• Night of the Hunter
    De nieuwe Hongerspelen zijn begonnen en in elk district worden er weer twee kinderen gekozen. Mason Thorne en Shenae Yue Witchsinner zijn de Uitverkorene uit district Vier. Mason, de achttien jarige jongen, heeft in de Spelen al zijn zintuigen, maar zijn mede tribuut, de vijftien jarige Shenae heeft het iets moeilijker. Haar gehoorzintuigen werken niet mee, Shenae's oren zijn slecht.
    Nu Shenae Witchsinner samen met Mason Thorne de arena in moet, kijkt ze er het meest tegen op om samen te moeten werken, bondgenootschappen te moeten sluiten. Ze weet als de beste dat mensen haar als zwakste schakel zien. Ze zullen haar als eerst doden, dat weet ze zeker.


    # Vrouwlijk tribuut 2 Maverick, Flores Ciliacus
    # Mannelijk tribuut 2 Maverick, Nandor Catillio
    # Vrouwlijk tribuut 5 Zal worden ingevuld door xromylicious
    # Mannelijk tribuut 5 Leite, Camilo Savarin
    # Vrouwlijk tribuut 6 xromylicious, Amirah Alvarez
    # Mannelijk tribuut 6 xromylicious, Logan Borges
    # Vrouwlijk tribuut 7 Peazer1D, Nicole Lancette
    # Mannelijk tribuut 7 Peazer1d, Christian Follese
    # Vrouwlijk tribuut 10 Peazer1D, Annabel Monroe
    # Mannelijk tribuut 10 Peazer1D, Abel Sperti
    # Vrouwlijk tribuut 11 Ludwig, Naima Sage
    # Mannelijk tribuut 11 Ludwig, Maddox Thyme
    # Vrouwlijk tribuut 12 Feminine, Marigold Emerson
    # Mannelijk tribuut 12 Feminine, Zane Winslow

    -

    Rol:
    District:
    Volledige naam:
    Achternaam:
    Voornaam:
    Bijnaam in de Arena:
    Talent:
    Leeftijd: *tussen de 12/18, aub*
    Karakter: *zowel pisitieve, als negateve dingen*
    Uiterlijk: *beroemde personen (niet al té beroemde) + beschrijving*
    Items die je personage altijd bij zich heeft: *aandenken aan thuis, etc*
    Waarschuwing:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:01 ]


    ' Nyctophilia '

    ehhm is het goed als ik dan het mneisje van distric 5 neem???


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    ehhm is het goed als ik dan het mneisje van distric 5 neem???


    Eerlijk gezegt, vind ik je rol niet echt bijpassend. I'm sorry (:


    ' Nyctophilia '

    Watzou ik er dan aan kunnen veranderen zodat dat wel het geval is???


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Watzou ik er dan aan kunnen veranderen zodat dat wel het geval is???


    Uitgebreider, zoals die van Feminine, Maverick en Peazer1D


    ' Nyctophilia '

    Ik wil nog wel een mannelijke tribuut in vullen van 12. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hee hun! Sorry dat mijn tweede rol er nog steeds niet is, vanavond is hij er.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Mannelijke tribuut.
    District: 12.
    Volledige naam: Camilo Skyler Savarin.
    Achternaam: Savarin.
    Voornaam: Camilo.
    Bijnaam in de Arena: Een echte speciale bijnaam heeft Camilo niet, maar hij wordt vaak de afkorting van zijn naam Cam genoemd.
    Talent: Camilo staat bekend om zijn talent in het werpen van messen. Hij kan ook goed met andere dingen gooien, maar met messen kan hij gewoon heel gericht werpen en omdat hij ook erg hard kan gooien, is het voor hem een eitje om raak te gooien.
    Leeftijd: Camilo is zeventien jaar oud.
    Karakter: Camilo is een realistisch denkende, serieuze jongen. Het komt niet gauw voor dat hij zomaar uit zijn slof schiet, omdat hij ruzies en dat soort dingen vermijdt. Maar dit heeft dan ook een goede reden. Camilo is namelijk vrij aggressief aangelegd en hij voelt zichzelf algauw aangevallen. Hij probeert te verbergen onder een serieus karakter en vooral door overal rustig op te reageren. Camilo is moeilijk te doorgronden en het is lastig om hoogte van hem te krijgen. Camilo houdt het liefste mensen zo ver mogelijk van zich af, zodat ze niet op zijn gevoelens in kunnen spelen. Hij vertrouwt mensen niet snel en maakt ontzettend moeilijk vrienden. Voor de rest is Camilo een hele intelligente jongen, die toch wel heel erg behulpzaam is. Hij geeft veel om zijn familie en zal voor hen door het vuur gaan, maar dat zou hij voor niemand anders doen. Hij is een verschrikkelijke teamspeler en zorgt er daarom ook voor dat hij zo veel mogelijk alleen is.
    Uiterlijk:


    Camilo is een vrij normale jongen om te zien, niet erg knap maar ook zeker niet lelijk. Hij is ongeveer 1.75M lang en erg slank gebouwd, waaraan te merken is dat hij niet super sterk is. Camilo heeft lichtblond haar dat meestal warrig, maar wel stijl in zijn gezicht valt en hem een nonchalante look geeft. Zijn lichtblauwe ogen staan mooi in contrast met zijn bleke huid en lichte haren. Ze zijn van normale grote en zijn omringd door veel, lichte wimpers.
    Sterling Knight.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Camilo heeft een gevlochten, bruin lederen armbandje dat hij draagt om zijn linkerpols omdat hij ook linkshandig is.
    Waarschuwing: Is goed. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: De mannelijke tribuut uit district 12.
    District: Hij is geboren en getogen in district 12, het district van de steenkool.
    Volledige naam: Bradley Zane Winslow.
    Achternaam: Winslow.
    Voornaam: Zane heeft een enorme hekel aan zijn eigenlijke voornaam en daarom heeft hij zijn tweede naam laten aannemen als zijn voornaam. Nu noemt iedereen hem zo, inclusief zijn ouders en mensen op school. Hij heeft gewoon zijn naam laten veranderen.
    Bijnaam in de Arena: Hij heeft niet echt bijnamen meer tegenwoordig. Af en toe noemen vrienden hem Zanie of iets dergelijks.
    Talent: Zijn grootste talent is zijn kracht. Hij moet het ook echt van zijn kracht hebben, want hij is niet zo goed in plannen helemaal uitdenken. Bij Zane is het meer spontaan. Tuurlijk, kleine plannetjes kan hij wel goed uitdenken, maar enorme missies zijn niet zijn sterkste punt. Misschien dat het hem in de arena wel lukt. Naast zijn kracht is hij enorm goed met pijl en boog. Wapens zijn verboden in de districten, maar zijn opa heeft nog wel een stel zelfgemaakte wapens. De wapens die zijn opa heeft gemaakt (pijl en boog, bijl, etc.) zijn wel effectief voor hem om af en toe te jagen. Dit doet hij niet vaak, want ook dát is verboden.
    Karakter: Een echte charmeur, een flirt. Bij elk meisje die hij tegenkomt moet hij gewoon een compliment maken. De meeste meisjes vallen direct voor zijn charmes, en uiterlijk, omdat hij altijd zegt wat meisjes willen horen. Dat doet hij niet expres, het is gewoon zijn karakter. Niet dat hij echt met elk meisje een relatie aangaat, maar het is gewoon hoe hij is. Relaties heeft hij niet zo veel gehad, daar is hij veel te voorzichtig voor. 's Ochtends heeft hij wel eens een ochtendhumeur. Dan is hij echt niet te genieten tot een uur of twaalf. Dat komt waarschijnlijk door slaap te kort. Hij blijft 's nachts altijd tot heel laat wakker in zijn bed, dan ligt hij gewoon na te denken. Als hij eens een keer vroeg zou gaan slapen, zou hij minder moe zijn overdag. Helemaal omdat hij de gave heeft om overal in slaap te vallen. Het lijkt ook alsof Aiden altijd aandacht nodig heeft. Hij zoekt altijd aandacht bij iedereen. Al maakt hij grappen of is hij luidruchtig. Hij is altijd graag in het gezelschap van anderen, maar kan het in zijn eentje ook redden. Als mensen een beetje de tijd nemen om hem te leren kennen, zouden ze zien dat hij eigenlijk een hele aardige jongen is. Zelf vind hij dat als mensen niet voor hem de tijd nemen, dat hij ook zijn tijd niet aan hem verspilt. Dat is dan ook iets, hij heeft een enorme hekel aan mensen die zijn tijd verspillen. Zodra hij erachter komt dat mensen dat doen, is hij er klaar mee. Zane's artistieke kant is iets wat alleen zijn ouders weten, die moedigen hem aan om zo veel mogelijk te tekenen en dat doet hij heel graag. Daarom hangen door heel het huis zijn tekeningen en schilderijen. Hij kan ook echt doodserieus zijn. Als hij gewoon aan het lachen is met zijn vrienden, kan hij ineens omslaan en serieus worden. Aiden is echt een hele rustige jongen thuis als schijn voor zijn ouders, die willen dat het thuis rustig en geordend is, maar als hij bij zijn vrienden is gaat hij helemaal los. Dan kan niemand hem tegenhouden om het niet te doen, zegt hij maar altijd. Altijd kan hij lachen om alles met zijn vrienden, behalve over zijn schilderkunsten. Af en toe kunnen zijn vrienden daar namelijk een beetje om lachen, dan kan hij ineens boos op ze worden en kunnen ze voor de rest van de dag niks goeds meer doen of zeggen.
    Leeftijd: Hij is nu 16 jaar oud en geboren op 18 september.
    Uiterlijk:

    Logan Lerman.
    Je ziet Zane vaak al van ver af aankomen. Hij is namelijk heel lang, 1.85 meter. Zijn huid is erg licht in contrast met zijn haar, dat heel donkerbruin is. Veel mensen vinden zijn haarkleur zo mooi. Het is alsof zijn haren glanzen. Zelf vind hij het wel allemaal goed en is hij allang blij dat hij niet veel aan zijn haar hoeft te doen. Zijn donkerbruine haren zitten namelijk van nature al goed in model. Zijn ogen hebben een hele vage kleur grijs-blauw. Het is voor iedereen een raadsel welke kleur het nou is. Sommige zeggen dat het blauw is, weer andere mensen zeggen dat het groen is. Zane zelf heeft er geen mening over en laat mensen maar praten over zijn oog- en haarkleur.
    Zijn neus is, toen hij jonger was, een keer gebroken en daarom staat hij nu een beetje raar in zijn gezicht. Daar maakt hij zich verder niet druk over, want het stoort hem verder niet. Ondanks zijn neus is er niet veel anders aan zijn gezicht wat niet normaal is. Zane’s mond heeft een vrij normale vorm en een rozige kleur. Zijn wangen hebben ook een lichte blos. Als hij lacht verschijnen er ook kuiltjes in zijn wangen, wat hem onweerstaanbaar maakt.
    Qua kleding draagt hij veel sneakers. Dat staat voorop. Met zijn sneakers combineerd hij polo's, t-shirts, echt alles. Dat zijn toch wel kledingstukken waar hij van houd. Soms heeft hij ook een pet op, maar dat is niet zo vaak. Hij is heel ruimdenkend met zijn kleding en soms draagt hij ook zwartleren motorrijlaarzen, die hun beste tijd hebben gehad en helemaal uitgelopen zijn. Zijn kledingstijl is gewoon wat hij fijn vind zitten. De ene dag is dat een spijkerbroek en een t-shirt en de andere dag is het weer iets anders.
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Zijn districtaandenken is een armband dat écht al generaties in de familie Winslow is. Het is een zilveren armband van een soort gevlochten zilver. De armband werd aan hem doorgegeven door zijn vader, die hem weer van zíjn vader kreeg. Het word zo al generaties lang doorgegeven van vader op zoon.
    Waarschuwing: Je moet!

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 22:57 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Leite schreef:
    Ik wil nog wel een mannelijke tribuut in vullen van 12. (:


    Bedankt! Hij is echt super!
    Maar ik had de rol al aan Feminine gegeven, want ze zou 'm later invullen...
    Ik wil hem wel graag gebruiken, is het goed dat ik hem dan als mannelijk tribuut 5 doe?
    xo


    ' Nyctophilia '

    Ik wil nog wel het vrouwelijk tribuut van 5 doen? alleen dan vul ik hem straks in, moet zo namelijk weg..


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Eevee schreef:
    (...)

    Bedankt! Hij is echt super!
    Maar ik had de rol al aan Feminine gegeven, want ze zou 'm later invullen...
    Ik wil hem wel graag gebruiken, is het goed dat ik hem dan als mannelijk tribuut 5 doe?
    xo


    Dat is goed hoor. (: Ik snap het haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry dat ik hem gisteren nog niet heb ingevuld, ik ga dit nu doen. mijn internet lag eruit..


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Rol: Vrouwelijk tribuut
    District: 5
    Volledige naam: Alexia Katia McCean
    Achternaam: McCean
    Voornaam: Alexia
    Bijnaam in de Arena: -
    Talent: ze herkent elke plant die er ook maar is, misschien kan dit van toepassing komen.
    Leeftijd: 16
    Karakter: Alexia is een romantisch type, flirterig enzovoort. Ze krijgt vaak jongens die zij wil. Omdat ze zo is mogen niet veel mensen haar. Ookal is ze heel erg lief, mensen denken dat ze een verschrikkelijk gemeen persoon is. Dit maakt haar heel erg onzeker, maar ze kan er wel mee leven. Ze is heel erg spontaan en dat maakt haar zo 'Alexia'. Ze is heel erg aanwezig wat voor sommige mensen best vervelend kan zijn. Vroeger was Alexia heel erg verlegen en saai, maar ze is uit haar schulp gekropen. Soms heeft ze moeite met zichzelf een beetje in bedwang te houden, en dat kan zorgen voor problemen.
    Uiterlijk:


    ze heeft donkerbruin haar, een perzik-achtige huidskleur en bruine ogen. haar lippen zijn klein maar redelijk vol, ze is slank maar wel klein dus merk je het haast niet. Haar gezicht is bijna ei-vormig. Ze draagt haar haar vaak los op in een knot. Wat haar kleding betreft, draagt ze vaak kleurrijke kleding, wel stijlvol. - jasmine villegas
    Items die je personage altijd bij zich heeft: Ze draagt gevlochten armbandjes met aan elk armbandje een bedeltje.
    Waarschuwing: graag!


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.