• Ik scheer me elke week voor het dansen.
    VOrige week bleef een stukje vel hakken.
    Het deed pijn en blioedde maar een klein beetje.
    Nu ben ik best bang dat het nog een keer gebeurd want dit was de derde keer.
    Hoe vermijden jullie dit.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @endure ik strek mijn arm idd al.en druk doe ik ook niet
    @rajah ik heb zo'n apparaat en geen mesje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    lolz jullie snappen het verkeerdxD
    Ik had het over scheren onder de oksel, mijn benen laat ik nog voor wat het is, te veel wekr

    Oh, ja daar had ik ook altijd last van en het werd hartstikke droog, gebruik ook daar scheerschuim!


    your eyes are like stars in the night.

    MisPattinson schreef:
    @endure ik strek mijn arm idd al.en druk doe ik ook niet
    @rajah ik heb zo'n apparaat en geen mesje


    Koop een mesje...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MisPattinson schreef:
    @endure ik strek mijn arm idd al.en druk doe ik ook niet
    @rajah ik heb zo'n apparaat en geen mesje

    Mesjes zijn zo veel beter . Die apparaten zijn juist irritant voor de huid :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisPattinson schreef:
    @endure ik strek mijn arm idd al.en druk doe ik ook niet
    @rajah ik heb zo'n apparaat en geen mesje


    Apparaten zoals zulke werken maar zelden goed. Plus je haalt je er inderdaad veel vaker aan open en hebt een veel minder fijn resultaat. Gewoon goede mesjes halen en goede scheerschuim. Scheerschuim kun je ook gebruiken onder je oksels, wordt de huid lekker zacht van en het voelt minder trekkerig. :]


    Til hug og blod.

    Goed je huid strak trekken is eigenlijk het enige dat echt helpt... en veel oefenen ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    & Als je geen scheerschuim hebt kan je altijd nog conditioner/cremespoeling gebruiken, werkt het zelfde. (A)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:29 ]

    Ervoor zorgen dat mn mesjes nog scherp genoeg zijn (: Hoe botter ze worden, hoe meer kans op jezelf snijden


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik scheer me elke week en ik heb er nooit last van gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Een goed mesje is het beste begin. Ik gebruik nooit scheerschuim maar zorg wel dat ik het onder de douche doe. Maar ik heb er nooit problemen meer mee eigenlijk.


    Bad decisions make good stories.

    Oh oksels... Oops.
    Scheerschuim is echt wel nodig om je oksels goed te scheren. En een goed scheermesje.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:50 ]


    Food.

    Poseidon schreef:
    Voorzichtig scheren. En iedereen heeft wel eens wondjes door het scheren. (':


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Assassin schreef:
    Een goed mesje is het beste begin. Ik gebruik nooit scheerschuim maar zorg wel dat ik het onder de douche doe. Maar ik heb er nooit problemen meer mee eigenlijk.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Niet, bij mij wordt het elke keer weer een bloedbad :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een epileerapparaat. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.