• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Godverredomme, waar bén je mee bezig?" fluistert Patje.
    Ik heb geen idee waar hij het over heeft. Ik heb helemaal niks gedaan. Verbaasd kijk ik hem aan. Die man moet dringend eens manieren leren, ik moet hem eens aan mijn oma voorstellen.
    "Ik voel me al wat beter. Laten we maar terug gaan - naar het kamp."
    Ik zet snel mijn zonnebril op om de donderwolken die er in schuilen te verbergen. Hij mag me best verwijten, maar leg me dan ook even uit waarom. Ik sta op en begin alvast te wandelen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 22:26 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jongens, ik moet gaan (no_chears) Tot morgen! <3]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Danny

    Ik zie in mijn ooghoeken iemand neerzitten op het gras, dat was zij die me gister dat drinken gaf.
    Ik haal een keer mijn schouders op. Ik zie dat haar voet bloedt.
    "Gaat het?" Vraag ik dan maar.
    Ik kan er niet tegen als anderen iets hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    De hele terugweg word er niet gesproken. Ik zou ook echt niet weten wat ik terun hem moet zeggen. Het is misschien net drie uur als we terug komen in het kamp. Er zitten wat kinderen bij het meer, wat mensen in de cafetaria...
    'Bedankt voor je hulp, Sasha.' Oh en voor de afleiding, de verwarring... Maar het meste ligt misschien aan mezelf. Ik weet niet meer wat ik met mezelf aanmoet op het moment. Even twijfel ik, dan ga ik verder.
    'Ik... Heb je nog van iemand anders therapie gehad?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Bedankt voor je hulp, Sasha. Ik... Heb je nog van iemand anders therapie gehad?"
    Eerlijk gezegd snap ik er geen snars meer van. Als dit zijn manier is van aantrekken en afstotten dan vind ik het nogal laag bij de grond en amateuristisch. Ik draai me om en doe mijn zonnebril uit.
    "Nee, i-ik heb toch al gezegd dat ik alleen met jou wilde praten?" zeg ik zo toonloos mogelijk, mijn hapering verraadt me echter. "Waarom?" vraag ik zacht. Ik kijk hem voorzichtig in de ogen. Herinnert hij zich iets?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ga mijn bed in. Night


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny

    Ik kreeg echter geen antwoord dus ik stond op, ik moest nogal nodig.
    Ik loop richting zaal 2.
    "Hoi Sasha." Zeg ik als ik langs Sasha en de man die gister nog bewusteloos lag loop. Dan loop ik snel naar de deur en open hem waarna ik naar de badkamer ga en naar het toilet ga.
    Eens ik klaar ben trek ik door en was mijn handen, daarna loop ik weer naar buiten, ik snuif even de buitenlucht op.
    Ik hoor nog geen geschreeuw of zo iets uit het therapie-gebouw komen, dus alles gaat goed denk ik.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Night ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    '"Nee, i-ik heb toch al gezegd dat ik alleen met jou wilde praten? Waarom?' Ik blijf even stil. Omdat ik denk dat ze je anders gaan dwingen om te genezen? Maar ik wil hem toch genezen? Zoals... Zoals ik.
    'Hou dat zo, okay? Ga niet naar de ander therapeuten voorlopig.' Want het zit me niet lekker, helemaal niet. ik werp Sasha een zijwaardse blik, maar hij heeft zijn zonnebril op. Volgens mij ben ik heel hard aan het terug vallen in de ziekte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben er weer! Maar ik kijk NCIS, dus ik antwoord laat...]

    Aislyn Paige Valentina
    ‘Deze sessie is voorbij,’ siste ze kwaad, terwijl ze wegstapt, maar ik grinnikte alleen maar. ‘Wat, waarom? Ik dacht dat een sessie nodig was om me ‘normaal’ te maken,’ Mijn handen zette ik in mijn zij en ik keek naar haar met een geheimzinnige glimlach.
    ‘Ben je nooit jaloers geweest op een ander meisje, omdat zij er mooier uitzag dan jij? Vrouwen zijn gewoon unique, Cassia, daar hoef je geen gay of bisexual voor te zijn. Vrouwen zijn gewoon unique, ik vind het jammer dat jij dat niet ziet.’ Mijn stem klonk opeens heel anders, meer volwassener en serieuzer – met een dodelijke afkeurende ondertoon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hij heeft net zijn zonnebril af gedaan :')]

    Sasha

    "Hou dat zo, okay? Ga niet naar de ander therapeuten voorlopig."
    Ik weet niet wat het precies is, maar hij heeft iets door. Ik hoor iemand mijn naam zeggen, maar ik kan mijn blik niet van Patje losmaken.
    "Voorlopig? Ik ga niet met een andere therapeut praten. Punt," zeg ik schouderophalend. Dit is niet discussieerbaar. Ik zucht even als ik besef dat het er nogal bruut uitkwam. De manier waarop hij het zei klonk namelijk bijna... bezorgd.
    "Ik ga niet op- naar een ander. Ik ga niet naar een andere therapeut," zeg ik op zachtere toon. Ik lach even om de stomme fout die ik net maakte. Verontschuldigend steek ik mijn hand op naar Patje. "Ik moet ook even ontspannen geloof ik."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Dat is neit het punt van deze therapy, het is om je te leren dat het vallen op vrouwen walgelijk en ziek is.' Ongemakkelijk schuif ik nog wat naar achter.
    'Nou verlaat alsjeblieft de kamer.

    Patrick Hathaway
    'Voorlopig? Ik ga niet met een andere therapeut praten. Punt. Ik ga niet op- naar een ander. Ik ga niet naar een andere therapeut. Ik moet ook even ontspannen geloof ik.' Ik knik even en haal een hand door mijn haar.
    'Dat snap ik wel, je hebt ook veel werk vericht...' Niet dat eht daar aan licht, waarschijnlijk. ik geef hem een snelle glimlach en gebaar naar het meer. 'Gelukkig maar dat je aan de rand van het meer kan ontspannen dan.' Jesus, Patrick, geef eens normale antwoorden. Mijn hele gedachtengang is in chaos. Zoals het geraai van de cirkels, de herinneringen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dat snap ik wel, je hebt ook veel werk verricht... Gelukkig maar dat je aan de rand van het meer kan ontspannen dan."
    Ik grinnik even en geef Patje een duwtje tegen zijn borstkas.
    "Nu ben je gewoon ronduit aan het slijmen," lach ik. Ik schud lachend mijn hoofd. "Het was geen moeite," zeg ik dan zachtjes terwijl ik hem aankijk. Ik bijt even op mijn lip en schraap mijn keel. Nu pas besef ik wat hij zei over het meer.
    "Ohja, gelukkig maar dat je mijn oog verminkt hebt," zeg ik sarcastisch. "Hoewel, nu ben ik wel gered van de bloedzuigers."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    Ik trap verveeld een aantal steentjes opzij en ga weer richting het meer, maar nu de andere kant.
    Ik ga weer zitten en bekijk mijn hand. De wondjes zijn rood. Ze beginnen te ontsteken, ach, zo erg kan het niet zijn.
    Ik schud mijn hoofd en ga weer liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    Stom. Dat was gewoon stom. Nadenken voor je dingen zegt, Patrick.
    'Sorry, niet bij nagedacht,' antwoord ik met een zucht. 'Dat kwam verkeerd over,' mompel ik er achter aan. Ergens wilde ik dat ik het aan Sasha kon vertellen, wat er allemaal in me omging maar dat was buiten de richtlijnen, niet goed, zelfs de dingen die ik voelde waren verkeerd.
    'Hoe voelt het oog nu, trouwens?' terug denkend aan het moment dat hij ind e zon keek en- Hetero gedachten.

    [Well, Pat's a mess :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.