• Mijn broertje van 9 is bezig met een verhaal. Mijn oma had dit aan mij gestuurd zodat mijn broertje eraan verder kon typen. Enfin, ik kon het dus lezen en heb dit ook gedaan (: Het is echt een typisch verhaal voor mijn broertje, maar zijn schrijfstijl is echt heel schattig. (:

    Nu vroeg ik me af, waar gingen jullie eerste verhalen over en hoe oud waren jullie toen jullie dat schreven?
    Ikzelf was 9 toen ik begon en ik schreef over 'luchtmeerminnen'. Zeemeerminnen die ook kunnen vliegen. x'D

    Ik wist niet of hier al een topic over was, anders mijn excuses hiervoor.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Volgens mij, maar ik weet niet zeker of dat echt de eerste was, heb ik op een gegeven moment een prentenboekje gemaakt over Basje en Lisa. En zij gingen naar het pretpark :')
    Toen was ik 9, gok ik.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Sommige herinneringen zouden verwijderd moeten worden van deze aardbol :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmmm.... *pakt mandje met oude boekjes erbij*
    Ja, ik knutselde altijd boekjes XD Jeweetwel, papiertjes dubbelvouwen, voorkantje tekenen, achterflaptekst, inhoudsopgave... En dan ongeveer één pagina schrijven en dan had ik er al geen zin meer in XD
    Hm, ik zie hier iets over een zeemeermin.... ohja, en 'drie mooie verhalen'! Oooo, dat faalde echt zo erg. De laatste krokodillentranen, droomreizen, dakglijbanen voor slaapwandelaars... Dat soort onzin ;D
    Echt leuk om die dingen terug te lezen.


    There is freedom in the dark.

    Mijn eerste echte verhaaltje schreef ik in groep vijf (9 jaar) als opdracht voor school. We moesten een verhaaltje over de kermis schrijven en ik schreef het over een meisje die zag dat een babydraakje uit een ei kwam. Het volgende jaar kwam ze terug naar de kermis en toen verwoestte een draak de hele kermis. Toen heb ik niet verder geschreven, maar het moest iets worden van dat zij de draak rustig maakte omdat hij haar al kende. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    ik was zes of zeven en vreselijk :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Buiten de school verhalen schreef ik niet echt verhalen maar maakte ik hele lange en uitgebreide schema's over mijn eigen superhelden ;'D


    effort never betrays you

    Dat ging over een politieagente die gekidnapt werd. (':
    Altijd al geobsedeerd geweest met dingen die iets met de politie ofso te maken hebben, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lol. Ik schreef over een meisje die met haar hond allemaal avonturen beleefde, met tekeningen erbij haha xd


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Dat weet ik al niet meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik schreef vanaf ongeveer mijn 10e, ik was verschrikkelijk en had erg veel spelfouten.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Vreselijk. Het staat geïnactiveerd.


    Food.

    Ik weet niet welke de eerste was, maar ik had een verhaal over een meisje die naar een magische school ging, maar verder weet ik daar niets meer van hahaha. En een ander ging over een meisje die op hockey zat en een vriend had maar er was een andere jongen op haar verliefd en zij op hem omg :')
    En ook had ik eens een aantal verhalen over twee kinderen en dan wat ze beleefden ofzo lol


    As travars

    Een verhaal over een lieveheersbeesje. Volgens mij was ik 5/6 en kon ik net schrijven haha :'D

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:44 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn eerste verhaal? Groep 5 ofzo, ging over een aantal vogels die achterna werden gezeten door een kat en toen moesten vluchten naar een stad :W. Ik had in groep 6 ooit zo'n verhaal geschreven over een ballonnenwedstrijd, had mijn 'juf' eronder geschreven: "Wanneer komt je eerste boek uit?" Ik helemaal trots. Nu is dat echt zóóó'n faalmoment :W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat ging over een nogal falende heks. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.