• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Sorry, niet bij nagedacht. Dat kwam verkeerd over."
    Steek. Steek. Neem meteen een mes en-
    "Hoe voelt het oog nu, trouwens?"
    Ik draai mijn ogen naar mijn binnen toe in een hopeloze poging het te kunnen zien. Helaas, pindakaas, mijn neus zit in de weg. Het voordeel is dat ik nu wel twee Patjes zie.
    "Kijk zelf even, ik ziet het niet goed," glimlach ik.
    Elke kans om hem in de ogen te kunnen kijken is een goede.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sasha regrets nothing :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okee, ik ga over naar mijn mobiel. Over een week krijg ik mijn laptop weer terug. In die tijd probeer ik zoveel als ik kan met mijn mobiel te reageren.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    'Kijk zelf even, ik ziet het niet goed,' zegt hij met een glimlach. De spanning verdwijnt een beetje, met een glimlach buig ik me wat dichter naar de jongen om in zijn gewonde oog te kunnen kijken. Het bloedvlekje zit nog op zijn oogwit, maar het is al een stuk minder.
    'Volgens mij is het goed aan het genezen,' antwoord ik, og steeds starend in eht oog. Dat bewijst maar weer dat ik dat gedraai en gezwaai in zijn pupillen had verbeeld, eerder, in het bos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Neen ik ga off, bye.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    Vreemd genoeg lijkt Patje zich te ontspannen terwijl ik dat zeg. Ik doe mijn best niet te grijnzen. Als hij zich naar me toe buigt, doe ik onbewust net hetzelfde. Ik laat hem in mijn oog kijken en geniet van de gelegenheid om terug te staren.
    "Volgens mij is het goed aan het genezen," zegt hij.
    Onder het mom van mijn volgende grapje leg ik mijn hand op zijn borstkas.
    "Dus ik overleef het? Oh, dokter..." zeg ik dramatisch.
    Als ik mijn kont zou bezeren, zou hij er dan ook een kijkje naar willen nemen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen, ik weet niet of ik morgen voor de avond online kan D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Dus ik overleef het? Oh, dokter...' antwoord Sasha dramatish, waardoor ik lach. Ik gedroeg me wel heel erg als een dokter tegen over hem vandaag.
    'Ja hoor, je komt er weer helemaal bovenop, Sasha.' Zijn hand ligt op mijn borstkas, waar deze eigenlijk niet hoort, en zijn beiden ogen twinkelen. de verschillende kleuren zijn al genoeg om menig tiener te hypnotiseren, ze zijn eccht- wacht.
    Draaien, tikken, zwaaien... Hypnose. Dat was het.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Ik ga slapen, ik weet niet of ik morgen voor de avond online kan D:]


    nuh D: okay dan... Bye.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Paige Valentina
    Ik grinnikte duister. "En waarom is dat walgelijk en ziek? Als je me goede redenen geeft, zal ik erover nadenken," Ik zag hoe ze ongemakkelijk nog wat naar achter schoof en ik schudde mijn hoofd.
    'Nou verlaat alsjeblieft de kamer.' Maar ik bleef staan, ze wilde me hier toch hebben. "Oh, vindt je mijn aandacht opeens niet meer zo plezierig? Ik dacht dat we nog wat te bespreken hadden?" Mijn stem klonk nog steeds serieus en had een totale omslag gekregen. Ik ging met mijn armen over elkaar staan en zette nog wat stappen dichterbij.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 0:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ga zo maar afsluiten denk ik dan... 'Morgen' is er weer een dag :'D Mijn moeder hield me gewoon vast, zodat ik niet naar boven kon glippen! D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben een week weg. :3 Ik ga jullie missen, tot zaterdag/zondag!]

    [Rajah - Mombasa]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Goeiemorgen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Urgh, I'm so addicted to this rpg. I fall asleep thinking Shatrick and I wake up thinking Shatrick. I probably dream Shatrick too but I can't remember -_-]

    Sasha

    Het geluid van Patje's lach trekt doorheen mijn hele lichaam. Hij moet vaker lachen.
    "Ja hoor, je komt er weer helemaal bovenop, Sasha," antwoordt hij.
    Ik glimlach breed terwijl ik nog steeds in zijn ogen sta te staren. Het zou zo makkelijk zijn nu, gewoon mijn hoofd wat dichter bij het zijne brengen en... Ik zet een stapje achteruit. Hij moet het zelf willen, anders is er niks aan. Het idee dat hij me uit vrije wil zou kussen is opwindender dan dat ik genoeg controle over hem zou hebben om hem daartoe te manipuleren.
    Je komt er weer helemaal bovenop, Sasha.
    "Nou daar ben ik nog niet zo ze-" Hij heeft een vreemde blik in zijn ogen. "Wat is er?"
    Langzaam laat ik mijn hand van zijn borstkas glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.