• Ik zie wel eens topics voorbij komen waarin er beschreven wordt dat men zich ergert aan het feit dat 1D de top verovert heeft en die bezet houdt. Ik snap het op zich wel dat mensen het vervelend vinden dat er veel van die topics aangemaakt worden, maar wat ik echt niet kan hebben zijn de mensen die normaal ook overal een topic over maken en dan in zulk soort topics altijd dezelfde reacties neer zetten als 'Deal with it', 'Negeer het' etc.

    Zo. Dat moest er even uit. :Y)


    26 - 02 - '16

    Wat zou iemand dan in zo'n topic moeten reageren? Deal with it vind ik eigenlijk de enige logische reactie.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    nerveus schreef:
    Haha, het is uitermate irritant ja. Ik snap echt niet wat ze zo geweldig vinden aan die homo's. Maar goed, veel valt er hier niet te veranderen :(


    Lol, wat heeft dit te schaften met het topic waar we nu op aan het reageren zijn? Niks, that's what.

    Maar iig, ik vind die reacties best logisch omdat er elke week 103438943 van die topics gemaakt worden. Het gaat een beetje vervelen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ergela schreef:
    (...)

    Eerst heb je 1D
    dan heb je het 1D-geklaag,
    dan heb je het geklaag over het 1D-geklaag,
    dan heb je de reacties op het geklaag van het 1D-geklaag,
    dan heb je het geklaag over de reacties op het geklaag van het 1D-geklaag.


    Ik bedoel maar dat ik dat grappig vind.
    Het is niet op jou gericht, Erieka, ik denk zelf wel dat je een tof meisje bent (cat) Maar het is grappig. Ontken het niet. (cool)


    Laten we met z'n alle gewoon het geklaag uitroeien. Niemand mag meer klagen over iets, alleen nog maar positieve reacties. Amen_O_

    Dan wordt het hier een saaie boel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Deal with it :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zelfde topics -> zelfde reacties.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol, q is gewoon 80% zeuren. Nou en :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    Waar zou een mens zijn zonder te kunnen zeuren ;D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.