• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic


    El Diablo.

    James Andrew Night

    "Nee, ik weet het en wie moet je inschakelen als niemand je gelooft en je dus niet wilt helpen" zei ik

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jean-Piero Shedden
    "Oh, nou hier kom je daar wel achter ja. Ik zou het niet voor het geld doen, want ik heb zelf meer als genoeg." zei ik zachtjes. Toen keek ik naar het plafond en zuchtte zachtjes. "Ik heb geen ouders vanaf toen ik klein was. Ik heb alles zelf gedaan."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Voor geld doen ze toch alles?" Ik haal onbegrijpend mijn schouders een beetje op en kom dan boven aan de trap aan. Ik kijk even naar de verschillende deuren.


    Your make-up is terrible

    Cymbeline
    Ik slik, en bijt vervolgens zacht op mijn lip. "Dat is.. Verschrikkelijk. Het spijt me." Murmel ik zachtjes. "Knap van je dat je het allemaal zelf hebt gedaan. Zo inspireer je menig mensen." Antwoord ik knikkend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden
    "Is niet erg." zei ik rustig en keek haar vriendelijk aan. "Ik heb altijd al zo geleefd en ik heb er het beste van gemaakt."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James Andrew Night

    "Blijkbaar niet" zei ik en haalde toen ook mijn schouders op.
    "Oke waar kijken we eerst"zei ik terwijl ik even rondkeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roxanne Lémieux

    "Raar hoor." merk ik op. "Oke waar kijken we eerst?" hoor ik hem zeggen. "Hm." Ik trek een deur open en zie allemaal muziekinstrumenten. "Ik denk dat het je geluksdag is."


    Your make-up is terrible

    Cymbeline
    Ik glimlach even. "Ik keek vroeger alles was ik maar wilde - zo probeerde mijn ouders hun schuld af te kopen. Ze waren er namelijk nooit. Ik heb eigenlijk nooit beseft dat het niet vanzelfsprekend is dat iedereen het krijgt. Omdat het me nooit is geleerd. Daarom ben ik blij dat ik mezelf nu voorzie van alles dat ik heb vanwege mijn baan en beroep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden
    "Hmhm, dat vind ik goed van je. Je bent tenminste niet verwend geworden. Daar heb ik echt een ongelofelijke hekel van." Ik glimlachte even naar haar en ging op mijn rug liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James Andrew Night

    Ik ging naast haar staan en keek naar de instrumenten die er stonden.
    "Inderdaad raar maar je doet er niets aabn en volgens mij ook" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roxanne Lémieux

    "Dat is waar." Ik kijk ook naar de instrumenten. "Wat speel jij eigenlijk?" vraag ik nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Cymbeline
    "Alleen heb ik soms wel een dubbel gevoel bij mensen die minder hebben dan ik; doen ze aardig omdat ze mij aardig vinden of doen ze aardig omdat ze mijn geld leuk vinden. Ik heb ook niet veel 'echte' vrienden. De meesten zijn voor de show."


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James Andrew Night

    "Ik speel gitaar en een heel klein beetje piano" beantwoordde ik haar vraag. "En verder heb ik in de loop van de jaren ook nog mijn eigen nummer leren schrijven"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roxanne Lémieux

    "Wauw." zeg ik bewonderend. "Laat eens iets horen." Ik stoot hem aan en loop verder de kamer in om op een krukje te gaan zitten.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden
    "Tja, het ligt er gewoon aan hoe je je gedraagt. Als je je niet rijk gedraagt valt dat wel mee hoor." zei ik glimlachend. "Ik gedraag me verder ook niet rijk, ik rook alleen veel." zei ik lachend, bij het laatste stukje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.