• Night of the Hunter
    De nieuwe Hongerspelen zijn begonnen en in elk district worden er weer twee kinderen gekozen. Mason Thorne en Shenae Yue Witchsinner zijn de Uitverkorene uit district Vier. Mason, de achttien jarige jongen, heeft in de Spelen al zijn zintuigen, maar zijn mede tribuut, de vijftien jarige Shenae heeft het iets moeilijker. Haar gehoorzintuigen werken niet mee, Shenae's oren zijn slecht.
    Nu Shenae Witchsinner samen met Mason Thorne de arena in moet, kijkt ze er het meest tegen op om samen te moeten werken, bondgenootschappen te moeten sluiten. Ze weet als de beste dat mensen haar als zwakste schakel zien. Ze zullen haar als eerst doden, dat weet ze zeker.


    # Vrouwlijk tribuut 2 Maverick, Flores Ciliacus
    # Mannelijk tribuut 2 Maverick, Nandor Catillio
    # Vrouwlijk tribuut 5 Zal worden ingevuld door xromylicious
    # Mannelijk tribuut 5 Leite, Camilo Savarin
    # Vrouwlijk tribuut 6 xromylicious, Amirah Alvarez
    # Mannelijk tribuut 6 xromylicious, Logan Borges
    # Vrouwlijk tribuut 7 Peazer1D, Nicole Lancette
    # Mannelijk tribuut 7 Peazer1d, Christian Follese
    # Vrouwlijk tribuut 10 Peazer1D, Annabel Monroe
    # Mannelijk tribuut 10 Peazer1D, Abel Sperti
    # Vrouwlijk tribuut 11 Ludwig, Naima Sage
    # Mannelijk tribuut 11 Ludwig, Maddox Thyme
    # Vrouwlijk tribuut 12 Feminine, Marigold Emerson
    # Mannelijk tribuut 12 Feminine, Zane Winslow

    -

    Rol:
    District:
    Volledige naam:
    Achternaam:
    Voornaam:
    Bijnaam in de Arena:
    Talent:
    Leeftijd: *tussen de 12/18, aub*
    Karakter: *zowel pisitieve, als negateve dingen*
    Uiterlijk: *beroemde personen (niet al té beroemde) + beschrijving*
    Items die je personage altijd bij zich heeft: *aandenken aan thuis, etc*
    Waarschuwing:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:01 ]


    ' Nyctophilia '

    Rol: De tribuut uit district 12. 
    District: Marigold komt uit het armste district van Panem. Namelijk district 12, het district dat steenkool levert aan het Capitool.
    Volledige naam: Marigold Dahlia Emerson.
    Achternaam: Emerson.
    Voornaam: Over het algemeen word ze gewoon bij haar hele voornaam genoemd, gewoon Marigold. Alleen soms noemen ze haar Mari of iets dergelijks. Haar naam betekend 'goudsbloem'.
    Bijnaam:
    Talent: Marigold heeft het puur en alleen van haar snelheid en hersenen. Voor haar 12 jaar is ze al erg goed in het maken van vallen en andere dingen. Haar vallen zijn zo ingewikkeld en klein, dat je ze bijna niet ziet. Ook kan Marigold best wel een beetje omgaan met messen, pijl en boog. Ze had wel de tijd om daarmee te oefenen in de dagen voordat ze arena ingingen. Marigold heeft ook nog iets wat haar meezit. Ze heeft namelijk een beetje een fotografisch geheugen. Het is alleen niet de allerbeste. Zo is het voor haar makkelijk om een omgeving te herkennen en een stel eerbare en giftige planten te onthouden. Dat is eigenlijk alles wat ze er mee kan.
    Als ze eenmaal in de arena is, zal ze een boom opzoeken of misschien opzoek gaan naar een goed wapen. Ze wilt zich vooral schuil proberen te houden in bomen, als het haar op tijd lukt om te leren boomklimmen. Ze zou ook kunnen proberen om zich schuil te houden in grotten, bij voorkeur aan het water. Het is allemaal nog niet zeker, maar één ding wel: ze gaat niet mee doen aan het begin gevecht bij de Hoorn.
    Leeftijd: Ze is nu 12 jaar oud en jarig op 20 juli.
    Karakter: Marigold is over het algemeen een rustig meisje, dat erg volwassen is voor haar 12 jaar. Ze heeft een volwassen gedachtengang, zoals veel mensen haar beschrijven. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ze erg slim is. Soms heeft ze echter van die kinderlijke momenten want ja, ze blijft toch nog een kind. Dan heeft ze een drukke vijf minuten en dan is het weer klaar. Ook kan ze soms wat kinderlijk reageren op dingen. Ze zoekt niet snel ruzie en dat is iets wat ze in de arena ook niet zal doen. Het is toch wel een meisje dat aardig is tegen iedereen. Ze zal nooit laten merken dat ze je niet aardig vind. Dat doet ze namelijk stiekem en achter je rug om. Het is niet zo dat ze achterbaks is, maar ze laat het gewoon niet zo snel merken. Het is wel zo dat Marigold snel vrienden maakt, omdat ze rustig begint met praten tegen leeftijdgenootjes. Zo heeft ze een heel stel vriendinnen op school. Het kleine meisje moet het wel hebben van haar hersenen en niet van haar kracht. Ze is namelijk niet erg sterk maar wel heel erg slim en snel. Ze kan maar heel moeilijk iets toegeven. Dat komt doordat ze echt enorm koppig is, iets wat sommige mensen irritant vinden, meestal dramt ze dan haar zin gewoon door. Ze wilt dan altijd gelijk hebben.
    Uiterlijk:

    Mackenzie Foy.
    De kleine Marigold is ongeveer 1,45 lang en ze weegt maar om en nabij de 35 kilo. Zoals al eerder vermeld is, zou Marigold niet echt een gevaarlijke tegenstander zijn. Haar hoofd neigt een beetje naar het ovale toe en heeft een lichte, romige kleur. Op haar wangen zie je op een normale dag schattige, roze blosjes. 
    Ze heeft lichtbruin haar dat net niet naar het donkerblond gaat. Haar haren zijn aan de dunne kant, maar ze heeft echt heel veel haar, zodat het toch vol lijkt. Merendeel van de tijd heeft ze haar haren los, maar ze heeft het ook vaak in een vlecht of zo. Haar ogen hebben een lichte, blauwe kleur en een beetje een amandel-achtige vorm. Marigold's neus is wel een beetje aan de kleinere kant, maar als je haar zo ziet heeft hij wel een normale vorm. Als laatste heb je haar mond, die van nature een roze tint heeft en een hele normale vorm.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Het item wat Marigold meeneemt in de Arena is haar meest dierbare sieraad. Het is een oud-gouden armband die van haar over-grootmoeder is geweest. De armband is het mooiste, meeste kostbare sieraad wat haar familie bezit en het is ook al heel lang in bezit van haar familie. Foto komt nog!
    Kleding: Voor Marigold werd er niet echt gekeken naar wat er bij haar district paste. Zij kreeg een prachtige strapless vlinderjurkje. Omdat Marigold nog niet op hakken kon lopen, hoe graag ze het ook wilde, kreeg ze toch zwarte ballerina's. Uiteindelijk bleek ze dat toch veel beter te vinden. Ook haar nagellak bleef binnen het thema. Haar nagels kregen namelijk een mooie, gouden kleur. Als laatste had je nog haar haren, die door haar stylisten op een ingewikkelde manier werden ingevlochten. Al met al wat deze kleine vlinder echt een opvaller.
    Waarschuwing: Je moet! (:

    De jongen van district 12 maak ik ook.
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 9:22 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Mannelijk tribuut
    District: 6
    Volledige naam: Logan Daniel Borges
    Achternaam: Borges
    Voornaam: Logan
    Bijnaam in de Arena: Hare-boy -hare betekent haas- omdat hij zo snel is als een haas.
    Talent: Logan heeft heel erg sterke beenspieren, waardoor hij dus heel erg snel kan rennen en dit komt natuurlijk goed van pas in de arena.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Logan kan niet goed samenwerken, hij doet alles liever alleen. Hij vindt individueel vechten, jagen enzovoort veel fijner dan dat hij ook nog met iemand anders rekening moet houden. Als je bevriend met hem bent zal je wel merken dat hij ook heel erg zorgzaam is, omdat hij vroeger altijd voor zijn zusje moest zorgen.
    Uiterlijk:


    Jake Garland, tumblr famous - Logan heeft blond haar, blauwe ogen en is licht getint. Hij draagt vaak sweaters, jeans enzovoort.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Een ketting waar een ring aan hangt, in de ring zit een zwart glimmend steentje. De ring heeft hij ooit van zijn vader gekregen, hij heeft het daarna aan een ketting gehangen.
    Waarschuwing: is goed (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 13:55 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Ik denk dat ik mijn rollen nog een keer in dit topic zet, en dan kan ik ze nog een beetje aanpassen. Als dat goed is tenminste?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Eevee schreef:
    De rollen van district 7 zijn ook voor Peazer1D!


    Haha, dankje darling (: x


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Vrouwelijk tribuut
    District: 6
    Volledige naam: Amirah Liza Alvarez
    Achternaam: Alvarez
    Voornaam: Amirah
    Bijnaam in de Arena: komt nog!
    Talent: Amirah kan heel goed vechten, met of zonder wapen.
    Leeftijd: 14
    Karakter: Ze is heel erg sluw, bedenkt vaak goede snode plannetjes en meestal kan ze goed samenwerken. Ze is niet zwak, al zou je haast denken van wel. Ze reageert vaak kortaf, en als ze iemand zwak vindt wil ze niet met diegene samenwerken. Amirah is niet helemaal harteloos, ze kan ook heel aardig zijn, maar dan moet ze je echt vertrouwen.
    Uiterlijk:


    Jodelle Ferland. Bree in twilight - Amirah heeft bruin stijl haar, grijze ogen. Ze draagt vaak heel erg simpele kleding zoals een t-shirt met een spijkerbroek, ze haat rokjes en jurkjes.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Ze draagt in de arena een soort hemdje dat haar geluk brengt. Op het hemdje staat een roos met een steel waar de doornen nog aanzitten.
    Waarschuwing: komt nog!


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Maverick schreef:
    Ik denk dat ik mijn rollen nog een keer in dit topic zet, en dan kan ik ze nog een beetje aanpassen. Als dat goed is tenminste?


    Jaaa, natuurlijk!


    ' Nyctophilia '

    Heb de achternaam van het jongenstribuut veranderd (:


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    @xromylicious & @Feminine

    De rollen van district 6 & 12 zijn van jullie (:


    ' Nyctophilia '

    Yay! (:


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    ehm zou ik dan de rollen van district 5 mogen???


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    ehm zou ik dan de rollen van district 5 mogen???


    Als je ze invult, kijk ik wat ik voor je kan doen.


    ' Nyctophilia '

    oke, ben bezig. Maar zoiets verzinnen om half 12 als je een beetje moe bent, is best lastig ;)


    Stenenlikker

    hier is alvast het meisje.

    Rol: vrouwelijke tribuut
    District: 5
    Volledige naam: Destry Lianne Moran
    Achternaam: Moran
    Voornaam: Destry
    Bijnaam in de Arena: (komt nog)
    Talent: Ze is goed in zich verbergen en ongezien blijven. Maakt niet uit op welke manier
    Leeftijd: 14
    Karakter: Destry is heel vriendelijk, maar wel erg snel bang. Ze houdt niet zo van mensen, maar degenen die ze vertrouwd kunnen op haar rekenen.
    Uiterlijk: Ze heeft halflang golvend bruin haar en lichtgrijze ogen. Ze is niet heel erg lang.
    foto komt nog, want ik zit niet op mijn eigen laptop.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Een stuk bewerkt hout. Een goede vriend van haar heeft het voor haar gemaakt.
    Waarschuwing: (eeh hoe bedoel je waarschuwing??)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:39 ]


    Stenenlikker

    De rollen van District 5 zijn nog steeds vrij!


    ' Nyctophilia '

    Still in need, people!
    -Sorry for the bumbs-


    ' Nyctophilia '