• Stel je voor, je komt langs een wensput en je mag drie wensen doen. Welke drie wensen zou je doen?
    Je mag niet wensen dat je oneindig veel wensen mag doen, of nog tien wensen erbij of zo. Gewoon echt drie wensen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1. Dat ik bij Amy woon
    2. dat ik mijn diploma heb
    3. dat ik er beter uit zie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    1. Dat de liefde van me leven weer in me leven komt.
    2. Dat ik een opleiding vind en afmaakt die ik echt leuk vind en voor een goede baan zorgt.
    3. Een leuk huisje op een mooie plek (a large log cabin at a lake) om van de eerste 2 wensen te genieten.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    1. Dat ik eindelijk een leuke jongen ontmoet, die niet zoals alle andere jongens is.
    2. Dat ik mijn opleiding succesvol kan afronden & daarna naar Engeland kan verhuizen.
    3. Dat ik op magische wijze een iPhone krijg.


    To infinity and beyond •

    Ik dacht toen ik deze topic zag echt van owh dat heb ik zo ingevult, maar toen ik er 3 had zag ik dat het allemaal omzin was.
    En nu heb ik een probleem, ik kan geen enkele wens bedenken die de moeite waard is om op te schrijven.
    Ik bedoel ik ben een enorme fan van one direction maar om hier op te schrijven trouwen met liam payne, dat laat mij oppervlakkig lijken.
    En nu denk ik nog steeds na over een wens die ik echt van uit het diepste van mijn hart kan opschrijven, maar ik weet niks.
    Dus ja dan maar zo ....
    wens 1. 100 % mezelf kunnen zijn in welke situatie dan ook.
    wens 2. een gelukkig leven leiden met iedereen waar ik van houd.
    wens 3. {ja dan toch maar zo`n wens} one direction ontmoeten :Y)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:01 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Stiekem voel ik mij nu toch wel oppervlakkig... Mijn grootste wens is namelijk dat Zweinstein zou bestaan en ik een heks zou zijn :x
    Maar ja, ik geloof niet dat je door te wensen liefde of geluk in je leven kunt krijgen, zoiets overkomt je of overkomt je niet. Zulke wensen ga ik niet doen, eigenlijk.
    Maar wel wens ik dat ik weer word zoals ik vroeger was, de vrolijke meid die iedereen helpt en altijd gelukkig is en niet de depressieve meid die ik nu ben, en dat ik mijn problemen op zal lossen.
    En ten derde wens ik dat mijn droom om succesvol schrijfster te worden uit zal komen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1. Dat ik Inazuma Eleven truckjes kan
    2. Dat ik een goede carriere maak in Amerika (door voetbal of door filmster/zangeres)
    3. dat ik een paar miljoenen win, zodat ik dat kan verdelen met mijn familie/vrienden


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    1. Dat mijn hond Lucky, die nu 8 is, heel oud gaat worden, zonder pijn enz.
    2. Mijn droom om schrijfster en mode-ontwerpster uitkomen, combinaties mogelijk. (:
    3. Ik een vakantiehuisje in Friesland en Engeland zal hebben.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geen, want uitdagingen zijn juist wat het leven geweldig maakt.
    Zo ja. dat mijn familie en vrienden gezond zijn en gelukkig zijn.
    En misschien toch dat ik een keer naar NYC kan.


    SLOAN.

    1. Naar alle concerten kunnen waar ik ook maar heen wil.
    2. Ware liefde vinden en gelukkig worden lijkt me ook wel wat.
    3. Dat ik later een geweldige baan vind, liefst in Engeland, waar ik gelukkig mee ben.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:17 ]

    1. Dat ik weg kan uit mijn huis en samen met mijn vriend gelukkig kan zijn
    2. Dat ik nooit meer naar de psycholoog moet
    3. Dat ik rijk wordt en mijn geld kan verdelen onder de armen.


    26 - 02 - '16

    1. Vies veel geld winnen hehe
    2. Eindelijk mijn diploma halen en vast werk krijgen
    3. Gelukkig blijven met mijn vriend en een toekomst met hem opbouwen


    -

    Heel stiekem ga ik nu kinderachtig doen en zeggen dat ik ze niet ga vertellen, want dan komen ze niet uit :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1. Vijf miljoen winnen ofzo, really need some money.
    2. VWO halen en advocate worden.
    3. Gelukkig zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    1.Dat mijn broer gezond mag worden
    2.Dat ik later gelukkig wordt
    3.Dat de armoede in de wereld wordt opgelost


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gabumon schreef:
    Heel stiekem ga ik nu kinderachtig doen en zeggen dat ik ze niet ga vertellen, want dan komen ze niet uit :$


    “All those fairytales are full of shit.”