• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aan de ene kant frustreert Aislyn zich aan haar gedrag, maar aan de andere kant... Leg ik het wel goed uit? :'D]

    Aislyn Paige Valentina
    Ze kon geen kant op en aan de ene kant maakte ze me zó kwaad dat ik met dingen wilde gooien of schelden of… wat dan ook! Maar ik deed het niet en ik liet het ook niet op mijn gezicht aflezen. Het deed wel pijn dat ze het blijkbaar nog steeds niet snapte, waarom begreep ze het niet? ‘Wil je het nou niet snappen of ben je gewoon dom?’ Het kwam er misschien hard uit, maar er was geen andere keuze, ze bleef er maar overheen praten. Niet één vraag heeft ze echt beantwoord, niet zoals het hoort. ‘Verzet je jezelf er tegen dat het normaal is en dat vrouwen heel mooi zijn?’
    Ik boog me dichter naar haar toe en fluisterde in haar oor. ‘Ik zal en kan niet aan de “genezing” toegeven, om de simpele reden dat ik ben zoals ik ben,’ Nadat ik het gezegd had, pakte ik haar polsen beet en duwde deze ruw tegen de muur aan, waarna ik haar bits aankeek. ‘En ik zal je nog wat vertellen, ik ga niet praten met de andere begeleiders hier, ik kom alleen bij therapie naar jou toe.’ Ik keek haar zo dodelijk en boos aan, dat blikken inderdaad bijna konden doden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:55 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    Ik zucht zachtjes en laat mijn lichaam op het gras vallen. Mijn armen kruis ik achter mijn hoofd en ik staar naar de blauwe lucht. Als hier geen kamp was zou dit een prachtige plek zijn geweest. Zachtjes bijt ik op mijn open gescheurde lip. Zachtjes begint hij weer te bloeden. De sneetjes in mijn kuit trekken aan mijn huid maar ze doen geen pijn. De wolken vormen witte schaapjes aan de lucht. Vroeger keek ik er altijd met mijn stiefzus naar. Ze vertelde mij dan sprookjesverhalen gebasseerd op de wolken. Ik was altijd het prinsesje die gered werd door een prins. Een prins. Ik draai mezelf op mijn buik en staar naar het meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'En ik zal je nog wat vertellen, ik ga niet praten met de andere begeleiders hier, ik kom alleen bij therapie naar jou toe.'
    'Mooi,' is mijn antwoord. Mijn stem is kil geworden ondertussen. 'Des te groter is de voldoening als ik jou eindelijk genees. Nou laat me los, zo'n walgelijk iemand zoals jij heeft het récht niet om me aan te raken!'
    Haar ademhalingstreelt tegen mijn oor aan, ik krijg rillingen van hoe dichtbij ze is. Nog nooit van afstand gehoord of o?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Het blijft even stil en even vrees ik dat ik hem afgeschrikt heb.
    "Hypnose," fluistert hij dan.
    Mijn hart sprint bijna uit mijn borstkas van blijdschap. Zonder na te denken sla ik mijn armen om hem heen om hem te omhelzen. Zo snel als ik het besef laat ik hem weer los. Ik sta nu een klein metertje bij hem vandaan en veeg denkbeeldige stofjes van mijn kleren voor ik hem weer durf aan te kijken.
    "Ik weet het," fluister ik terug. "Cassia heeft het met Jace gedaan. Ik besefte dat ze het bij jou ook gedaan hebben toen Jace qua karakter nogal op jou begon te lijken. Ik kon het je alleen niet letterlijk vertellen, je had me vast voor gek uitgemaakt. Het is verkeerd, Patrick."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Zodra Sasha me omhelst verstijf ik even. Mijn hart klopt als een bezetene, door de herinering natuurlijk. Niet om de omhelzing, dat was... Omdat dit ook moeilijk voor hem is. Dit staat hem ook te wachten.
    'Natuurlijk was het Cassia,' mompel ik. Het zit in haar familie tenslotte.Vroeg Sasha daarom die vragen over haar, toen we eerder vandaag door het bos liepen? Hij wist hier van.
    'Ik weet dat het verkeerd is.' Genezing moet natuurlijk plaatsvinden. Maar... Als ik niet gehypnotiseerd was, zou ik dan genezen zijn geweest? Ik werp een blik naar Sasha, die nu een kleine meter van me weg staat. Zou ik dan nog, net zoals Sasha, geloven dat het.. de ziekte.. dat het vallen op mannen een natuurlijk iets was? Dat het normaal was?
    'als ik laat blijken dat ik het me heriner, zal ze eht aan de leiding raporteren. Aan het hoofd van het kamp.' Het lijkt me niet dat Sasha nog moet vragen wie dat is. De herinering van die koude, zwarte ogen geeft me nog rillingen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Paige Valentina
    Ik laat haar zacht los, in tegen stelling tot wat ik net allemaal deed en handelde en trek mijn mond in een vorm alsof ik iets vies heb gegeten, of in minachting. ‘Wauw,’ kwam er uit mijn zachtroze lippen, ‘ik had niet verwacht dat er serieus zulke mensen zouden bestaan, die je niet nemen zoals je bent.’
    Met een zelfverzekerde pas liep ik naar de deur en opende deze, waarna ik toch traag omdraaide en haar aankeek. ‘Ik wil nog één ding weten voordat ik wegga, je zegt dat generaties lang je familie strijd tegen “mijn ziekte”, maar ben je bang dat je anders buiten de familie valt als het niet lukt? Geloof me, Cassia, ik zal me niet zomaar overgeven.’ Ik had haar bij haar naam genoemd en een keer geen “liefje” genoemd, iets wat mijzelf nogal verbaasde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'Ik wil nog één ding weten voordat ik wegga, je zegt dat generaties lang je familie strijd tegen “mijn ziekte”, maar ben je bang dat je anders buiten de familie valt als het niet lukt? Geloof me, Cassia, ik zal me niet zomaar overgeven.' Dat zijn mijn naam uit durfde te spreken vond ik nogal wat. Ik draai met mijn ogen en wrijf over mijn polsen, die ze net nog beet had.
    'Het lukt altijd. Dat is een beloft, Aislyn. Ik hoef me daar geen zorgen om te maken,[/i]' is mijn kille antwoord. En ik twijfel er niet aan, wat ze ook doet en hoe ze ook probeerd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lizz, vindt je het irritant? D: I dunno what to do *-*]

    Aislyn Paige Valentina
    'Het lukt altijd. Dat is een beloft, Aislyn. Ik hoef me daar geen zorgen om te maken,' Ze antwoord het kil, maar ik schud mijn hoofd en glimlach donker terwijl ik mijn mondhoeken krul.
    'Oh, je hebt echt geen idee hoe het in de wereld gaat, in míjn wereld.' Ik til mijn hoofd op en kijk haar weer aan, zonder glimlach. 'Mijn belofte is dat je ziet dat het geen ziekte is, kijken wie er wint, hé?' Ik lik weer even over mijn lippen en smijt dan de deur dicht, waarna ik door de gang weer naar buiten loop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Natuurlijk was het Cassia. Ik weet dat het verkeerd is. Als ik laat blijken dat ik het me herinner, zal ze het aan de leiding raporteren. Aan het hoofd van het kamp."
    Ik knik even en denk na. Er moet een manier zijn om haar te doen ophouden.
    "Het klokje," zeg ik zo stil mogelijk. "Waar bewaart ze het?"
    Zonder dat ding kan ze hopelijk weinig beginnen. "En hoe wist je het plots? Ik moet Jace helpen."
    Zijn naam kwam er maar met moeite uit. Om de een of andere reden voelt het aan als verraad.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [No, Me likes! *O* Cassia is alleen erg moeilijk. Ze is zo opgegroeid. Hearing 'Gay is bad' from age 1, you know.]

    Cassia Sterling
    'Oh, je hebt echt geen idee hoe het in de wereld gaat, in míjn wereld. Mijn belofte is dat je ziet dat het geen ziekte is, kijken wie er wint, hé?' Ze likt even over haar lippen en loopt weg. Ik voel me woedend, hoe durft ze zich zo te gedragen tegenover mij? Ik denk dat ik binnekort zwaar, zwaar geschut moet gaan inzetten. En daar heb ik plannen voor.
    'We zullen zien,' snauw ik haar achter na.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Het klokje. Waar bewaart ze het?' Sasha's stem is een stuk stiller nu. 'En hoe wist je het plots? Ik moet Jace helpen.' Jace, die stille jongen? Huh. Hij leek me nu niet echt Sasha's type. aan de andere kant, iedereenw as volgens mij Sasha's typ- Okay, waarom denk ik daar sowieso over na? Even schud ik mijn hoofd.
    'Ik weet het niet. Haar prive therapykamer, lijkt me... Degene achterin het therapy gebouw. Haar achternaam... staat op de deur.' Ik was er nooit meer ingeweest, niet sinds.. Nou, mijn eigen hypnose. inbewust vond ik het nooit een fijne kamer. En dan was er nog zijn tweede vraag.
    Ongemakkelijk keek ik weer naar zijn ogen. Twee kleuren, het kleine bloedvlekje in zijn blauwe oog...
    'Ik... Je zei die woorden vandaag. Express. En toen ik mijn gedachten.. even liet gaan. Ik dacht aan iets, een... zin waar het woord 'hypnotiserend' in voorkwam. Toen... Toen wist ik het.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hahahaha, ja, ik vind het erg moeilijk mijn personage toch te laten doorzeuren, want ze houdt er niet van als mensen het niet in kunnen zien. Al houdt haar doorzettingsvermogen haar wel bezig, lol.
    Wie wil er nu met Aislyn praten? ^^]

    Aislyn Paige Valentina
    Ik had de deur dichtgegooid en weggelopen, maar toch hoorde ik nog net wat Cassia zei, 'We zullen zien,' Even rol ik mijn ogen en loop dan naar buiten.
    "Ja, we zullen zeker zien, ja," Grom ik en pak de eerste de beste steen die ik zie, waarna ik die boos ver weg gooi. Ik moest me eigenlijk af reageren op iets of iemand of... Ik moest mijn frustratie kwijt, nog nooit was ik zó boos geweest!
    "Hoe the hell durft ze?! Ik zal haar nog wel eens laten zien dat het geen ziekte is!" Ik stomp keihard tegen de boom die ik tegenkom met mijn vuist, maar kom er dan achter dat dit geen goed idee was...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wil je Mignon nog meeten?']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Ik weet het niet. Haar prive therapykamer, lijkt me... Degene achterin het therapy gebouw. Haar achternaam... staat op de deur. Ik... Je zei die woorden vandaag. Express. En toen ik mijn gedachten.. even liet gaan. Ik dacht aan iets, een... zin waar het woord 'hypnotiserend' in voorkwam. Toen... Toen wist ik het."
    Ik weet gewoon dat Patje ook een sleutel heeft die op die deur past, maar ik kan hem niet vragen die te gebruiken zonder dat hij zichzelf verraadt. Patje moet het spelletje doorspelen. Ik heb een idee, maar de kans dat het werkt is miniem en de kans dat ik er de groeiende band met Patje door verpest is groot. Ik ben nog steeds egoïstisch genoeg om dat laatste me te laten tegen houden. Ik ga op de grond zitten en verberg mijn gezicht in mijn handen. Hypnose. Dit lijkt wel een slechte spionnenfilm.
    "Er moet iets aan te doen zijn," zucht ik, even radeloos.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mombasa schreef:
    [Wil je Mignon nog meeten?']

    [Yes :Y) Kom maar naar Aislyn toe of zo, haha]


    Quiet the mind, and the soul will speak.