• Do you want to live your dream?

    Art Academy




    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Dragneel Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:50 ]

    Dylan

    Ik kreeg geen hap door mijn keel en vanuit mijn ooghoek zag ik Chiya komen. Ik zuchtte, 'Ik heb je briefje gezien,' begon ze. Mooi, dat is iets. 'Maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik er van moet denken,' Iets wat ik had kunnen zien aankomen. Ik zuchtte, 'Ik ook niet,' zei ik uiteindelijk terwijl ik me naar haar toe draaide, 'Ik weet ook niet wat jij er van moet vinden. Ik weet niet eens meer wat ik zelf er van moet vinden.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Moet zo gaan.]

    Chiya
    Mooi, was ik in ieder geval niet de enige. 'Zullen we beginnen met vrienden dan?' vroeg ik. Ik bedoel, als je het allebei toch niet meer weet...

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:00 ]

    [ Ohh, is goed ;[]

    Dylan

    Ik keek haar aan en zuchtte, ik had gevoelens voor haar. Dat wist ik zeker. Maar wat ik zelf wou wist ik dan weer nier. 'Is goed,' stemde ik uitinedelijk in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya
    'Mooi,' zei ik.
    Niet veel later ging de bel voor de eerste les.

    Dylan

    Ik kijk haar even met opgetrokken wenkbrauw aan, 'Anders?' zei ik toen toch. Haar 'mooi' kwam er meer uit als Mooi, anders ... Ik grinnikte, Wat wou Chiya me nu nog meer aan kunnen doen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya
    Mooi als in dat we nog vrienden waren. 'Laat maar,' zei ik uiteindelijk.
    Tijdens de les zat ik natuurlijk weer niet op te letten. Ik mocht dan wel nu op een andere school zitten, maar opletten deed ik nog steeds niet echt.

    Dylan

    Ik had mijn eerste les samen met Chiya en dit had geen nut. Ik voelde de spanning tussen ons én het begon ongemakkelijk te voelen. Ik zuchtte en liep ongezien het lokaal uit waarna ik naar het muziek lokaal ging en achter de piano ging zitten. Misschien was me even laten gaan een goed idee? En speelde een klassiek stuk van Tsjaikovski.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya
    Ik keek hem verbaasd na toen ik Dylan de klas uit zag gaan. Volgens mij was ik het enige die het merkte.
    Na de les wist ik precies waar ik hem moest zoeken. Ik liep het muziek lokaal binnen en zag hem achter de piano zitten. Blijkbaar zag hij mij niet, maar dan kon ik tenminste gewoon meeluisteren.

    Dylan

    Ik ging helemaal in mijn muziek op en hoorde niet eens de voetstappen die me naderde. Mijn pianospel versnelde zich en mijn vingers gleden over de toetsen. Mijn ogen sloot ik en eenmaal klaar zuchtte ik even, dit had ik nodig. Toen ik mijn ogen opende zag ik dat Chiya de kamer in was gekomen. Even wist ik niet wat ik moest doen en keek haar toen verbaasd aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya
    'Ik ben er niet. Speel maar gewoon door,' zei ik toen ik zijn verbaasde gezicht zag. Ik ging tegen de muur zitten.

    Dylan

    Ik schudde even lachend mijn hoofd, 'Het is geloofwaardiger als je misschien met je handen voor je gezicht zit,' mompel ik en begin dan iets anders te spelen. Het was een stuk dat ik zelf had gecomponeerd en waar ik uiteindelijk best trots op was. Het was iets wat van mij was, iets wat ik zelf had gedaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya
    Ik zei niks meer, aangezien hij alweer begon te spelen. Ik luisterde aandachtig.

    Dylan

    Toen ik eenmaal klaar was keek ik Chiya aan, 'En, wat vond je?' vroeg ik toen om de stilte te verbreken. We hadden eindelijk een normaal gesprek sinds gister avond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Ben op vakantie met slechte internetverbinding dus ik kan niet vaak reageren.)
    Chiya
    'Geweldig,' zei ik. Ik meende het.

    [ Is goed, ik begrijp 't ;d]

    Dylan

    Ik glimlachte toen ze dat zei, 'Dankje,' zei ik uiteindelijk, 'Zelf geschreven,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.