed geheugen en kan dus heel veel dingen goed onthouden.
    Fleur heeft een goed richtingsgevoel, en kan ook heel pissig worden als mensen daar niet naar luisteren of haar niet geloven.
    Ze kan heel goed zorgen dat ze haar zin krijgt.
    Ze lijkt heel arrogant,maar als je haar echt leert kennen kom je erachter dat ze heel aardig is.

    ik ben benieuwd. Ik kom ieder jaar wel 3 keer in disney dus vind dit een geweldig verhaal! zeg als het begint!!! (yeah)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Naam: Louise van Outer
    Leeftijd: 19
    Beroep: Visagist
    Land: Nederlands
    Foto:


    Ze kan heel goed mensen intimideren en laat niet zomaar over haar heen lopen. Ze kan veel dingen voor elkaar krijgen door niet veel te doen. Ze is alleen niet zo snugger dus je kan haar van alles wijsmaken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Is het een rpg of een story?
    Edit : Nevermind. Ik zie het al.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 18:49 ]


    Tell me about it, stud.