• Vanochtend, net nog, lag ik in bed en ineens kwam Pom in mijn kamer. Hij kroop zomaar bij mij in bed en toen zette hij zijn nagels in mijn been.
    Het deed wel een beetje pijn, maar hij bedoelde het vast niet verkeerd :3

    Wie heeft er nog meer huisdieren die dit soort dingen doen? (:

    Dit is Pom btw:


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Die van mij lag gister tussen mij en Mitchell in te slapen toen we in bed achter de laptop zaten. :3 Maar ze is ook flink irritant omdat ze gewoon voor mijn deur gaat zitten mauwen als het 10 uur geweest is, vind ze maar dat ik wakker moet worden.


    Dat doet de kat alleen bij me moeder.. Maar dat is omdat hij dan buiten is en mijn raam dicht is... Mooi niet dat die weer open gaat D: Die kat trapt alles van me vensterbank


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Dat doet de kat alleen bij me moeder.. Maar dat is omdat hij dan buiten is en mijn raam dicht is... Mooi niet dat die weer open gaat D: Die kat trapt alles van me vensterbank


    Die van mij gaat altijd in de vensterbank slapen waardoor mijn zwarte gordijnen onder de witte haren zitten. D: Katten...


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt een kat hebben, fack hey. -sighs-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aaaaaah schattig!
    Mijn hond zou zoiets nooit doen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Mijn kat slaapt altijd met mij in mijn bed en ze ligt altijd te slapen op mijn bureau, maar ik heb nu wel een kras van haar, want ze heeft een ontstoken wond en daar moet ik een soort zalf op smeren en dat vond ze niet leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Onlangs...
    Ik kwam terug van een schoolreis van 4 dagen.
    Mijn kat, Oscar, lag in de zetel en begon al te spinnen als ik in de kamer was.
    Ik leg mezelf in de zetel en Oscar komt uit zijn plek (zeldzaam!) en loopt op mijn buik. Hij draait rond en legt zich, bam, over heel mijn buik. Begint hij mij wel te lekken en kopjes te geven.
    Tot dat hij plots beslist om zijn nagels in mijn sleutelbeen te zetten en me in mijn wang te bijten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik slaap altijd met mijn kat samen. Dan ligt hij bovenop de deken, in mijn knieholte. Zo slapen we al jaren samen. ;D


    Til hug og blod.

    Mijn kat doet dat ook altijd 's ochtends. Dan gaat ie eerst een halfuur voor de deur van de overloop staan mauwen, terwijl ik nog in bed lig. Dan laat mijn moeder hem erdoor en gaat hij door naar mijn kamer. Dan gaat ie daar mauwen en tegen de zijkant van mijn bed op staan. Mauwt ie nog een paar keer, totdat ik hem begroet. En dan gaat ie of ergens op mijn bed slapen, of gewoon op een kleed :')

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:14 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    (...)

    Die van mij gaat altijd in de vensterbank slapen waardoor mijn zwarte gordijnen onder de witte haren zitten. D: Katten...


    Op de mijne is geen plek... Dus of ligt hij onder me bed of in me klerenkast.. Meestal in me klerenkast op me broeken -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aww dat lief (H) Ik heb helaas geen huisdieren :( Zou er wel weer willen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik lig in de zetel, onder een dekentje met mijn laptop op mijn schoot en net kwam mijn kat onder het deken gekropen en ging in een bolletje op mijn buik liggen slapen, bless him.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn kat komt regelmatig met heel z'n gewicht op mijn buik staan, auw.
    En soms ruikt hij aan mijn hoofd.. Bizarre kat. (krul)

    Mijn katten zijn irritant.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb 2 van die mormels die ik elke ochtend bij me kruipen, haha <3
    En dan gaan ze boven op me staan stampen met die scherpe nagels, en dan gaan ze liggen en geven ze me telkens kopjes, maar als ik mijn hand ook maar een millimeter beweegt hakken ze in mijn hand, haha xd


    Believe in yourself.

    Mijn hond gromt soms zomaar zonder reden naar mij en dan een minuut later komt hij mijn hand likken om het goed te maken haha.


    Tell me about it, stud.