• Ik scheer me elke week voor het dansen.
    VOrige week bleef een stukje vel hakken.
    Het deed pijn en blioedde maar een klein beetje.
    Nu ben ik best bang dat het nog een keer gebeurd want dit was de derde keer.
    Hoe vermijden jullie dit.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    gewooon goed scheren met scheerschuim.
    Leer je bij de tijd:)
    Gewoon voorzichtig scheren.SUCCES(H)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Voorzichtig scheren. En iedereen heeft wel eens wondjes door het scheren. (':


    your eyes are like stars in the night.

    tialdaatje schreef:
    gewooon goed scheren met scheerschuim.
    Ervaring het dat. Leer je bij de tijd:)

    Ik gebruik geen scheerschuim.(cat)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Genoeg scheerschuim opdoen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Moet je wel gebruiken hoor! Scheerschuim. Droog scheren is harstikke slecht

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat scheren (cat) Doe ik lekker niet. Voel er geen nood aan. Eenmaal je begint, moet je altijd verder blijven scheren, dat is waarom ik niet begin.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    scheerschuim en dan wel onder de douche, veel beter voor de huid ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scheerschuim, of heel rustig en voorzichtig over je benen gaan. Als ik te ruw en onoplettend scheer, krijg ik inderdaad ook zo'n wondjes. (:

    Hmm, ik denk van te voren de huid goed zacht en soepe maken en vooral zorgen dat het niet geirriteerd raakt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, ik let nooit op als ik mijn benen scheer en haal dus altijd mijn hele been open :'D. Ik epileer nu meestal. Beetje pijnlijk in het begin, maar veiliger voor mijn benen :').


    i put the fun in funeral

    Een goed mesje is het beste begin. Ik gebruik nooit scheerschuim maar zorg wel dat ik het onder de douche doe. Maar ik heb er nooit problemen meer mee eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    lolz jullie snappen het verkeerdxD
    Ik had het over scheren onder de oksel, mijn benen laat ik nog voor wat het is, te veel wekr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ach oefening baart kunst =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niet drukken x) Gewoon er overheen laten glijden en dus geen druk uitoefenen, tenzij je graag bijvoorbeeld je benen kaas-schaaft.

    Je oksel: Hand achter je hoofd waar je arm gestrekt is en huid in je oksel dus ook goed strak, zoals ik hierboven zei, geen druk uitoefenen.

    Dat denk ik :'D

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:14 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Venus embrace _O_

    Nee, het maakt niet uit wat ik met het mesje doe, hoe scherp hij ook is, mijn vel gaat daarvan niet open. Maar venus werkt er lekker en ik gebruik geen scheerschuim maar olie. Veel soepeler.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."