• Night of the Hunter
    De nieuwe Hongerspelen zijn begonnen en in elk district worden er weer twee kinderen gekozen. Mason Thorne en Shenae Yue Witchsinner zijn de Uitverkorene uit district Vier. Mason, de achttien jarige jongen, heeft in de Spelen al zijn zintuigen, maar zijn mede tribuut, de vijftien jarige Shenae heeft het iets moeilijker. Haar gehoorzintuigen werken niet mee, Shenae's oren zijn slecht.
    Nu Shenae Witchsinner samen met Mason Thorne de arena in moet, kijkt ze er het meest tegen op om samen te moeten werken, bondgenootschappen te moeten sluiten. Ze weet als de beste dat mensen haar als zwakste schakel zien. Ze zullen haar als eerst doden, dat weet ze zeker.


    # Vrouwlijk tribuut 2 Maverick, Flores Ciliacus
    # Mannelijk tribuut 2 Maverick, Nandor Catillio
    # Vrouwlijk tribuut 5 Zal worden ingevuld door xromylicious
    # Mannelijk tribuut 5 Leite, Camilo Savarin
    # Vrouwlijk tribuut 6 xromylicious, Amirah Alvarez
    # Mannelijk tribuut 6 xromylicious, Logan Borges
    # Vrouwlijk tribuut 7 Peazer1D, Nicole Lancette
    # Mannelijk tribuut 7 Peazer1d, Christian Follese
    # Vrouwlijk tribuut 10 Peazer1D, Annabel Monroe
    # Mannelijk tribuut 10 Peazer1D, Abel Sperti
    # Vrouwlijk tribuut 11 Ludwig, Naima Sage
    # Mannelijk tribuut 11 Ludwig, Maddox Thyme
    # Vrouwlijk tribuut 12 Feminine, Marigold Emerson
    # Mannelijk tribuut 12 Feminine, Zane Winslow

    -

    Rol:
    District:
    Volledige naam:
    Achternaam:
    Voornaam:
    Bijnaam in de Arena:
    Talent:
    Leeftijd: *tussen de 12/18, aub*
    Karakter: *zowel pisitieve, als negateve dingen*
    Uiterlijk: *beroemde personen (niet al té beroemde) + beschrijving*
    Items die je personage altijd bij zich heeft: *aandenken aan thuis, etc*
    Waarschuwing:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:01 ]


    ' Nyctophilia '

    Ewijn schreef:
    Ik wil ook wel meedoen, maar ik heb nu even geen tijd....... vanavond ofzo.


    Neem je tijd, ik heb geduld. Het verhaal is nog maar bij het eerste hoofdstuk, hahaa


    ' Nyctophilia '

    Peacekeeper schreef:
    Ik ga invullen*O*
    Well, rol gaat falen, aber das macht nichts:Y)


    Bedankt & succes! Nou en als hij faalt, das macht nichts xp


    ' Nyctophilia '

    Rol: Vrouwelijke Tribuut
    District: 6
    Volledige naam: Rhymer Volumnia Duncain
    Achternaam: Duncain
    Voornaam: Rhymer
    Bijnaam in de Arena:
    Talent: Ze kan zich goed verstoppen en geruisloos lopen, zonder dat iemand haar opmerkt.
    Leeftijd: 14
    Karakter: Rhymer is een vrolijk en opgewekt meisje, dat het leuk vindt om te lezen en te schrijven. Ze houdt van talen, en houdt dan ook erg van woordgrapjes, die ze zelf ook vaak maakt, ook al snapt bijna niemand ze. Ze kan zich mateloos ergeren aan mensen die spellings -of grammaticafouten maken. Hoewel ze erg aardig is, is ze slordig, chaotisch en vergeet vaak de makkelijkst te onthouden dingen.
    Uiterlijk:


    Cameron Escalante
    Rhymer heeft lang, steil donkerbruin haar, dat ze vaak in een staart draagt. Ze heeft lichtbruine ogen en is vrij klein voor haar leeftijd, namelijk 1.60 meter.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Ze heeft altijd een touwtje om haar pols met drie witte veertjes eraan hangen, die ze ooit van haar oma heeft gekregen.
    Waarschuwing: YES PLEASE *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol:Vrouwlijk tribuut
    District: 12
    Volledige naam: Katara lov
    Achternaam: Lov
    Voornaam: Katara
    Bijnaam in de Arena: Sexy Girl
    Talent: Speer werpen
    Leeftijd: 16
    Karakter: Katara is heel lief. Maar kan niet goed vrienden maken daar heb ze heel veel moeit mee. Als je haar niet goed kent dat ze soms heel erg bot over komen terwijk ze het goed bedoelt. n ze haat het als mensen dood gaan. En ze is snel bang.
    Uiterlijk:


    Items die je personage altijd bij zich heeft: ze heeft ooit van haar overleden vader een hartje gehad en die heeft ze altijd bij zich
    Waarschuwing: ze heeft geen ouders meer en woont bij Kellan


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik heb nog acht rollen over,

    Wie bied zich aan? (A)


    ' Nyctophilia '

    Rol: tribute
    District: 5
    Volledige naam: Aprilynne December Parker
    Achternaam: Parker
    Voornaam: Aprilynne
    Bijnaam in de Arena: April
    Talent: messen werpen
    Leeftijd: *tussen de 12/18, aub* 15
    Karakter: *zowel pisitieve, als negateve dingen* April is eigenlijk soms wel grof, maar als het er op aankomt durft ze eigenlijk niemand aan te vallen en houd ze liever afstand. Ze wil geen banden krijgen, maar is van nature al niet erg sociaal. Nadat haar beste vriendin gestorven is, heeft ze een lichte psychische stoornis, het is niet heel erg, maar ze reageert soms abnormaal.
    Uiterlijk: *beroemde personen (niet al té beroemde) + beschrijving*
    Ze heeft lichtbruin, lang, stijl haar met lichtere strepen door het zonlicht. Haar ogen hebben een kleur tussen bruin en groen, het is moeilijk te zeggen. Ze is slechts 1m 60...


    Items die je personage altijd bij zich heeft: *aandenken aan thuis, etc*
    Een ketting met een roosje, van haar overleden beste vriendin.
    Waarschuwing: jep!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rol: Vrouwelijke tribuut
    District: 7
    Volledige naam: Nicole Lancette
    Achternaam: Lancette
    Voornaam: Nicole (maar iedereen noemt haar 'Nico' of 'Nic')
    Bijnaam in de Arena: Boss.
    Talent: De baas spelen.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Vriendelijk, grappig, ze kan zeer gemeen uit de hoek komen en is niet altijd even lief als ze zich voordoet. Ze is zeer bazig en weet goed hoe ze mensen moet de baas wezen. Ze is dus ook de grootste leider en heeft meestal veel meelopers.
    Uiterlijk:



    Liz Mace, (ze is zangeres) ze heeft lang blond haar en diepbruine ogen. Ze kleed zich graag vrouwelijk en draagt dus bijna altijd een jurkje.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Ze heeft altijd een zakmes bij.
    Waarschuwing: Umh.... Ze heeft een oudere broer maar heeft niet zo veel contact met hem.

    Kan niet wachten om te lezen §: <-- kijk mijn mannetje heeft een snor xd

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:07 ]


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Mannelijk tribuut
    District: 7
    Volledige naam: Christian Ian Follese
    Achternaam: Follese
    Voornaam: Christian
    Bijnaam in de Arena: Loser.
    Talent: Zijn hersenen gebruiken. Hij maakt de strategieën voor gevechten en weet ze perfect uit te voeren.
    Leeftijd: 17
    Karakter: afgesloten, slimmer dan de rest, hij is nogal het buitenbeentje, hij maakt eigenlijk zeer gemakkelijk vrienden maar ook vijanden, niemand heeft hem zo graag want hij weet het altijd beter, jammer voor degenen die hem laten vallen wanneer ze dit weten want hij kan een hele lieve en grappige jongen zijn.
    Uiterlijk:

    austin mahone, (Hij is zanger) Hij heeft donkerbruin Justin Bieber haar. Donkere bruine ogen. Hij draagt graag strakke broeken.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: een armbandje. Het is een familie erfstuk.
    Waarschuwing: Hij houd van zingen.


    The artist is the kid that survived.

    Ik wil wel meedoen! Kan ik de rollen voor district 6 vullen?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:18 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    xromylicious schreef:
    Ik wil wel meedoen! Kan ik de rollen voor district 6 vullen?


    Natuurlijk!


    ' Nyctophilia '

    Hi dear, ik vul de vrouwelijke tribuut van district 12 in en misschien nog een andere!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Hi dear, ik vul de vrouwelijke tribuut van district 12 in en misschien nog een andere!
    -XOXO


    Thanks hunn!
    xoxo


    ' Nyctophilia '

    De rollen van district 7 zijn ook voor Peazer1D!


    ' Nyctophilia '

    Sorry dat ik nog geen rollen heb ingevuld, mijn internet doet heel erg stom.. ik ga zo mijn rollen invullen!


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    xromylicious schreef:
    Sorry dat ik nog geen rollen heb ingevuld, mijn internet doet heel erg stom.. ik ga zo mijn rollen invullen!


    Maakt niet uit! Doe maar rustig aan, (:


    ' Nyctophilia '