• Er zit bij mij een jongen in de klas, die vaak naar me kijkt.
    Ik denk dus dat hij mij leuk vind want hij heeft meerdere dingen gedaan waardoor het zo lijkt.
    Wat moet ik nu doen???
    Hij is té vverlegen om op mij af te komen.
    De laatste tijd denk ik alleen maar aan hem
    Ben ik nu verliefd op hem??
    Help me alsjebliefd


    He like girls how eat carrots!

    Heb niet zo veel ervaring. Dus mij zou je niet moeten vragen.(Y)(flower)

    Ik zou, als ik jou was, op hem afstappen en een gesprek starten. Dit vaker doen, msn vragen, vaker via msn praten, misschien dingen afspreken en misschien blijkt het dan wel wederzijds ofzo :3


    26 - 02 - '16

    Vidia thanks, mischien moet ik dat maar doen ja.
    Alleen vinden mijn vriendinnen hem echt een sukkel en hij is ook niet knap ofzo :s
    Ik zit echt in een dilemma


    He like girls how eat carrots!

    Sorry ik heb er geen ervaring me..
    Nog nooit een vriendje gehad :$


    Don't be like the rest of them, darling

    Truestars42 schreef:
    Vidia thanks, mischien moet ik dat maar doen ja.
    Alleen vinden mijn vriendinnen hem echt een sukkel en hij is ook niet knap ofzo :s
    Ik zit echt in een dilemma

    En dat maakt jou iets uit omdat? Uiterlijk is niet alles -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En dat maakt jou iets uit omdat? Uiterlijk is niet alles -.-


    Je hebt gelijk, maar mijn vrienden denken dat ik hem niet mag.
    Ik weet niet hoe ik het hun zou moeten vertellen :(


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, maar mijn vrienden denken dat ik hem niet mag.
    Ik weet niet hoe ik het hun zou moeten vertellen :(

    Zou het zover zijn zul je gewoon eerlijk moeten zijn. Zij kunnen jou niet zeggen van wie jij wel of niet wat mag voelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.